Ben je zwanger aangenomen?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door booboo22, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna1986

anna1986 Lid

3 jul 2008
    21
    0
    0
    Verkoopster
    B...
    Ik ben in 2009 zwanger gaan soliciteren ik was toen 34 weken zwanger.. ze hebben me toen ook aangenomen.. ik werk er nu nog, wel in een ander filiaal, maar heb nu al een vast contract dus het is niet onmogelijk om een baan te krijgen als je zwanger bent.. Ik zeg niet dat het super makkelijk en handig is..maar ik had mijn mondje wel klaar tijdens de solicitatie en dat kwam ook wel zeker over.. (maar diep in mijn hartje...) Ik vond het wel spannend, maar ze waren er wel snel uit ben dezelfde middag nog gebeld dat ze me wilden hebben en toen zijn alle papieren geregeld

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Vlindertje: Gefeliciteerd! Fijn zeg dat het geen probleem was en zelfs een contract voor onbepaalde tijd, wauw!

Ik heb inmiddels te horen gekregen dat ik het niet geworden ben.. en waarom?.. dat weet ik niet :(

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier een meschien.
    Ik werk momenteel via een interne uitzenbureau als schoonmaakster in een ziekenhuis.
    Mijn contract wordt niet verlengd.
    Maar heb meschien geluk...
    De mensen die mij aanvragen zijn momenteel bezig om te kijken of ik na mijn zwangerschaps verlof bij hun in dienst kan komen.
    Hoor het hopelijk over 1 tot 2 weekjes.

4. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger aangenomen. Had het wel al in mijn sollicitatiebrief vermeld, en mijn contract ging ook pas in na mijn verlof. Was dan ook al 30 weken zwanger toen ik op gesprek ging...

5. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja zo wilik het dus ook gaan doen ja, hopen dat dat me gdan gaat lukken....

6. pebbels133

pebbels133 Nieuw lid

23 feb 2011
    2
    0
    0
    ik heb vandaag een sollicitatiegesprek (1e halfjaar is via het uitzendbureau) gehad, ben 10 weken zwanger.
    Ik heb het niet verteld, mede doordat ik vorig jaar augustus een miskraam heb gehad, dus ik wil eerst de 1e 3 maanden door zijn.
    Het zou kunnen dat als ze me willen hebben dat ik komende maandag al kan beginnen. Dan nog twijfel ik of ik het gelijk ga vertellen. 18 april heb ik de 3e echo (ben dan 13 weken) en dat ik voor ons wel de mijlpaal, vorige keer was het bij de 2e echo mis:(
    Ik vermoed dat ze dat wel zullen begrijpen als ik ze uitleg waarom ik het niet gelijk heb verteld... haha ze gingen er van uit dat ik over 5 jaar 6 kinderen zou hebben :$ de eerste moet nog geboren worden haha

7. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Yep, hier zwanger aangenomen, maar was nog binnen de 13 wkn, dus nog niets over verteld. Jammergenoeg nu in proeftijd wel ontslagen, zonder duidelijke reden. Ik vermoed wel wat de reden is......

Deel Deze Pagina