"ben je zwanger?" ik heb net mijn eisprong gehad!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nelizz, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Hello,

Eindelijk zijn wij zover om voor een tweede kindje te gaan. Ik ben super blij en vind het tegelijk ook spannend.

Ik ben nog maar net gestopt met de pil(eind juni) en hoop dat het snel raak is(bij de eerste was het na twee rondes raak)
    Ik denk dat ik deze week mijn eisprong heb (gehad).

De afgelopen week ben ik door 3 verschillende mensen gevraagd of ik zwanger was. Bizar!

Twee collega's vroegen het uit het niets en een medewerker van de supermarkt vroeg of mijn zoontje grote broer word. Toen had ik vrij strakke kleding aan waarbij je mijn buikvet kon aanzien voor een zwangerschapsbuikje, haha. Maar dat mijn twee collega's het vroegen vond ik wel heel apart. Eentje zei dat ze een voorgevoel had dat ik zwanger was. Ik ben niet bijgelovig maar ik hoop natuurlijk dat ze gelijk hebben ;)

Wie heeft dit nog meer meegemaakt?

2. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ik heb dat bij mijn zwangerschap vorig jaar ook gehad!!
    Toen had ik lange ronde, en zag ik het zelf niet meer zitten..
    Een client zei me toen dat hij voelde dat er aanwezigheid was bij ons in kantoor en dat het wel eens een baby kon zijn!!
    En idd een week later testte ik positief :)

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Grappig,

Je hoort het wel vaker, vorige zw schap wist iemand het wel eerder voordat we het met 12 weken bekend maakte maar goed dan ben je al zwanger.

Op 1 of andere manier straal je iets uit met je ogen waardoor sommige mensen het zien.

Deze zw schap net zo weer met 12 weken bekend gemaakt als antwoord krijg je zie je wel ik wist het al

p.s mensen die het gelijk wistten in me vorige zw schap zeiden ook had al zo,n vermoedde maar waarom dat weten ze soms niet

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Een vriendin van mij werkte met mensen met een beperking. Zij was net zwanger (5 weken, wist het zelf al wel) toen een mevrouw met laag niveau naar haar toe kwam, haar over haar wang aaide en met haar armen een wiegende beweging maakte (alsof ze een baby wiegde). 'Baby???' vroeg ze. Heel bijzonder.

5. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hier ook, een week voor mijn NOD zeiden 3 collega's van me: je ziet er zo anders uit, zo'n mooie blos op je wangen, ben je naar de zon geweest? De eerste 2 keer er niet bij stilgestaan. Maar toen de 3de, mijn baas, dezelfde opmerking maakte heb ik toch maar een testje gewaagd... en ja hoor ZWANGER! Jammer genoeg is het niet goed afgelopen... Maar de mensen konden het toch aan me zien.

6. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Ik denk zelf dat mijn collega's het veel te vroeg hebben gevraagd maar zojuist een posi test in mn handen!!!
    Waarschijnlijk net 4 weken zwanger. De streep is niet donker maar wel heel duidelijk zichtbaar.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Wat gaaf!! Gefeliciteerd!!!!

8. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hier kreeg ik toevallig van 2 mensen te horen dat ik afgevallen was..hahah..ik had juist net die week positief getest en had/heb nog geen last van misselijkheid gehad.

9. Soit

Soit Niet meer actief

Bijzonder. Ik hoop dat ze gelijk hebben!

10. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Gefeliciteerd Nelizz!!!

11. Soit

Soit Niet meer actief

Oh neliz lees het nu pas, proficiat! :)

12. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Gefeliciteeerd :D

Mijn moeder ziet dat ook altijd. Bij mij ook zo. Ik zat op dag 10 na mijn eisprong. Dag erna getest en ja hoor.
    Ze zei dat ik er anders uitzag in mijn gezicht, maar zag het zelf niet.

13. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Wat leuk! Gefeliciteerd.

Tegen mij werd het ook gezegd, heb wel heel licht positief getest (tuurstreepje), dus beschouwde het nog niet als positief tot ik een knaltest had. Daarna een bloeding gehad (vorig weekend) van bruin en donkerrood bloed en een nagtieve test. Dus ik weet niet of ze gelijk hebben... Ga dit weekend nog een testje wagen. Kan natuurlijk ook dat het heel vroeg is mis gegaan... Ach, we zullen het zien. :p

14. AnneMol

AnneMol Lid

7 aug 2013
    18
    0
    0
    Haarlem
    Aan mij wordt de laatste 2 weken ook ineens gevraagd of ik zwanger ben. Benieuwd wat de test binnenkort gaat zeggen!

15. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Hee, gefeliciteerd! Fijn als anderen het goed blijken te hebben. :)
    Hier hebben ook al verschillende mensen in de afgelopen weken gevraagd of ik zwanger ben. Ik vind het maar vervelend. Ik ben het niet en al was ik het, dan vertel ik het wel wanneer ik het wil. Ik denk dat mijn zwangere collega zoveel hormonen uitstraalt dat het lijkt alsof ik ook ben "besmet" :D

16. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Gek was bij mij ook..... gefeliciteerd meid!

17. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik werk in de gehandicapten zorg, en twee (laag niveau)clienten zeiden 'baby' tegen me.. pff ja toen had ik zoiets van ehh..? En jahoor testje gedaan en zwanger. Helaas wel mk geworden.

18. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Ik werk ook met verstandelijk bep. En toevallig vandaag dat 1 client voor de grap ineens mijn buik kietelde, terwijl hij dat nog nooit had gedaan!!

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    VInd het maar brutale opmerkingen hoor...

Hier werk ik ook in de gehandicaptenzorg en toevallig 2 keer heeft een client het aan mij gevraagd en ik dacht "jawel nu is het echt gelukt "maar nee hoor hahaha...was echt niet zwanger.

Vind dat je zulke vragen niet moet stellen, je kan mensen in verlegenheid brengen of kwetsen.

Nou vind ik dat als mensen met een beperking dat vragen of kinderen geen punt hoor, maar gewoon volwassen collegas", nee zou ik niet blij mee zijn.

ALs je het kwijt wil vertel je het wel toch?

Deel Deze Pagina