je bent gestopt met roken? zoja hoeveel kg? in hoeveel tijd je bent begonnen met de pil? zoja hoeveel kg?in hoeveel tijd Ik wil stoppen met roken maar zit ook aan de pil en wil niet in 1 keer heel veel aankomen. een beetje geeft niet maar ik wil het liefst niet een hele nieuwe garderobe hoeven aan te schaffen. tuurlijk hangt het ook van je eetpatroon af en ik moet eerlijk zeggen dat als de kinderen bij hun vader zijn ik niet altijd volgens de schijf van 5 eet tussendoortjes zijn ook alleen maar lekkere dingen en savonds als ze op bed liggen maak ik nog iets lekker voor mezelf klaar...
ik ben gestopt toen ik zwanger was.. dus ja geen idee of ik nu 20 kilo aangekomen ben door de zwangerschap of door het stoppen met roken.. van beide wat denk ik hahaha maar ik denk dat als je in plaats van roken je energie in andere dingen gaat stoppen bv hardlopen etc etc het aardig in evenwicht blijft..
Ik ben niet aangekomen door het stoppen met roken maar wel 10 kilo afgevallen sinds ik gestopt ben met de prikpil.
ja tijdens de zwangerschap was ik ook gestopt maar was toen 23 kilo aangekomen.......dat is er nu weer allemaal vanaf hoor. sporten doe ik wel..wanneer ik tijd heb, ik probeer 3 keer per week te fitnessen maar soms komt het niet uit of ik ben te lui
Tsja wat heb je liever,een hogere kans op kanker (door het roken) of een kans op wat extra kilo`s? Zou stoppen met roken als ik jou was en gaan hardlopen,dan loop je het er zo af!
Ik ben niks aangekomen toen ik stopte met roken. Heb je zelf in de hand natuurlijk. Als jij normaal eet en beweegt hoef je echt niks aan te komen. En van een keertje lekker snacken, kom je echt niet gelijk kilo's van aan Geen idee of ik ben aangekomen door de pil. Ik was 14 dat ik met de pil begon en 26 dat ik stopte. Succes met stoppen met roken
ik ben 5 kilo aangekomen toen ik aan de pil ging. Toen ik ermee stopte voor de zwangerschap weer afgevallen, en nu ik er weer aanzit, weer aangekomen. Dus het is echt die pil! Roken doe ik dus, dus dat weet ik niet.
Toen ik stopte met roken ben ik ong. 6 kilo aangekomen. Als ik iets miste dan pakte ik een wortel ofzo (leek net bugs bunny haha)
Ik ben na het stoppen met roken(8 maanden geleden)zo'n 5 kilo aangekomen. Moet er wel bij zeggen dat toen ik stopte met roken opeens ook een boel beweging miste door lichamelijke klachten. Maar zolang je niet opeens als een gek gaat snaaien en genoeg beweegt moet het meevallen. Slik al jaren de pil niet meer maar kan me ook niet herinneren dat ik aangekomen ben toen ik met de pil begon
JE weet het vast al maar ik denk dat je je misschien extra zal motiveren. De combinatie roken + pil = extra gevaarlijk !! Je hebt hierdoor een nog grotere kans op trombose. Verder is roken zoals je weet sowieso al slecht... Stop met roken en hou jezelf in toom. Houd je gewicht in de gaten en doe er op tijd iets aan. Je zal geen kilo per dag aankomen...je ziet het vanzelf gebeuren en dan kun je er zelf iets aan doen
Ow vergeet helemaal te vermelden dat ik niet ben aangekomen toen ik met de pil begon, echter toen ik stopte. dit is te verklaren door de PCOS volgens de gyn.
Ja dat had ik ook en toen begonnenmet hormoonspuiten en toen zat er weer allenaal aan plus extra's... Ik ben niet aangekimen toen ik stopte met roken!
Of je nu aankomt door met de pil te beginnen doet er toch niet zo toe aangezien je al aan de pil bent? Stoppen met roken weet ik niet, ben enkel gestopt toen ik zwanger was. Ik ben niet bijgekomen toen ik na de bevalling weer met de pil begonnen ben (zat alweer op het gewicht van voor ik zwanger werd) maar ik heb wel de indruk dat afvallen wat moeilijker gaat. Ik slikte al een paar jaar de pil niet meer en had weer eens een poging ondernomen om blijvend af te vallen toen ik zwanger werd en had het idee dat de kilo's er toen makkelijker afgingen.
Niet aangekomen van stoppen met roken, ik was toen niet aan de pil omdat we toen al 4 jr bezig waren met zwanger proberen te raken. IK ben later ook niet aangekomen toen ik weer aan de pil ging.
Ik ben nu bijna 3 maanden gestopt met roken en ik ben 2 kilo afgevallen. Zolang je niet gaat snaaien hoef je niet aan te komen natuurlijk. Ik ben heel bewust gaan eten toen ik stopte met roken.
ik ben toen na het stoppen bijna 5 kilo aangekomen maar na bijna een jaar was dat weer weggetrokken zonder er echt wat voor te doen toen ik aan de AD medicatie begon was het echter een heel ander verhaal 5-8 kilo per jaar makkelijker!
Ik woog 48 kg toen ik stopte met de pil en 3 maand later woog ik 65 kg. Ik ben niet belachelijk veel gaan eten en at gewoon wat ik ervoor ook at. Dus blijkbaar verandert er toch wel iets in je stofwisseling. Ik was niet sportief, dus na die drie maanden ben ik twee keer per week gaan hardlopen en toen woog ik drie maanden later 53 kg, daar is het wel stabiel op blijven staan.