Ben jij bang alleen thuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij bang alleen thuis?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dit dus.

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Nee, in principe niet.
    Wel moet ik toegeven dat wanneer ik alleen thuis slaap, ik dan voor de verandering wel de ramen dicht doe 's nachts. Maar dit komt omdat we in een gelijkvloerse bungalow in het bos wonen en er anders 's nachts vreemde mensen naar binnen kunnen komen stappen en ik daar dan alleen lig.

3. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Ja, maar ik heb een angst voor inbrekers/overvallers ed. Komt misschien omdat er een periode is geweest toen er veel werd ingebroken bij ons in de buurt. En er is een aanwezigheid in ons huis die dwaalt bij mijn ouders hun slaapkamer (woon nog thuis). Zouden ook psychische effecten kunnen zijn.

4. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Dit dus.
    Sinds de inbraak ben ik liever niet alleen thuis 's avonds. Of alles moet echt potdicht zitten, zodat ik zeker weet dat niemand me kan zien.

5. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Precies dit. En dan heb ik ook nog 2 hondjes die bij ieder geluid aanslaan, en dan krijg ik t soms wel ff benauwd, maar heel erg bang, dat niet..

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, overdag nog meer als 's nachts eigenlijk. Komt denk door dingen die gebeurd zijn..

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Nee voel me altijd veilig in mijn huisje! De enkele keer dat ik echt bang ben geweest is toen ik had gedroomd dat er iemand heel hard op de voordeur sloeg. Dat was in de periode dat mijn moeder weg was gegaan bij haar niet al te frisse man. Toen was ik echt bang dat hij voor de deur stond.. Maar verder nooit bang geweest gelukkig;)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tja wat is bang...
    niet meer zo erg als 'vroeger' maar ik slaap slechter en hoor vanalles altijd. Telefoon altijd binnen handbereik enz..

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier gelukkig niet. Man werkt bij de brandweer en wordt regelmatig s nachts opgeroepen. Laatst een keer gehad dat ik in de ochtend rond half acht heel erg ssst zij tegen mijn zoontje papa slaapt. Vervolgens draai ik me om en zie naast me een leeg bed...ehh effe uit het raam gekeken. Ja brandweerauto ook weg. Kom maar bij mama liggen dan.
    Nou komt t niet vaak voor dat ik iet merk dat hij opgeroepen wordt aangezien zijn pieper best een irritant geluid maakt....maar als hij opgeroepen wordt slaap ik er niet slechter van omdat hij weg is, hooguit omdat ik wakker werd van zijn pieper en daardoor dan niet meteen weer terug kan slapen.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alleen als ik dan een enge film zit te kijken.

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ook, kijk dus nooit enge films als ik alleen ben.

12. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Me vriend is soms weken naar 't buitenland , heb 2 honden die dan ook veel waakser zijn als hij er niet is, buiten moet je ook niet te gauw naar de kinderwagen lopen als vreemde zijnde, houden ze niet van, veel te beschermend maar wel goed voor de tijd ik alleen ben met F.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja ik ben bang alleen thuis. Bang dat er iemand binnen komt, bang dat er brand uitbreekt en ik de kinderen niet allebei kan redden, bang dat er mij iets gebeurd en de kinderen alleen zijn.

je kan je voorstellen dat ik dus slecht slaap als man er niet is.

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Soms... :)

15. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ik ga niet bij een van me ouders slapen maar vind het niet prettig nee. Mijn schoonzus doet het wel altijd. Ik moet iig geen enge film kijken want dan check ik toch wel even alle kamers.

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nu wel wat vaker dan toen ik niet zwanger was. Voel me dan toch minder weerbaar. Maar ja, uiteindelijk slaap ik toch weer heerlijk als manlief nachtdienst heeft ;) .

17. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.992
    6.742
    113
    zuid-holland zuid
    alleen ben ik niet banger dan wanneer mijn man wel thuis is :)
    Ik word snachts ook wel wakker van vreemde geluiden, die ik dan eng vind, terwijl mijn man naast me ligt te slapen :)
    Of ik vind het ineens eng om iets in de schuur te gaan pakken terwijl mijn man boven aan het werk is.
    Of ik bang ben of niet hangt denk ik meer van mijn eigen state of mind af, dan van of ik alleen ben of niet.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja... Overdag niet, maar vooral savonds. Niet doodsbang maar ik vind het absoluut niet fijn.
    Het komt zelden voor, manlief sport wel eens. Maar dan is hij 8 uur ongeveer terug.
    Als hij met z'n werk weg gaat, (en dan echt tot elf uur/half twaalf) zitik niet op gemak. Als m'n hond dan aanslaat dan slik ik wel even, terwijl ik weet dat de kans zo klein dat er iets gebeurt, júíst op die avond.

19. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hahaha het was ook echt een reflex van mij. Schrok er zelf van en hij ook, maar we moesten er daarna ook beide om lachen haha. Hij zei dat ie iniedergeval niet bang is, dat ik me wat laat overkomen. Nee als ik overal zo op reageer als ik bij hem deed, dan hoeft ie daar ook niet bang voor te zijn hahah.....

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nee hoor heerlijk alleen

Deel Deze Pagina