Wel of niet zwangerschapsyoga/cursus gaan doen nu?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door vlinderCN, 19 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Hoi, ik zou maandag zijn gestart met de cursus (reeds betaald) maar kreeg een mail dat het niet door zou gaan ivm corona. Maar nu hebben we alsnog de keus gekregen om wel naar les te komen maar dan in kleinere groepjes (5) en natuurlijk niet als je ook maar iets snottert.
    Twijfel nu heel erg, kan het goed gebruiken (fysiek en mentaal en zou graag nieuwe mensen leren kennen omdat we hier nog niet lang wonen) maar aan andere kant doen we er alles aan om niet besmet te raken (alle 3 thuis hele dag, geen sociale contacten etc). In onze woonplaats zelf niet veel positief geteste maar net daarbuiten wel...

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Nee, dat zou ik nu echt niet doen. Vind het ook niet echt realistisch van de docent dat die nu toch dit aanbod doet.

vlinderCN vindt dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.267
    25.733
    113
    Nee, dat valt voor mij toch zeker niet onder social distancing. Ik zou zoveel mogelijk thuis blijven en alleen voor noodzakelijke dingen de deur uit gaan. En zwangerschapsyoga valt imo niet onder noodzakelijk.

4. Novi

Novi Niet meer actief

Nee ik zou niet gaan.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Nee zou ik absoluut niet doen. Ik begrijp je hoor, heb nu hele dagen met zoon thuis en mijn man. Mijn man werkt door en werkt boven als beneden. Zoon van bijna 6 heeft schoolwerk.

Mijn sociale contacten zijn nu alleen via Whatsapp. Dus een hele kleine wereld.

Ik zou eerder proberen om wat thuis oefeningen te doen. Boek lezen of iets maken voor de kleine als je handig bent.

6. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.338
    1.820
    113
    Vrouw
    Dank voor jullie input, en nee moet t idd niet doen, was even aan twijfelen gebracht, nogal verrast door de 2e mail.

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina