Ben jij bevallen zónder voortekenen???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Inge88, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Ik was 41 weken en geloofde dat hij niet meer kwam haha..
    Had die dag wat harde buiken nadat ik de rommel van oudejaarsavond en de kerstboom en kerstspul had opgeruimd met m'n dikke buik. Ben gezellig naar de nieuwjaarsborrel gegaan met wat harde buiken die geen zeer deden. In de avond kreeg ik weeën en ik beviel die nacht.

Geen oefen weeën/darm krampen oid gehad van te voren.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ook geen oefenweeën oid. Gewoon 's avonds naar bed gegaan. Om 0.15 zijn de vliezen gebroken en om 1.00 had ik al regelmatige weeën om de 5 minuten. Uiteindelijk is onze zoon om 8.31 geboren.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Jeb...al drie keer zonder voortekenen.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bij mijn vorige bevalling werd ik wakker met weeën om 8 uur 's morgens. Verder geen voortekenen gehad de dag ervoor.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hmmmm.... Grappig om dit zo te lezen. Ik liep eigenlijk rond met dezelfde vraag. Heb nu sinds anderhalve week heel soms wat ongikrampen. Van het weekend 2 dagen. Maar eigenlijk geen harde buiken of zo. Zover ik weet heb ik ook mijn slijmprop nog. Weet dat ik nog even heb, maar heb me er al bij neer gelegd dat ie nog wel ff blijft zitten aangezien het gerommel niet heftig is. Maandag misschien toch maar ff aan de vk vragen of ze wilt voelen, kijken of er al wat aan de gang is hihihi!

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    bij mij begon het 2 x dat mn vliezen braken...

ook niet echt voortekenen....

succes nog even! spannend of niet?

7. Tamar69

Tamar69 Actief lid

10 apr 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook totaal geen voortekenen. 's Avonds rustig m'n serie gekeken, nog even de was gedaan en toen gaan slapen. Rond 04:00 werd ik wakker van wat menstuatie-achtige krampen, het kwam nog niet eens in me op dat het misschien wel ging gebeuren. Terug naar bed gegaan en langzaam aan werden de weeën wat "erger", maar nog steeds niet zo erg dat ik dacht "nu ga ik bevallen". Dacht dat het voorweeën waren. Uiteindelijk om 13:00 vk gebeld om ff te laten checken; 8cm en snel naar t ziekenhuis, ik dacht dat ze een grapje maakte.. 16:43 is onze dochter geboren.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook geen voortekenen! Misschien dat beetje rugpijn wat ik al 3 dagen had maar dat linkte ik toen niet aan een a.s. bevalling.
    Vliezen braken en 10uur later was onze dochter er. Niks gemerkt van te voren.

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Geen voortekenen, nooit harde buiken, ben nog gestript, maar dat lukte niet....
    Zat nog potdicht...
    De ochtend erna om 7 uur opeens weeën....

Dus het kan zomaar zijn dat je morgen een kindje in je armen hebt hoor! :D

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook geen voortekenen. Geen voorweeen, geen indalingsweeen.
    Bevalling is begonnen met het breken van mijn vliezen. Was precies 37 weken zwanger. Dacht een uur of 2 zelfs dat ik problemen had met mijn blaas. Pas toen de krampen erger werden ging er een lampje branden. :)

11. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Hier ook geen voorteken gehad. Bij beide bevallingen niet. Bij de eerste ging ik heen voor de dagelijkse CTG. De vpk zei dat ze even de verloskundige ging halen, er ging mij niets dagen :) Toen de verloskundige vroeg of ik dat niet voelde gaf ik aan dat ik wat harde buiken had. Dit bleken dus weeen te zijn. 8 uur later ben ik bevallen van onze dochter. Wel had ik die ochtend het gevoel dat ik ongi moest worden.
    Bij de 2e ging ik naar het zkh om ingeleid te worden, maar kreeg eerst een CTG. Daaruit bleek dat ik weeen had. Ik had 3 cm ontsluiting ze hebben toen de vliezen doorgeprikt en 3,5 uur later is onze zoon geboren.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Jup ik ook zonder enige voortekenen of wat dan ook.
    Was 37w en 3 dagen...hele dag druk voor kerst, boodschappen, huis nog beetje opleuken en vlaai besteld voor mijn verjaardag (23-12) 's avonds finale gekeken van expeditie robbinson en daarna naar bed. In bed nog lekker kopje thee gedronken en toen ik op wilde staan om tv uit te zetten kreeg ik een hele rare harde buik.....mmm dacht ik zal er wel bijhoren?? Kreeg steeds kramp nog steeds niets in de gaten....dacht even naar de wc dan maar, misschien wat verkeerds gegeten.....na 30mim op wc werd het steeds erger dus toch maar mijn vriend wakker gemaakt.....hij belde vk die was er 15 min later ze keek even en constateerde 6cm ontsluiting, toen zij keek braken mijn vliezen dus hup snel maar ziekenhuis (wilde wij graag) intussen had ik wel door dat ik aan bevallen was, eenmaal in ziekenhuis 8cm en even later 10cm, 30 mij geperst en ze was er, dit alles heeft 2,5uur geduurd van de eerste wee (die ik voelde) tot de geboorte, super snel dus. Wist niet wat overkwam en heb helemaal niets geen enkel voorteken gehad, dus ja kan zeker!

Succes meid! Komt vast goed ik vond het heel mooi en bijzonder.

13. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ja! Compleet overvallen door de bevalling. Was er van overtuigd dat ik ver over tijd zou gaan. Ik had immers 0,0 voortekenen. Uiteindelijk 2 dagen voor uitgerekende datum bevallen. In de ochtend nog druk geweest met oa boodschappen. En nog met vriendinnen en schoonzus ge-appt. Of ik al voortekenen had: nee, hoor niks aan de hand. (Dat was s middags om 13:00)
    ' s Avonds om 20:00 waren we 'papa en mama'....
    Heb echt wel ff tijd nodig gehad om t allemaal te verwerken!

Deel Deze Pagina