Ik zit nogal met mijn handen in het haar. Mijn dochter van 5 hoest zich al vanaf dat ze 2,5 jaar is een ongeluk. Alles is nagekeken door de kinderarts, kno arts, huisarts....Ze heeft een scala aan medicatie gehad, allerlei puffertjes, waaronder de oranje met prednison, die een paardenmiddel zou moeten zijn. Ze is op allerlei allergieën getest, longfoto's, amandelen nagekeken. Bloed meerdere keren getest...Maar de kinderarts weet echt niet meer wat hij er aan moet doen. Nergens reageert ze op. Het klinkt als een soort kinkhoest, maar dat is het dus niet. Hij weet dus wat ze allemaal NIET heeft, maar niet wat ze nu wel heeft. Over een half jaar terug. Dus ik vroeg hem of het misschien zin heeft naar een homeopaat te gaan? Hij vond dat ik het zeker zou moeten proberen, maar kon me er niet een aanraden. Dus: Iemand hier die een goede en betrouwbare homeopaat weet in de omgeving Twente? Ik heb nl altijd een beetje het idee dat het om kwakzalvers gaat dus zou fijn zijn mocht er hier iemand een kennen die er goede ervaring mee heeft. Oh en mocht iemand zich in mijn verhaal herkennen, of andere ideeën of tips hebben, zou ik het graag horen.
Niet in twente, maar wel vlak bij, Brinkman in neuenhaus Duitsland. Mijn schoonfamilie komt hier al tientallen jaren voor verschillende problemen en hij weet steeds weer wat te vinden waar reguliere artsen niet uitkomen.
En is hij Nederlandstalig toevallig? Want mijn Duits is echt bar slecht Neuenhaus zegt me zo niet heel veel. Terhoogte van waar ligt de grens?