Op zich wel, zeker na alle verbouwingen een fijn, mooi huis, maar hij staat 180 km van de juiste plek af en we missen onwijs een schuur met veel opberg mogelijkheden.
De ligging is perfect en we mogen niet klagen. Ook een tuintje, groot genoeg voor ons. maar het is een heel oud huis. Vriend vind dat geweldig maar ik hou van modern en mooi afgewerkt en dat is het hier niet.
Op zich wel maar ik zou graag wat meer ruimte hebben en ook liever terug verhuizen naar het dorp waar ik vandaan kom. Ons huis staat ook flink onder water dus te koop zetten is niet echt een optie nu. Hopelijk over een paar jaar!!
Opzich wel.. We hebben het 4 jaar volledig verbouwd naar onze eigen smaak. Het enige wat nog gedaan moet worden in de toekomst is onze zolder. Toch zou ik graag wat meer ruimte beneden willen bijkeuken oid. En graag een ruimere schuur. We hebben onze hypotheek 30 jaar vast staan we zouden voor het geld dat we nu kwijt zijn een ruimere twee onder een kap kunnen kopen, helaas wil mijn man (nog) niwt verhuizen. Hopelijk in de toekomst we hebben geen haast.
Hier op zich erg blij met ons huis. Wonen hier nu bijna 7 jaar. Wel zouden we graag nog een extra verdieping op het huis zetten maar dat is voor ons financieel niet haalbaar. Straks met de nieuwe baby precies genoeg slaapkamers maar ga 'mijn' droogkamer wel missen.
Ja! Wij wonen hier nu 1 jaar, er moet nog veel verbouwd worden (nieuwe keuken, tuin, hier en daar de vloer...), maar elke keer als ik de straat inrij voel ik mij gelukkig en dankbaar.
Heel happy!! Leuke buurt met gezellige, makkelijke buren. Plus bijna naast de deur. We hebben de hele boel, dankzij mijn extreme nesteldrang opgeknapt. Alles gezellig, netjes en lekker opgeruimd. Heerlijk!!!
Opzicht is met het huis niks mis ! Groot genoeg voor gezin met drie kinderen dus met de eerste op komst niks te klagen kwa ruimte. Alleen het is totaal niet mijn plek . Mijn vriend woonde hier al en ik ben bij hem in getrokken. Ik ben een boeren dochter en kom van vrijheid en wonen nu in de bouw. Je hoort je buren na de wc gaan en dat soort dingen ! Gelukkig zit mijn vriend hier ook niet op zijn plek. En heb net mijn vaste contract dus gaan binnenkort verder kijken naar ruimte om ons heen ! Heerlijk kan er nu al naar uitkijken !!
Niet helemaal omdat, ik terug wil na een woonplaats waar ik familie heb en de huur voor dit appartement veel te duur is.
Op zich wel. Toch hebben we de boel verkocht. Gaan naar een groter nieuwbouw huis en een ander dorp. Wonen nu in een tussenwoning (destijds ook nieuwbouw). Het is een fijn huis en ingericht zoals we willen. Alleen beginnen we het huis te ontgroeien en hebben andere behoeften gekregen. Ook is dit huis "af" en daar krijgen we jeuk van ofzo..
Wij zijn pas geleden verhuisd. Een hele hectische periode..(vlak na bevalling, lees: nog geen week) We hebben deze stap genomen, omdat we verbetering wilden voor onze kinderen (betere buurt/veilige buurt). Dat is zeker gelukt, we wonen hier heerlijk netjes en rustig. Nadeel, de winkels zitten een heel stuk verderop..inclusief scholen, dokter etc.. Het is te doen hoor, maar ik merk het wel (vergeleken met vorige woning). Maar het weegt niet op tegen de buurt en het nieuwe huis. Dus ja, ben zeer tevreden, alleen een beetje wennen met de afstanden. Hoop in de toekomst voor mijn rijbewijs te kunnen gaan. Maar heb ontzettende faalangst wat dat betreft..
niet helemaal. op zich had ik het qua onderhoud en omgeving slechter kunnen treffen. het is een huurhuis en de andere flats/appartementen in deze plaats zijn echt een beetje achterstands-woningen. niet echt een wijk waar je fijn met je kinderen gaat wonen zeg maar. maar het is een bovenwoning met 2 slaapkamers en met 2 kinderen is het best krap. de berging is ergens buiten om de hoek dus je kan niet even zo wat gaan pakken. kinderen kunnen niet even zo naar buiten om te gaan spelen. ik sta op de wachtlijst voor een "normale woning" met tuin maar helaas zijn de wachtlijsten hier gemiddeld een jaar of 9 en word dit nu alleen maar langer omdat ze asielzoekers voorrang gaan geven...
Nee.... Vriend kan weinig en wil graag klussen maar we hebben een kamertje waar je weinig mee kan. Dus te klein iemand ruilen? staan ingeschreven en houd woningruil in de gaten maar poeh 142 gereageerd staan we op 114 duss
Oja... Ik had gisteren al gereageerd, maar liep net door mijn gang, zag daar zes tassen met spullen staan en een wipstoeltje en vroeg me af waar ik dat allemaal toch moet laten. En toen wist ik het: ik ben best tevreden met mijn huis, maar ik mis wel bergruimte...
Wij zijn februari verhuist van een flat naar een hoek woning. De flat was echt te klein geworden , toch voelden ik mij daar meer thuis en was het echt thuis. Ons nieuwe huis is eigenlijk perfect op 1 ding na : de woonkamer is echt te klein. Dit was voor mij al een dingetje tijdens het kijken etc. Maar ik merk dat ik mij er aan stoor. Boven is het perfect mooie slaapkamers , grote badkamer. Huis staat ook op een prima plek , leuke buurt etc. Toch wil ik graag wel gaan verhuizen met de tijd. Voor nu is het nog even prima hier...
Op zich wel maar ik kan niet wennen. Mis mijn oude woonplaats met al mijn vrienden en familie om mij heen. Ik zou zo teruggaan maar dat was gewoon niet zo goed voor onze kinderen dus maak ik er maar het beste van. Maar deze buurt is niet wat ik had verwacht en zeker onze buren niet.
Zeker, we wonen hier nu twee jaar. Jaren 70 hoekwoning, helemaal gemoderniseerd. Ruime garage en oprit met carport. In een heel leuk Gooisch dorp met vele voorzieningen en dichtbij Amsterdam en Utrecht. We gaan sparen voor een dakappel maar verder helemaal tevreden! Tuurlijk zou een vrijstaand huis heel leuk zijn maar voor een vrijstaand huis van 120m2 was we nu ook hebben betaal je zo 8 ton en dan heb je dus alleen maar meer grond en een mooier huis maar niet groter. Dus wie weet ooit maar dan wel hypotheekvrij, eerst hier alles afbetalen en als we nooit kunnen verhuizen is het net zo prima.
Wij zijn vorige week verhuisd naar een koophuis. Op zich zijn we er blij mee, maar gezien we in de binnenstad wilden blijven wonen, was alles erg duur. We hebben nu een huis dat we gelukkig goed kunnen betalen, maar daar staat tegenover dat het niet zo ruim is als ik zou willen. We zouden graag een extra slaapkamer willen voor onze ouders, die slapen hier vrij vaak. Nu moeten ze bij de kinderen of op de bank En we missen een extra kamer die we als speelkamer kunnen gebruiken of een hobby/rommelkamer ofzo. WEL hebben we in dit huis een washok, wat heel fijn is, in het oude huis hadden we dat niet. Wij delen de tuin met andere huizen, vind ik op zich prima, maar helemaal voor jezelf is toch fijner. Kan er geen gezeur komen van anderen.