Op zich wel, in die zin dat we binnen best wat ruimte hebben en in een redelijk rustige wijk van de stad wonen. Sowieso ben ik van het relativeren, dus ik ben per definitie dankbaar voor een goed en degelijk huis om in te wonen. Maar als je dan mag dromen... liever een vrijstaand huis buiten de stad zonder direct op je buren te kijken. We missen echt ruimte en rust dus mocht er ooit iets betaalbaars op ons pad komen....
Ja echt! Natuurlijk zijn er bijna altijd wel verbeter punten maar ik ben gewoon heel erg blij met wat wij hebben.
Ik vind ons huis te klein. Het is een gehuurde eeng3zinswoning uot de jaren 50. We hebben nu 1 kamer over maar deze is inmiddels ook volgebouwd. Kan nergens m'n was kwijt om te drogen, de kamers zijn erg klein, badkamer is klein. Nja ik vind het dus te klein haha. Iets anders huren via woningbouw kan niet, te hoog inkomen. Particulier huren is niet te betalen. En tja kopen.... iedere keer als er een vast contract aan zit te komen dan wordt er gereorganiseerd en kan mijn man vertrekken dus een hypotheek keijgen we niet.
Ik ben niet helemaal tevreden met ons huis (flatje) maar heb mijn instelling daarop veranderd. We gaan hier gewoon voorlopig niet weg komen dus ik kan er wel van balen maar het is niet anders. Het is erg klein, vooral het probleem was drogen vind ik naar en het staat zo vol.....maar het is ons huisje en ik zou het voor geen goud willen ruilen met mijn vorige huis (groot, mooi) waar ik diep ongelukkig was. Dus eigenlijk ben ik best wel blij met ons poppenhuisje
Niet helemaal, maar.... We zouden het liefst in een oud huisje op de hei wonen, met balken en lage ramen. Maar we hebben een ruim huis, aan de rand van een stad en alle voorzieningen op loop/fiets afstand. Grote tuin met veel zon, nooit parkeerproblemen en redelijk vrij uitzicht voor en achter. Niks te klagen dus.
Met veel plezier gewoond, maar in maart gaan we verhuizen. Om de hoek, haha. Qua locatie wilden we dus niet weg, maar wel qua ruimte. Nu er een tweede kindje op komst is erg fijn vooruitzicht dat we daar alle ruimte voor hebben. Straks een heerlijk groot huis.
Qua huis mogen er wel een aantal dingen verbouwd worden in de aankomende jaren. Dubbele dakkapel, keuken, vloeren, muren etc. Het is niet zo dat het hard nodig is maar als we met de keuken beginnen eindigen we bij de voordeur omdat het een met het ander meekomt. Qua plekje willen we never nooit meer weg. Ook al winnen we vanavond die 30 miljoen. De buren twee huizen verder zijn inmiddels hele goede vrienden. De buren naast ons staan ook dag en nacht klaar en wij voor hen. Zomers ff bakkie en een babbeltje in de tuin. Nu met oud en nieuw de een haalt een borrel, de ander hapjes etc en dat vieren we dan vanaf 00:00 met zijn allen. Kreeg net al een grote schaal oliebollen en appelbeignets van de buurman. Andersom heeft se buurvrouw vanmorgen mijn auto weer even meegenomen voor een boodschap die ze niet op de brommer mee kreeg. Echt de sfeer is zo top dat krijgen we ergens anders nooit meer. We houden rekening met elkaar ookal zijn we heel verschillend. Wij zijn christelijk, de ene katholiek, de andere helemaal niets. Maar ook in hele simpele dingen. Zo zet iedereen zijn auto niet voor onze deur ook al staat alles vol in de straat omdat ze weten dat ik of mijn man anders met drie kindjes, autostoeltjes en duowagen de straat door moet ipv even snel alles door de voordeur in de auto voor de deur.
Bijna We wonen in een leuke buurt met leuke buren en veel kinderen om mee te spelen, wij hebben de school en supermarkt op 3 minuten lopen we hebben de bakker en de kapper op 1 minuut lopen het centrum op 10 minuten lopen Ouders en schoonmoeder op 15 minuten lopen Ons huis had 3 slaapkamers, daarom wouden we eigenlijk verhuizen, maar toen bleek ik zwanger van de vierde en ivm veel ziek zijn zat het huisbezoek ed ook niet echt in ons prioriteiten lijstje, mijn schoonvader heeft de zolder verbouwd, een vaste trap geplaatst en twee slaapkamers gemaakt. Dus alle kids hebben nu een eigen kamer Nu ben ik niet happy met de keuken en badkamer en de woonkamer is te klein, we hebben een tuin van 13 meter dus we gaan 3,5 meter de woonkamer langer maken, badkamer met de helft verkleinen zodat we een grote bijkeuken kunnen maken en een nieuwe keuken Dit gaat in maart gebeuren en ongeveer 2/3 maanden duren, en dan ben ik als het goed is helemaal happy met ons huis
Op zich wel maar... het mag wel even een flinke opknapbeurt krijgen. Nieuwe vloeren overal, traprenovatie, de deuren en raamkozijnen een fris kleurtje. In 2016 hopen we een groot deel hiervan aan te kunnen pakken, plus nog een kleine uitbouw. Verder is het niet het meest 'karakteristieke' of bijzondere huis, maar het is groot genoeg, prima tuin, eigen oprit, prettige buurt en er zijn genoeg mogelijkheden om wat dingen aan te passen. Ik ben nog steeds erg blij met de keuken, het toilet en de badkamer. Ik zie dit huis wel met ons gezin meegroeien.
Ja. Echt een geweldige wijk, recent een nieuwe keuken erin en we voelen ons hier helemaal thuis vanaf dag 1. Dat gevoel wat ts zegt als je de wijk binnen komt rijden heb ik ook, dan ben ik zo blij dat we er wonen. Of het ons droomhuis is..Nee maar voor deze fase in ons leven is het prima zo
Qua huis niet helemaal, qua perceel en omgeving wel. We wonen buitenaf, hebben een gigantische tuin, maar zo wonen was voor ons alleen betaalbaar als we geen huis erop hadden wat 'af' was. Niet dat we dat zouden willen, ons vorige huis was helemaal af, en toen kregen we kriebels om weer te gaan. Dus de sprong in het diepe gewaagd. Ondertussen hebben we wel mooie ruimtes gemaakt, maar het is allemaal tijdelijk, het voorhuis moet een keer helemaal plat en opnieuw opgebouwd, dat is zo slecht gebouwd, en het achterhuis moet gerenoveerd. Maar we willen dat niet in een hypotheek stoppen, dus flink sparen de komende jaren Nu hebben we sinds kort wel een heerlijke woonkamer, maar wel zonder cv, dus altijd eerst de houtkachel stoken voor het warm wordt, we hebben een hele ouderwetse cv die het regelmatig begeeft, een boiler waardoor de laatste vaak koud water heeft met douchen, het tocht (al is dat steeds minder, mijn man klust regelmatig en zorgt ervoor dat het steeds beter wordt). hoewel het nog járen duurt voor we echt klaar zijn, ben ik elke keer weer verbaasd als ik 's morgens mijn gordijnen open trek, en heel ver weg kan kijken, en dan kan de tocht en de boiler me niks meer schelen
Heel blij, ondanks dat we nog wel wat wensen hebben. We hadden een wensenlijstje bij de koop van een nieuw huis, en daaraan voldoet dit huis volkomen. En dat er nog dingen aangepakt moeten worden vinden we niet erg, want dan kunnen we het helemaal naar wens doen.
Ja, helemaal! We hebben dit huis afgelopen zomer gekocht en helemaal naar onze wens verbouwd etc. Genoeg ruimte, leuke buurt, goede locatie, ik zou hier nooit meer weg willen
Helemaal! Toen mijn moeder me 3 jaar geleden opbelde dat dit huis opeens te koop stond heb ik (destijds) vriendlief (nu man)hierheen gesleurd aan zijn lurven ik kwam binnen en was verkocht. Was enorm in trek maar doordat wij alles al helemaal rond hadden qua bekostiging was het snel geregeld. Mooi huis, enorme tuin waar mijn kinderen fijn in kunnen spelen, garage dat zo groot is als een huis en fijne, fijne buren. 2 straten verder dan waar ik opgegroeid ben dus mijn ouders ook in de buurt. Huis was helemaal af toen we erin gingen, alleen de muren nog onze smaak verven. We zijn hier zelfs in de tuin getrouwd en al. Wil hier nooit meer weg!
Ik ben heel blij met de wijk en de straat waar we wonen. Het huis is ook fijn, maar als weer ooit gaan verhuizen, dan lever ik boven graag wat ruimte in voor een veel grotere tuin en een aparte keuken. Of anders een L-vormige woonkeuken. De keuken zou ik ook graag een stuk groter willen.
We wonen hier nu 2,5 jaar en er zijn nog wat kleine dingen die gebeuren moeten, maar verder ben ik erg tevreden. De ligging is perfect,we wonen dichtbij het centrum maar toch heb je in de wijk een dorps gevoel. De bouw van het huis is waarvan we houden. Het huis heeft meer dan voldoende slaapkamers en we hebben het helemaal in eigen smaak kunnen inrichten/verbouwen.
Heb op zich een prima huis. Wel ben ik toch aan het schrijven voor een ( betere huis) lager op de grond misschien kleine tuin. Woon nu drie hoog in een uithoek. En mijn meisje kan niet makkelijk buitenspelen. Het belemmerd haar vrijheid eigenlijk wel.
Wij hebben lang in een moeilijke woonsituatie gezeten, dus toen we dit huis konden kopen heb ik staan huilen van geluk. En nog ben ik elke dag wanneer ik wakker word dankbaar dat dit huis nu echt van ons is. Veel groter, mooier en fijner dan ik ooit had durven dromen en onze tuin is ook superfijn, de kinderen kunnen er fijn fietsen en genoeg ruimte voor de trampoline. Ik zal niet zeggen dat we hier nooit weg gaan, maar voorlopig zitten we hier heerlijk!
Ja, zijn wel nog aan het verbouwen maar dik tevreden. Leuke wijk, leuke buren, tuin die we nog kunnen uitbreiden, groot genoeg voor ons 3, stad vlakbij, station op loopafstand , school op loopafstand.