Nee ik zou het ook niet kunnen, denk dat ik bewusteloos bloed moet geven word bij het idee al naar brrrr
Geen bloed (wegens ziekte en medicatie ook) maar wel orgaandonor. Als het had gemogen had ik het zeker gedaan.
Nog niet,maar heb me wel aangemeld. Ga in mei naar de keuring,dan hoor ik wel of ik geschikt ben. Orgaandonor ben ik en stamceldonor ben ik ook.
Om medische redenen mag ik geen orgaandonor meer zijn (wat ik wel was) en mag ik ook geen bloed geven.
Ik heb als kind in Engeland gewoond. Ik mag niet doneren en ook niet meedoen aan bijvoorbeeld moeders voor moeders.
Ben het jarenlang geweest. Had vaak een laag hb en toen we verhuisden van een grote stad naar een kleine bleek de afnamelocatie daar alleen maar op van die huisvrouwentijden open. Dinsdagochtend. Woensdagavond. Niet in het weekend. Of je moest dus een end gaan rijden ervoor. Dat maakt het vreselijk onpraktisch en tijdrovend, nu er ook nog een gezin te runnen is en ik 48 uur per week aan werk kwijt ben. Toen de callcentermedewerker daarbij nog het lef had om te zeggen: dan ga je toch even tijdens je werk, daar hebben we wel locaties in de buurt, was het helemaal klaar. Ze snappen het gewoon niet helemaal daar bij sanquin. Jammer, want ik gaf 3 keer per jaar volbloed. O negatief. En ik was stamceldonor.
Ik ben bloeddonor geweest, maar sinds de zwangerschappen niet meer aangezien ik nog borstvoeding geef en ik echt wel een tik krijg van bloed doneren; ik moet dan dus bv oppas regelen voor het geval ik te slap ben.
Ja, wat meer momenten in de avond en in het weekend zou erg fijn zijn! Jammer dat dat hier ook niet mogelijk is, dat zou het voor mij iig wel mogelijk maken weer te doneren.
Nee. Wel orgaan- en stamceldonor. Ik heb het 15 jaar geleden wel geprobeerd, maar ik was moeilijk te prikken, het bloed stroomde niet goed en toen dreigde ik ook nog onderuit te gaan (terwijl ik lag)... Toen ik kreeg ik het advies mijn aderen maar voor mezelf te houden...
Nee ben ab negatief dus niemand heeft wat aan me. Kan alleen van iedereen ontvangen Ben wel orgaandonor, ze mogen alles van me hebben
Ik heb 'nee' aangegeven, maar in het verleden wel gedoneerd. Ook mee opgegroeid, als kind ging ik vaak mee met mijn moeder. Zou het eigenlijk wel weer willen gaan doen, misschien na mijn zwangerschap weer.
Ik zou wel willen maar ik mag niet, ze willen me niet hebben. Ik stuur wel mijn man erheen en regel zijn afspraak (hij wil wel geven maar is niet zo goed in plannen)
Ik had graag gewild, maar ik heb een bloedtransfusie gehad en dan mag je niet geven. Erg jammer.. Wel ben ik orgaandonor.
Ik mag geen bloeddonor en stamceldonor zijn door vele bloedtransfusies. Ik ben dus wel heel blij met de bloeddonoren
Nee, zou het wel willen, maar heb er geen tijd voor Ik ben o negatief en mijn bloed willen ze heel graag hebben als ik verder ook voldoe Stamcel weet ik nog niet... Dat is toch iets ingrijpender dan even bloed prikken. En wat al eerder is gezegd, wat als je zo'n oproep krijgt en het komt je gewoon echt niet uit. Niet omdat je boodschappen moet doen ofzo, maar gewoon echt niet. Dan kan je bijna niet weigeren, omdat een match zeldzaam is. Lastig... Moet daar nog even goed over nadenken