het word een jongen !!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natashatje, 21 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natashatje

15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    hoi dames

ik had gisteren een afspraak met gyneacoloog . zalig onderzoek was dat .
    eerst en vorral kreeg ik te horen dat mijn kleintje heel gezond was : geen open ruggetje, geen hazenlip, geen waterhoofdje enzo . super gelukkig was ik .

toen kreeg ik te horen dat mijn kindje een zoontje was . :)
    wat was ik gelukkig toen ik dat hoorde . het geslacht van mijn kindje deed er voor mij echt niet toe, maar ik was zo benieuwd om het te weten .
    werd het een schattig meisje, of eerder een stroere bink? dat laatste dus .

het is nu een 2 tal weken dat ik hem voel bewegen . maar vandaag heb ik hem nog niet gevoeld :(
    is dat wel normaal?

oja, ik ben wat bang dat een zoontje minder liefde zou geven dan een meisje . ben ik mis?

veel liefs

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat leuk zeg, dat je een zoontje krijgt!! En wat goed dat alles goed gaat. Volgens mij hoef je de baby pas rond een week of 28 dagelijks te voelen, dus ik zou me geen zorgen maken.

3. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik wil je niet ongerust maken maar toevallig had ik een nichtje en die was zwanger die heeft twee keer een echo gehad en daarbij zijden ze beide keren dat het voor 99 procent een miesje zou zijn ik was dus bij de geboorte en toen het kindje op haar buik werd gelegd zei de verloskundige dat is een mooie zoon nou ik dacht dat kan niet ze zouden een meisje krijgen hele rouse kamertje en alleen een leuk schattig jurkje bij zich als eerste pakje om aan te trekken naar huis en dan dit hihi ze is er wel heel erg gelukkig mee hoor maar het was wel raar en dat zegt toch ook wel dat je niet altijd vanuit een echo moet kijken weet niet of het vaak gebeurd dat ze het mis hebben maar bij haar hadden ze het dus tot twee keer toe mis
    groetjes angela

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Dus jullie krijgen ook een zoontje, leuk wij ook.

En je hoeft niet bang te zijn over liefde geven en/of krijgen dat komt allemaal wel goed.
    Wel ben ik van mening dat je een jongen misschien op een andere manier lief hebt, daar bedoel ik niets ernstigs mee hoor maar er komt een moment dat een jongen (vooral in het openbaar) geen kusjes meer van moeders wil ontvangen.

Groetjes

5. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    nou ik heb twee meiden en een jongen en je zal zeggen dat meiden knuffeliger zijn bij mis is het mijn zoontje die is nu 8 en al een stoere bink maar die wil altijd lekker knuffelen en kusjes geven natuurlijk niet waar vriendjes bij zijn he wat dat vind ie te hihi maar verder is het een echte knuffelbeer en dat hebben de meiden eigelijk veel minder
    groetjes angela

6. natashatje

15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    ja, ik zal het wel zien he .
    maar ik denk in de eerste plaats, als je je kindje zelf veel liefde geeft , dat je ook veel liefde zal terug krijgen . of dat nu een jongen of eem meisje is .

ik ben dolgelukkig met mijn zoontje, ik zal hem met heel veel liefde omwarmen.
    liefs

7. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    oh dus mijn nichtje is niet de enige waar ze het peimeltje over het hoofd hebben gezien hahaha

daar heb je helemaal gelijk in je krijgt veel liefde als je het kindje veel liefde geeft en weet je dat maakt ook niet uit dan he of het nou een jongetje of een meisje is van allebei krijg je op een verschillende manier heel veel terug
    groetjes angela

8. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Mijn zoontje is echt een mama's kindje.
    Komt heerlijk bij me op de bank zitten; gewoon zomaar kusjes geven.
    Daar kan ik echt van genieten.

Weet niet wat deze gaat worden en wil het misschien ook niet weten.
    En als ze het dan ook nog een fout kunnen hebben, nee das niks voor mij dus misschien toch maar gewoon wachten tot het geboren is.
    Maar ik ben wel erg nieuwsgierig :oops: .
    Ik heb nog een paar weken om er over na te denken ;) .

Silly

9. Nathalie76

4 apr 2006
    51
    0
    0
    hoi,

ik wil jullie erop wijzen(heb zelf vier zonen)dat ze het geslacht bij een jongen vaak veel beter kunnen zien dan bij een meisje.als er gezegd word dat het een jongen word ga daar dan maar voor 99% vanuit terwijl dat als er gezegd word dat het een meisje word zou ik daar niet al te prat op gaan.het gebeurt zo vaak dat ze het mis hebben.een meisje is veel moeilijker te zien.ze zeggen dat bij de echo er dan ook(9 van de 10x) bij............ik denk dat het geslacht van een meisje alleen maar goed te zien is op 3D of 4D.....

groetjes

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou ik heb twee keer kunnen horen dat het een meisje is... en het was echt super duidelijk... twee lipjes en een spleetje.. ligt er natuurlijk ook aan, HOE ze ligt.. maar goed..

leuk hoor natashatjuh... een zooon :D Gefeliciflap..
    en ik heb zelf geen zoon, en ik krijg een meisje.
    mar voordat ik het wist, was ik 100% zeker dat ik een zoon zou krijgen... en ik wilde stiekem natuurlijk wel een meisje... was ook blij verrast toen ik ook echt een meisje kreeg... maar daarna toch een beetje teleurgesteld... een jongen is ook heel leuk... ik denk dat je heeeeel veeeeeel van hem gaat houden, het wordt JOU prins ! ;)

11. Niet meer actief

Ik heb twee zoons, 11 en 4 jaar.
    De oudste is net zo knuffelig als de jongste, aan liefde geen gebrek.
    Er word hier heel wat afgeknuffeld en afgekust hoor.
    Zelfs de oudste schaamt zich geen moment om ff te knuffen of om me een kus te geven als ie weg gaat of thuis komt of gewoon even tussendoor.
    De jongste knuffelt het liefst de hele dag!
    Heerlijk hoor twee jongens!

Misschien krijg ik ooit nog een dochter, en durf te wedden dat er dan ook heel wat afgeknuffelt word ;)

Wij zijn gewoon 1 groot knuffelgezin hahaha!

Deel Deze Pagina