Mijn wc bril is van de week kapot gegaan, jammer maar helaas. Op zoek naar een nieuwe kwamen we een hele handige tegen met kleine kinderen. Een met een kinderzitting geïntegreerd. Die je zo omhoog en naar beneden klikt (zit een magneetje in) Je hebt hem ook met een schuifje, maar dat leek me niet wat. Hij is van het merk Bemis en is tot zaterdag in de aanbieding bij de Gamma voor 24 euro nog wat. (normaal 35 euro) Hij is er alleen in het wit wat ik jammer vind, ik had graag weer een zwarte gehad, maar mijn dochter die nooit op het toilet wilde (alleen op het potje) gaat nu ieder kwartier Weten jullie nog andere fijne, handige uitvindingen?
Ik kende het helemaal niet, maar ben er helemaal happy mee (treurig eigenlijk, hoe blij je van een wc bril kan worden.....)
Is het ook echt! Niks geen gezeur met een potje, geen verkleinbril erop en eraf halen, gewoon naar beneden zetten, klaar! opa en oma zijn ook om, die hebben hem ook gekocht
Oh handig zeg! Wij gaan eind deze maand verhuizen en wc brillen vervang ik altijd als eerste, en met een peutertje wat zindelijk wil worden is dit wel erg handig!
Ieuw! Kwam bij het zoeken ernaar deze tegen wc bril gamma - Google zoeken Sorry. Lukt me miet om foto's toe te voegen via mn iPad
dat klinkt handig! Mijn zoontje is met zindelijkheidstraining bezig, maar wil niet op de losse kinder wc bril, alleen op zijn potje. dit klinkt ideaal! Van het weekend maar even kijken!
klein opstapje voor de wc helpt meestal al erg goed. De ervaring hier leert wel dat het voor een meisje makkelijker is om dieper tussen de grote mensen wc hangen. zodat ze echt naar beneden plast . haha