Ik vind, dat dit topic in het ' aangeboren afwijkingen' forum moet -de mijne luistert wel, maar das een uitzondering, dus ook een aangeboren afwijking-
Als ik m echt niet kan bereiken, zeg ik soms uit het niks "n*uken?" Op een of andere manier triggert dat zijn instinct en antwoordt hij "ja, nu?" Nee, maar nu ik toch je aandacht heb, wil je het vuilnis even buiten zetten?
Hahahah zoveel herkenbare stukjes. Hier kan ik soms ook iets vertellen en na ongeveer een halve dag is hij het weer vergeten en vraagt t gewokn nog maar eens.... en idd die vraag n**ken? Die trekt altijd de aandacht!!
Hahaha ik maar denken dat het bij mijn man aan zijn adhd lag.... Hoord het bij het geslacht..... Jammer zeg!
We hadden er toevallig vanavond een discussie over. Hij is zich wel halfbewust van wat er gezegd wordt maat het lijkt alsof zijn brein automatisch zegt 'niet interessant genoeg, ga maar verder met waar je mee bezig bent' bepaalde andere woorden leiden wel tot een directe reactie. Hij doet het echt niet expres, zijn brein filtert gewoon teveel volgens hem..
Niet helemaal... Zijn zoon is hem anders... Gelukkig haha. En denk dat het ADHD stukje hier ook een klein aandeel heeft want sinds hij medicatie slikt gaat het iets beter maar man..... T is toch vreselijk?! In mijn volgend leven kom ik terug als vrouw die op vrouwen valt..
Hahaha top! Durf het bijna niet te zeggen maar ik toon gelijkenissen met je man Ml zeurt hier dat ik nooit luister Tip: zorg dat er geen prikkels zijn die hem afleiden(spel uitzetten). Bij beide oren beet pakken, recht in de ogen aankijken en dan is er kans dat er iets over komt
Haha geweldig.. Jij schrijft altijd zo leuk! Hier komt dat ook wel eens voor, niet zo vaak gelukkig, zo te lezen luistert mijn man (voor een man) erg goed!
*zucht* inmiddels wijt ik het aan alzheimer light. Alles wat ik zeg wordt ook weer vergeten. "Heb je me niet verteld" Euh jawel hoor, maar je vond het blijkbaar weer niet boeiend genoeg...pffff Mannen.....hopelijk vinden ze ooit een speciaal gehoorapparaat uit voor ze. Gisteren ook weer zoiets moois, ik ga boodschappen doen en zeg het hem omdat hij ze de laatste tijd doet, maar omdat we aan het verbouwen zijn haalde hij het niet. Dat was prima zei hij. Ik was door de drukte op de weg en in de winkel zo'n drie kwartier weg. Ik kom thuis en ruim de boodschappen uit en ga koken. Na het eten, meneer had allang gezien dat de koelkast weer was aangevuld, vraagt hij dood leuk;" heb je nog boodschappen gedaan schat?" Ik kijk hem aan met een blik van ' serieus????' Nee schat, Sinterklaas en Zwarte Piet hebben alles aangevuld......zucht!!!!