Ben jij doof? Heb jij oren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik lig echt krom vant lachen sorry.. Buikpijn!!

Luisteren ja, dringthet door soms... Meestal vertellen vragen op de juiste momenten ( als e zit te shijten an ie heel goed luisteren... Hij kan zijn aandacht niet verplaatsen, heel vharmant haha

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Heel herkenbaar ook!
    Alleen het erge bij mij is dat hij niet reageert als ik wat zeg, maar het wel gehoordheeft. Als ik vraag waarom hij dan niks zegt: 'is niet interessant genoeg om te reageren'...... :s
    Lekker is dat. .. zucht

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tip die hier werkt laat hem herhalen wat jij gezegd heb :p
    Of zet de tv uit pc uit trek die telefoon uit zn handen.

Dus ook hier herkenbaar :D

4. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Heb de tranen in mijn ogen van het lachen.
    Heerlijk geschreven maar inderdaad :

Oh zo frustrerend !

Die van die oren afsnijden en aan iemand geven die er wel
    iets mee doet hou ik er in :)

5. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Hahaha grappig dit topic :D

gelukkig niet herkenbaar hier. Ik luister slechter dan mijn man.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Toen ik begon met lezen had ik echt zoiets van jeee wat ben jij een zeikmuts...
    Wat ben je zijn MOEDER

Maar toen las ik dit

AAARRRGGGHHHH!!!
    disclaimer: dit bericht is puur ter uiting van frustratie van partners minpunt (waar ik er zelf ook 15000 van heb), eventuele herkenning en/of tips om zijn oren vast te spijkeren aan het tafelblad. Niet om de TS te bashen; voor de rest is onze relatie namelijk net zoals elke andere relatie in Nederland. Ups & downs.

Zo... En nu ga ik Bridget Jones Diary kijken voor de derde keer ooit met een zak M&M's en luister ik gewoon niet meer naar hem. Ik negeer hem. En hij mag ook oplazeren met zijn goedmaak-kusjes. ZAK HOOI!

Hier heb je er nog een zak M&M's bij :D:D

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, hij luistert wel even goed naar ons ;):p:D

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hahaha heeeeel herkenbaar..

9. TrotseMamaVan

TrotseMamaVan Actief lid

12 jun 2013
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, dit had ik dus bij mijn ex .Totdat ik een dag mijn mond hield en als hij vroeg waarom ik niet praat mn schouders ophaalde . De hele dag had ik zijn aandacht :D . Toen hij de andere ochtend vroeg wat dat nou was of ik keelpijn had ofzo zij ik ' nee joh, maar je luisterd toch nooit dan kan ik net zo goed mn mond de hele dag houden ' .
    Een week hield hij het vol toen begon het weer opnieuw ;)

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    hahaha:D:p:p

11. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Whahahahaha! .... Auw...mijn buik, bandenpijn, haha!

Zooooo herkenbaar! Hier had meneer bedacht dat het misschien wel kwam doordat hij een slecht gehoor had. Naar KNO arts geweest, gehoor getest, zegt die arts: Nou, met je gehoor is niks mis hoor, je moet gewoon even tegen je vrouw zeggen dat ze ervoor moet zorgen dat ze ZEKER weet dat ze je volledige aandacht heeft als ze je iets verteld...;):)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik lig hier van mn stoel van het lachen van al die reacties en zoooo herkenbaar.

Zeker als mijn man een film kijkt, kan ik hele verhalen vertellen en dan kijkt hij nog niet eens op!
    Ik heb dan ook HET woord om aandacht te krijgen van hem.
    Als ik dat zegt, dan kijkt hij serieus gelijk mijn kant op en heb ik zijn volle aandacht. Dat woord is.....TIETEN....nee en dat is geen gein haha.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit is gewoon een afwijking die volgens mijn heel veel mannen hebben. De mijne niet zo extreem als de jouwe maar kan er ook wat van :). En dan Savonds hoor ik hem met zijn game maatjes praten en dan hoort hij opeens alles. Wij vrouwen zijn niet interessant genoeg denk. Praat over Sex, bier en de spelcomputers en je hebt hem in je macht ;)

Ook als ik even weg moet en zeg dan bijv, schat wil jij de aardappels 5 uur aanzetten. Oké is goed. Kom ik half 6 terug van bijv hond uitlaten , niks gedaan. Had ik het niet gevragen. Eerst twijfelde ik dan aan mezelf maar nu naar een paar keer weet ik dat het niet aan mijn ligt. Oké is goed is zijn vaste antwoord. Als hij dat voortaan zegt vraag ik wat ik zei

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, en als ik dan zijn aandacht een keer heb praat ik heel snel omdat ik dan zoveel mogelijk wil vertellen. En dan kan hij het weer niet volgen :(
    Doodvermoeiend..

15. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wat een heerlijk bijdehante kno arts!! Zeker een vrouw.....:D

16. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Geweldig verhaal Joyce! Helaas de waarheid maar toch fijn om te lezen dat die van mij niet de enige is in zijn soort.
    Dan vertel ik wat en knikt hij zelfs zijn hoofd en zegt mm en ja. Vervolgens vraag ik er nog iets over en dan zegt hij: he, waar heb je het over? Ja sorry hoor schat, ik luister ook niet...

Ook regelmatig dat hij zegt dat ik iets niet gezegd heb maar hij had gewoon niet geluisterd natuurlijk haha

17. dekilene

dekilene Niet meer actief

Oef herkenbaar.
    Mannen...

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik had mijn man, toen hij uit zijn werk kwam, gevraagd of hij de zware boodschappentas uit de auto wilde halen (ivm mijn bekkenklachten). Hij zei: oh, dat is goed, doe ik zo even.
    Enfin... ik val op de bank in slaap en heb niet alles meer meegekregen :). Hij gaat om een uur of half 1 naar bed en ik vraag hem of hij die boodschappen uit de auto had gehaald.
    Hij boos. Ja, daar kom je nu mee? Ik ga nu niet meer naar de auto. Had je dat niet eerder kunnen zeggen...? ...Grrr...:x;)

19. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik ben er bij mijn vent inmiddels achter dat als ik iets belangrijks te vertellen heb dat ik ervoor moet zorgen dat hij me aankijkt, anders komt het bij hem ook niet binnen en moet ik het nog 10x herhalen. Dus op het moment dat ik iets te vertellen heb gaat de tv uit, telefoon aan de kant en dan (als ik mazzel heb) komt het door.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik doe nu al sinds gisteravond of ik niks meer hoor van wat hij zegt. Hij lijkt het tot nu toe niet eens erg te vinden. Nou, dan blijf ik het volhouden tot 'voor eeuwig' :cool:

Deel Deze Pagina