Ben jij echt gelukkig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lyst, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij gelukkig?

1. Ja, ik ben zielsgelukkig

2. Mwah, best wel

3. Nah, niet echt

4. Nee, ik ben niet gelukkig

5. 't Ene moment wel, het andere niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Zoals de titel al zegt:
    Ben jij écht gelukkig?
    Als jouw antwoord er niet bij staat, post het dan hier

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ben wel redelijk gelukkig ....maar had verwacht gelukkiger te zijn ....

3. RoxStar-J

RoxStar-J Lid

7 jun 2009
    93
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben tevreden, maar dolgelukkig met mijn dochter.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Voila, ik heb gestemd! :)

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.123
    113
    Home
    ik ben gezond en de mensen om wie ik geef ook, dus in dat opzicht ben ik een heel gelukkig mens.
    ik probeer het geluk uit kleine dingen te halen maar dat is niet altijd even makkelijk.
    en op dit moment ben ik redelijk gelukkig

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb ook gestemd :D

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ook gestemd

8. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik heb ook gestemd,
    De ene keer wel andere keer niet,
    Waarom??
    Omdat ik alleenstaande mama ben en ik vindt het best wel zwaar.
    Als ze vrolijk is en lacht, kan ik de hele wereld aan en ben ik de gellukigste van e hele wereld.
    Maar als ze niet kan slapen van de pijn en ligt te krijsen omdat ze die $%$%^*&*^krampjes heeft ben ik ook echt ongelukkig.
    En ook wel meer dingen waar ik tegen aan loop omdat ik alleen ben.

Maar een lach van mijn meisje maakt alles weer goed

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb Mwah best wel gestemd. Een maandje terug zou ik 'zielsgelukkig' invullen maar de gebroken nachten beginnen inmiddels hun tol te eisen dus ben even iets minder gelukkig. Maar zeker niet ongelukkig!

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben redelijk gelukkig, met uitschieters naar zielsgelukkig. Ik vraag me af wanneer de balans weer komt ;)

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Tja ik kon niet anders dan zeggen dat ik zielsgelukkig ben haha. Eerste verlofdag vandaag, net van de vk gehoord dat alles volgens schema verloopt en de kleine in mijn bekken ligt met haar koppie. Thuis gaat alles goed, familie en vrienden gezond... wat heb ik nog te wensen?

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Heb gestemd, het ene moment wel, andere moment niet...

Soms ben ik ongelukkig omdat onze kinderwens maar niet in vervulling gaat, terwijl het bij anderen zo gemakkelijk lijkt te gaan.
    Maar vaak denk ik ook: ach we hebben allebei werk, een eigen huis en we hebben het goed en we zijn gezond... Als ik andere dingen in mijn omgeving zie zoals scheiding, ziektes ed word ik weer met beide voetjes op de grond gezet en besef ik dat ik eigenlijk niet moet klagen...

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik ben zielsgelukkig. Al jaren.

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb gestemd het ene moment wel en het andere moment niet.

Soms ben ik ongelukkig omdat onze langverwachte kinderwens maar niet in vervulling gaat, en om ons heen iedereen wel kindjes krijgt.

Daarentegen kan ik wel genieten van het leven, mijn man en mijn familie en vrienden. We zijn er allemaal nog en we zijn gezond. We hebebn allebei een goede baan, geen zorgen over geld, een leuk huis, een leuke beestenboel etc.

Daar ben ik heel dankbaar voro en dat maakt me gelukkig.

15. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik heb ook gestemd: zielsgelukkig. Hoewel ik de laatste week veel klaag over kwaaltjes en pijn, ben ik wel echt zielsgelukkig met het wondertje in mijn buik, met mijn lieve man met wie ik nu ruim een jaar getrouwd ben, met mijn huisje, mijn hondje, ik heb mijn droombaan gevonden, mijn familie is gezond, met mijn vrienden gaat het goed... ja, ik ben echt gelukkig!

16. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik kan ook niet anders stemmen als zielsgelukkig!
    Hele lieve man, mooi huis, leuke baan, lieve ouders, leuke vrienden, een geweldig leuke dochter en een kleine op komst, twee superleuke hondjes etc! Ja ik ben echt gelukkig.

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben ook supergelukkig. ik heb natuurlijk wel mijn wensen en problemen maar die zijn erg klein in vergelijking met de goede dingen.

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb ook gestemd! Ik denk dat je je geluk voor een deel zelf maakt! Wie tevreden is met kleine dingen, zal ook gelukkiger zijn! Als je vooral materialistisch bent (niet slecht bedoeld) dan is het misschien iets moeilijker. Zo is een vriendin van mij echt gelukkig als ze een juweeltje van haar vriend krijgt en kleding en zo, terwijl ik een leuke avond met z'n tweetjes veel leuker vind :) dus dit bepaalt mee hoe jij je geluk inschat denk ik...
    Het leven zit vol ups en downs en het is erg belangrijk om tijdens die dalletjes nog steeds positief te blijven en eraan te denken dat er altijd zon komt na regen :)
    (Al vergeet ik dat soms ook hoor...)

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zit tussen zielsgelukkig en niet gelukkig.
    ziels gelukkig ben ik als ik mijn mannen zie als fynn mij een lach geeft ben ik helemaal happy.een knuffel van mijn vent en ik ben weer klaar.

ongelukkig ben ik als ik alleen ben als ik mezelf in de spiegel zie. ongelukkig als ik denk aan een priveprobleem waar we mee te kampen hebben wat maar niet word op gelost.

20. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb gestemd op soms wel soms niet. Ik ben dolgelukkig omdat ik eindelijk zwanger ben, maar er spelen zoveel dingen in ons leven dat ik soms gewoon niet gelukkig kan zijn.
    Ik hoop dat het in de loop der tijd eens wat rustiger mag worden en we echt kunnen gaan genieten van mijn zwangerschap.

Deel Deze Pagina