Ik heb , het ene moment wel het andere niet , ingevuld . Mijn lieve dochtertje is een lief gezond kind en daar ben ik dolgelukkig om ook het contact met familie en vrienden is heel goed en daar ben ik ook heel blij om ... Maar soms zit ik hier alleen op de bank s'avonds dan voel ik mij weleens ongelukkig en eenzaam zonder man ook het feit dat ik alle financiele zorgen alleen draag maakt mij weleens diepongelukkig .. Maar over het algemeen ben ik wel gelukkig ..
Ja dat kan ik begrijpen... Dat zijn natuurlijk dingen waar we jammer genoeg niets aan kunnen doen... Hopelijk vind je de kracht altijd weer om de positieve kanten te blijven zien... Geniet volop van je lieve dochter
Ik voel me heel gezegend dat ik kan leven zoals ik nu leef;geen financiele zorgen,in het buitenland wonen en lekker veel reizen,mn familie is gezond.Nog een paar kindertjes zou het helemaal compleet maken.
Ik ben gelukkig, zit aleen de laatste tijd niet helemaal lekker in mn vel. Het zwanger worden begint nu ook wel wat langer te duren en daar kan ik soms wel een beetje verdrietig van worden. Maar verder ben ik gelukkig en heb ik een fijn leven.
ik ben ziels en zielsgelukkig. Natuurlijk heb ik af en toe wel een dip, maar zo gelukkig als ik nu ben ben ik nog nooit geweest. Ik heb totaal geen zorgen om wat dan ook, mijn hoofd is altijd leeg en ik kan genieten tot en met. Alleen, die kilo's die er nog aan zitten moeten er af, maar ik kan niet meer dieten. Dat maakt me af en toe wel es ongelukkig, maar daar ben ik zo overheen.
Ik ben ook gelukkig met mijn huiselijke situatie (man en kind), geen financiele zorgen etc. Maar mijn vader en schoonvader hebben allebei kanker en het gaat niet zo de goede kant op dus dan is het geluk(s)(gevoel) ver te zoeken...
Ik heb "mwah, best wel" gestemd. Ik heb een lieve vriend, we hebben het gezellig samen in ons eigen huisje met twee katten, ik bof met mijn familie en mijn schoonfamilie en ik heb een erg leuke baan. Maar voor de rest... Het wondertje waar wij enorm naar verlangen hebben wij nog steeds niet kunnen verwelkomen. Ik denk dat ik pas echt gelukkig ben als ik eindelijk zwanger ben, als we eindelijk een kindje in onze armen mogen houden. Dat is het enigste waar ik het meeste naar verlang en wat ik mijn hele leven al wil: moeder worden. Dat zou voor mij het toppunt van geluk zijn.
Ik zou "meestal gelukkig" willen aanvinken. Er gebeurt altijd wel iets wat me weer tot de realiteit brengt, en me even niet gelukkig maakt. Maar heb voor mwah best gelukkig gekozen, al voel ik me ook best vaak zielsgelukkig
Ik heb mwah, best wel. Met mijn dochter, vriend en familie kan ik wel zielsgelukkig invullen. Alles loopt daarmee op rolletjes. Maar ik daarintegen gaat het een heel stuk minder (ziekenhuis in, ziekenhuis uit). Heb 3,5 jaar geleden 2 auto-ongelukken gehad en loop daar tot op de dag van vandaag mee te tobben .
Ik ben over het algemeen wel een gelukkig mens. Heb een goeie mooie relatie. Een leuk huis, leuk werk en alles wat ons hartje begeert. Alleen nog een baby en dan ben ik ziels gelukkig Heb daarom ook gestemd soms gelukkig en soms ook niet !!!
Ik heb zielsgelukkig ingevuld. Ik voel me elke dag weer supergoed en ook met de mensen om me heen kan ik niet gelukkiger zijn
Ik ben opzich wel heel gelukkig. Heb een leuk leven, lieve man, geweldige vrienden en super (schoon)ouders. Alleen zou ik zo graag mijn meisje bij me hebben....dan zou ik ziels gelukkig zijn..
Qua huwelijk, kids en zwangerschap ben ik heel gelukkig. Alleen zin mn man al 4 maanden zonder werk, waardoor rekeningen niet meer betaald kunnen worden. Ik kan dalijk mijn huis uit gezet worden, niks leuks halen voor mn kleintje en de baby En uiteraard levert t allemaal veel stress op. Wat dat betreft voel ik me zwaar ongelukkig.
Ik heb ook gestemd, ben op dit moment niet echt gelukkig, man zonder werk, we hebben 1e keus op nieuwbouwhuis, een kans om niet te laten lopen, maar zonder baan kun je dat niet betalen we willen heel graag kindjes, maar pas als we niet meer in de flat wonen, dus hoop over een paar jaar dit allemaal wel te hebben en dan ben ik zielsgelukkig, nu zit ik nog even te wachten op m'n geluk, als is mn mannetje wel heel lief
Ik ben best gelukkig (met uitschieters naar boven en naar beneden) maar met mijn zoontje voel ik me zielsgelukkig!
Met mijn man en kinderen ben ik zielsgelukkig. Sommige andere dingen ben ik minder blij mee maar daar slaan we ons ook wel door een . Samen staan we sterk.
Ik ben zielsgelukkig. Het is wel voor het eerst in mijn leven, dat ik dat zo volmondig kan zeggen. Die kleine meid maakt me echt zielsgelukkig. We hebben een mooi huis, leuke banen, en met mijn familie gaat het goed. Er zijn wel dingen waar ik ontevreden over ben: regelmatig over mijn man, mijn sociale contacten, over onze tijdelijke arbeidscontracten, en deze slome leptop enz. Door sommige van die dingen heb ik me in het verleden ongelukkig gevoeld, maar met dat superlieve ukkepukkie voelen dat soort dingen nu als punten waar ik niet tevreden over ben ipv als dingen die mijn geluk in de weg staan. Ik voel me nu echt supergelukkig en een bevoorrecht mens en probeer er zo veel mogelijk van te genieten.