Nee, verdien namelijk schokkend weinig En ik denk dat Umm wel gelijk heeft qua prioriteiten. Ik wil helemaal niet zoveel werken, dan maar minder te besteden. En gelukkig is mijn man dat met me eens.
Ik heb ook ja gestemd. Ik vind het prettig om niet afhankelijk te zijn van mijn man. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je minder gaat werken als er kids komen.
Ik werk niet veel, maar ben WEL financieel afhankelijk als ik naar de norm kijk. Alleen kan ik van dit bedrag niet eens de hypotheek betalen dus laat staan alle andere vast lasten e.d. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om zo weer meer te gaan werken voor mn baas als er iets zou zijn dus maak me er niet druk om en geniet met volle teugen van mn meid.
Nee. Ik heb jaren meer dan FT gewerkt en als het zou moeten zou ik het zo weer doen. Maar het moet nu niet. Mijn man is het er helemaal mee eens. Ik heb het op ene doordeweekste dag drukker dan hij, ik ben constant ind e weer, het is niet zo dat ik niets doe. Dus voelt het voor mij ook niet zo. Ik werk naast alle huishoudelijke taken, kinderen 4 keer heen en weer fietsen naar school (middagpauze thuis), en alle andere dingen die je thuis doet, ook 9 uur per week. In een zwembad. Receptiewerk. En na het nieuwe jaar wordt dat ws. 14 uur. (middag erbij). Ik vind het dan genoeg, zeker omdat de taken hier thuis ook grotendeels op mijns chouders komen, omdat man veel onregelmatige uren draait. En nee. Ik voel me niet rot, afhankelijk etc. Het is een gezamelijke keus geweest, ik heb hem ook jarenlang onderhouden toen ik werkte en hij studeerde en een bijbaan had. Dus...