Ik ben geen bn-er. Nog niet. Maar ik ben van plan mijn tot-op-heden-nog-niet-ontdekte-talent spoedig openbaar te maken op televisie, dat wel
Ik ben geen bner want ik wordt nergens herkend maar ik heb regelmatig aan de zaterdagmiddagopvultvprogrammas en doe er binnenkort weer aan mee. Maar ik zou dat niks vinden hoor dat bekend zijn! Mijn man was al een ba er (beruchte almeerder) en iedereen kent hem en hij kent iedereen dat vind ik al vreselijk!
Van die tv programma's die op bijv. Rtl 4 op zaterdagmiddag worden uitgezonden voor die 3 mensen die dan tv kijken. Huizenprogrammas enzo
Oh btw... ik ken geen BN-ers persoonlijk... volgens mij... Maar mijn tante lijkt op Patty Brard, dat dan weer wel
Oh als dat telt, mijn vader lijkt op Guus Hiddink maar dan met snor. En op Jeremy Clarkson. Maar dat is een BB'er.
Ik ben eens op tv gelderland geweest, maar jullie vragen naar BN'ers he? Als je nu vroeg om BG'ers ...
Ohhh WACHT! Die tante is wel een beeeeetje BN-er... ze heeft ooit in een videoclip vd party animals gespeeld