Mijn hand heeft een keer op de foto gestaan in de krant, toen ik ging stemmen. Telt dat ook? Of ben ik dan gewoon handmodel?
Dan ben ik een kindster geweest! Vroeger was ik een keer stiekem naar sinterklaas geweest in het centrum... Kwam de buurvrouw de volgende dag heel blij naar mn moeder "Kiiiijjjkkk muis staat in de krant met sinterklaas" Roem hebben is niet altijd leuk....
Oh ja telt het mee dat ik aan babyboom in 2010-2011 heb meegedaan en wat modellenwerk? haha Volgens mij zat Danielle van lange Frans hier ook. Of ze er nu nog is weet ik niet?
Ik heb een keer in de Hitkrant gestaan, terwijl ik 'Spike' van Di-Rect een kus gaf Oh en, toen ik 3 was ben ik op de radio geweest, waar ik vertelde 'dat ik zo vraag een poppuhhuis wilde van Sinterklaas' Maareh, ik heb op nee gestemd. Zijn die anderen mensen die zich heel erg overschatten of die het hilarisch vinden dat half ZP zich afvraagt wie er toch op 'ja' heeft geklikt? Ik kan me echt niet voorstellen dat er 9 (okay, 7, gezien de 2 per-ongelukjes) BN-ers zijn die op vrijdagavond zó snel op een poll op ZP reageren..
Die is m al een tijdje geleden gepeerd toch? Tenminste... heb haar jaren geleden volgens mij alweer voor het laatst gezien hier... (of ze moet nu anoniem hier zitten... dat kan ook natuurlijk)
Ohh en ik heb als kind 3x in de lokale krant van Breukelen gestaan hahahaha. Bij Bobbie Brandsteder in de klas gezeten. *zijn vader/broer/hijzelf zijn stel kwallen eerste klas* Benjamin van gtst heeft bij mij in de straat gewoond. En heb bij Jamie Westland op school gezeten.
Haha hij werkte op de grote markt en als hij d'r niet werkte stond hij daar wel in de kroeg. 1 van de 2 naast elkaar maar het meeste in eerste. Hij was ook nogwel populair bij de dames maar daar deed hij niet zo veel mee. Voornamelijk hele oppervlakkige types. Ze stonden allemaal maar raar te kijken toen hij met mij aan kwam zetten. D'r kon ook niks gebeuren want 5 min. Later wist iedereen het al. T is nu wel minder maar als we een keer weggaan dan komt er iedere 2 min iemand wel gedag zeggen of hij zegt iemand gedag. Vreselijk irritant.
Ohja, ik herinner me weer een paar dingen.. Ik ben blijkbaar als baby een keer met m'n moeder bij Koffietijd geweest. En ik heb twee keer in de lokale krant gestaan van waar we toen woonden, een keer als baby van de week en een keer een foto van hoe hard groep 8 aan het werk was bij de cito-toets.. Jaja, ik mag wel een zonnebril dragen als ik het land weer binnen kom.