Nee . Dat was mijn ultieme droom!!! Jaloers Toen ik heel jong was heb ik gevolksdanst op de lokale tv, geldt dat ook?
geen bn-er, maar heb 5 jaar geleden wel een wedstrijdje mogen voetballen (beach soccer) tegen het rtl-sterrenteam. Wat ik nog weet is dat John Williams, Rob Geus en Ronald de Boer daar in zaten. Zou de foto nog eens terug moeten kijken wie nog meer
Nope. Ik heb er wel es aan gedacht een boek te schrijven over mijn ziekte en kinderwens dan zal ik misschien wel beroemd worden en mensen zullen smullen van mijn ellende. Maar vooralsnog te confronterend. mijn vent heeft bij Ferry Korsten in de klas gezeten Oh ja en nichtje heeft verkering gehad met Sander de bousonogwat,die van Volumia. Toen ie nog niet bekend was
Nee ik ben geen bn.er. Gelukkig niet zeg haha. Wel ooit idd op tv geweest bij de beruchte Peter jan Rens. Ik was 12 en was bij de Meneer Kaktusshow Sien van Seamstraat kwam ook nog op bezoek. Was in April 1987 het was tot 12 jaar hij keek mij raar aan. Omdat ik met 12 al geen 12 jaar leek. Leek wel 16 met cup d als voorgevel haha. Mijn zusje had een brief geschreven dat ze daar naar toe wilden en zo zijn we dus naar Hilversum geweest. Ach was wel even leuk. Nu is het een ( rare man geworden misschien was dat toen al)
Mijn broertje is trouwens aan het werk met een bn-er. Julius Jaspers (die dikke tv kok) hij maakt een saus voor hem en zijn nieuwe restaurant. En mijn broertje zijn bedrijf zit ook in almere buiten
Ja klopt, maar dat zullen er niet veel zijn denk ik. Maar volgens mij kan ik niet eens 20 mannelijke/vrouwelijke bn-ers opnoemen .
Nope...wel heb ik achter Franklin Brown en Maxine mogen dansen...bij telekids (alsof je die nu nog zou kennen, songfestival; looooong time ago)