Ben jij een comakijker?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Berte, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Die heb ik tijdens mn bedrust van de eerste ook gekeken hahaha.

En en met twd heb ik het ook.

Maar goed ik ben wel van de goede series en dan aan een stuk door kijken:)
    Blijf er dan niet voor thuis

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    @ladyxochi, bedankt voor die engelse link van muhtesem yuzyil ;)

3. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Jaaa prison break, we moesten blijven kijken, vreselijk, maar o zo spannend.

En vorig weekend hebben we twilight gekeken.

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Tijdens mijn zwangerschapsverlof wel hoor. Kon ik de hele dag series kijken, Vampire diaries non stop!

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ohh ik ben een vreselijke comakijker 😂

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee.
    Ik ben wel een coma lezer haha.
    Als ik eenmaal in een boek zit.... dan bestaat de rest van de wereld niet meer. En kan ook echt down zijn als het boek uit is.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    Oh ja, ben ik absoluut, ook een comalezer trouwens. Ik zou er niet voor thuis blijven, dat dan weer niet.

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ja hier ook! Laatst met Homeland nog. Heerlijk!

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.258
    16.644
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Pasgeleden seizoen 1 en 2 van Divorce in krap 1 week helemaal afgekeken en alle 5 de seizoenen van Gooische vrouwen.Kan er geen genoeg van kijken.Ik zie dan op de klok dat het al laat is maar wil dan toch nog 1 aflevering kijken.Dit doe ik vooral wanneer mijn man voor zijn werk een aantal weken in het buitenland zit en de kinderen op bed liggen.Is voor mij echt de ultieme vorm van ontspanning.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Jaaaaa ik mag me ook melden! 😂
    al is het nu een stuk minder doordat mn dochter er is.
    Maar ik keek uuuuren, tot diep in de nacht.O my, een giga houten kop krijgen en toch maar weer een episode opzetten.
    Dexter en Breaking bad. O ja en Lost.True blood heb ik ook verslonden haha.
    Maar nu nog doe ik gewoon wachten tot er meerdere afleveri gen zijn en dan zoveel mogelijk tegelijkertind kijken. Dan blijf je er tenminste een beetje in, ipv weer een week moeten wachten.

Hmmm misschien die kleine een middagje naar oma sturen...😉

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ga elke week een beetje beter Turks praten door die serie! Een aantal woorden en uitdrukkingen, die ik hierdoor heb geleerd, zijn: tövbe tövbe (iets wat je zegt als iemand iets negatiefs zegt, figuurlijk gezien vrij vertaald met 'je moet de goden niet verzoeken'), köle (slaaf), yaklas (kom dichterbij), sakin ol (doe eens rustig), merak etme (maak je geen zorgen), katil (moordenaar), hunkar (majesteit of zo?), cariye (concubine), topla! (opruimen!), sehzade (prins), savas (oorlog). :D
    Niet dat ik wat heb aan de meeste van die woorden, maar toch leuk. :)

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ja met game of thrones. En met andere ranzige series. Heb ze op de laptop allemaal bekeken in een paar dagen. Gênante lijven,kookprogrammas als van Cas Spijkers enzovoort. En nog even erger met boeken. 😹

13. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    nou heb vanmorgen under the dome afgekeken:D toch in 3 dagen tijd:)

14. Jup, ik ben ook een coma-kijker... Maar we hebben tegenwoordig de afspraak dat we na 10 uur geen nieuwe afleveringen meer aanzetten, anders wordt het te laat :p Dus probeer het altijd zo te plannen dat om 5 voor 10 de aflevering afgelopen is zodat we er nog net een kunnen kijken :p

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Als ik niks anders te doen heb, kan ik comakijken totdat ik 98 jaar oud ben :D

Gelukkig heb ik regelmatig verplichtingen. Maar soms baal ik daar ook wel gruwelijk van. Van sommige series kan ik maar 1 aflevering per dag kijken wegens tijdgebrek. En dat vind ik jammer.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O heerlijk vind ik dat!
    Helaas weinig tijd voor en mijn man houd niet van de series waar ik naar kijk .
    Maar als hij een avondje weg is kijk graag een paar oude afleveringen van supernatural 😉

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Guilty!
    ben er ook 1.
    Lijk wel verslaafd! En welke serie, we hebben netflix. Als t maar leuk is! Orange is the new black, weeds, zelfs de vampierenseries (ja er staan en meer op).
    Ik begin voorlopig niet aan een nieuwe serie, stoor me aan mezelf :)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja hoor. Op dit moment absoluut 😁 als mijn man thuis is en ik ben vrij, dan duik ik smiddags met de iPad of telefoon m'n bed in. Kijk twee afleveringen en ga nog een uurtje slapen. Savonds paar afleveringen verder kijken. Lukt mij ook wel op een dag als de kinderen niet thuis zijn. 😁

19. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Absoluut dat ik er een ben hahaha.

Als ik een serie zo geweldig vindt kan ik bliiven kijken.
    Deed ik vroeger al met friends alle dvd' s kijken haha

Deel Deze Pagina