Iemand een verklaring???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meisje1982, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Sinds een paar dagen doet echt elke beweging van de kleine meid pijn. Ik ben helemaal niet zo kleinzerig.. lijkt wel of mn hele buik blauw is aande binnenkant en elke beweging voelt als er een paar stenen rond tegen aan worden geduwd. Is dit normaal?

2. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    het kan zijn dat de kleine tegen je ribben aan schopt. Maar bij zorgen zou ik altijd even de verloskundige bellen.
    hopelijk het gauw over.

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Het kan zijn dat ze hard aan het groeien is daardoor gaat je huid strakker staan..

het zijn geen harde buiken toch??

Ojah tegen je ribben is ook niet fijn ligt ze al met haar hoofdje beneden?

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik heb het ook! Ze ligt met haar voeten tegen de zijkant van mijn buik aan te duwen. Voelt echt niet fijn!

5. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Ik voel echt elke beweging.. ze ligt netjes met hoofdje naar beneden maar als ze draait heb ik t idee dat alles bont en blauw is...Nee geloo fniet dat t harde buiken zijn. toch? Schoppen kan ik op zich wel herkennen, die voel ik ook behoorlijk maar goed. Kan dit bij de zwangerschap van mijn zoontje niet herinneren. Heb wel KS gehad dus t is allemaal wat minder stevig maar of je t dan zo moet voelen...

6. misa

misa Niet meer actief

Hier ook..! echt heel vervelend soms. Vooral aan 1 kant. Daar zit het hoofdje vooral en dat is echt een beurse plek geworden!

Deel Deze Pagina