' s Ochtends een cappuccino, de rest van de dag thee of water.. een enkele keer in de middag ook nog een cappuccino of ijskoffie oid. Maar meer dan dat niet, en lust eigenijk alleen cappuccino of latte haha.
Mij maak je met beide niet blij.. thee vind ik echt vies.. warm water vind ik gewoon niet lekker.. Met hele koude dagen wil ik weleens een halve cappuccino pakken.. drink hem nooit op.. maar is hooguit 2x per maand
Ja hoor koffie, zwart of met lekker veel melk schuim, latte machiato of cappuccino, sochtends meestal. Smiddags thee, kamille, groene thee, munt of gember. Oja en earl grey thee is ook heerlijk. Savonds na het eten soms koffie meestal thee.
Thee. Herfstthee van de jumbo is mijn favoriet. Verder vind ik rooibos, turkish apple en minty morocco ook heel lekker. Ennnnn 1 van de fruit infusion thee van pickwick. De Lemon Pineapple. Ooooh die is ZO lekker!
‘s Ochtends na mijn ontbijt altijd een sterke lungo, tussendoor zwarte thee of een dubbele espresso (afhankelijk van mijn nacht ), na de lunch een espresso, ‘s middags tussendoor meestal groene of witte thee en ‘s avonds nog rooibos of kruidenthee. Alleen als het heel warm is, drink ik soms wat minder thee, maar wat meer water met siroop tussendoor, vooral ‘s middags. Beiden dus, koffie altijd zwart en een intense variant trouwens, slappe of bloemige koffie of met melk of suiker lust ik niet. Ook geen suiker in mijn thee trouwens, bah bah. Verder drink ik vooral water, bij de lunch en avondeten etc.
Ondanks mijn naam ben ik vooral van de thee Liefst groene thee (met citrus, munt of cranberry). Ik was altijd een enorme koffieliefhebber. Dronk wel acht koppen per dag, tot ik er te veel last van kreeg (duizelingen, nerveus, hyper). Niet zo vreemd natuurlijk Maar ben toen gestopt en drink nu alleen af en toe cafeïnevrije koffie.
Ik moet echt s'ochtends opstarten met een kop koffie (of 2). Dan drink ik in de middag nog een kop koffie en s'avonds na het eten. De rest van de dag drink ik water of thee. Af en toe een latte of cappuccino is ook lekker. Ik mag van mijzelf ook max 4 koppen koffie op een dag, anders kan ik de hele dag door koffie drinken.
Ik ben beide, afhankelijk van het moment van de dag. Tot 3 uur smiddags drink ik heel graag koffie. Ik ben smorgens ook echt even koffie nodig als momentje km wakker te worden. Savonds drink ik thee. Anders slaap ik niet meer.
Ik ben gek op thee! Mijn moa waterdispenser staat zelfs in de woonkamer. Maar af en toe een bakkie koffie vind ik ook erg lekker (lekker met veel warme melk)
Thee, ik lust geen koffie. Of nou ja, wel alles met een koffiesmaak; koekjes, taart, ijs, enz. Maar geen 'gewone' koffie, op welke manier dan ook
Club theemuts! Ik drink alleen maar water of losse thee. Laatst heb ik bij Holland & Barrett weer drie zakken thee gekocht: Droommix, kruiden chai en citroen gember. Heerlijk, ik kan daar zo van genieten! Ik ben zelfs bezig met het ontwerpen van een klein theetuintje
Ik ben behoorlijk autistisch met mijn eet en drink schema. Ik drink in de ochtend een bakje cappuccino ( met een rijstwafel met pure chocolade ) en in de middag een espresso. De rest van de tijd minimaal 2 liter thee en daarnaast nog glazen water of een bidon water. Groene thee met citroen it is. Soms eens een earl grey.
Ik drink vooral water. Sinds de geboorte van de oudste kan ik niet meer tegen koffie, van een bakje slaap ik al slecht. Op mijn werk drink ik wel regelmatig thee. Thuis altijd water (oké op een wijntje in het weekend na).
Koffie! En dan vind ik allerlei soorten heerlijk: lungo, espresso, latte machiato, cappuccino, moccachino, etc. Vooral de moccachino, homemade, is echt een genietmomentje. Helaas kan ik niet meer tegen cafeïne. Dus ik zit altijd aan de decaf. Thee vind niet vies, maar ook gewoon echt niet boeiend. Dan drink ik liever water.
Ik drink heel veel koffie, vooral smorgens. Ik drink eigenlijk alleen thee als hier iemand op visite is die geen koffie drinkt, dan drink ik thee mee. En vind het ook wel lekker dan. Maar als ik alleen ben is het altijd koffie.
Beide, een paar jaar geleden een keer een cappuccino gedronken in Italië (het winkelen ging een stuk vlotter) daarna een bialetti cappuccino aangeschaft. Nu is het in ieder geval 1 late macchiato in de ochtend, s middags vaak ook nog. Het helpt me in ieder geval de dag door te komen. Verder thee, we hebben picknick voor het gemak maar het liefste drink ik losse thee van de theewinkel. Wel zwarte thee met een smaakje. Afhankelijk van het seizoen wat we drinken.
Thee thee thee, ik hou ook helemaal niet van koffie… Zwarte thee, witte thee, groene thee, rooibos, kruidenthee, gemberthee, muntthee… LOVE IT