Ben jij een koopjesjager?

Discussie in 'De lounge' gestart door Prettykitty, 25 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    De ene keer wel en andere keer niet. Voor drogisterij artikelen koop ik altijd bij de DM (duitsland). Zijn vaak goedkoper.

Kleren voor mijn zoontje koop ik gewoon. Als het sale is of niet. Koop waar ik zin in heb.

Bij Nikkie Plessen winkel wacht ik altijd op de vip dag. 50% korting dan.

2. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Zeker wel, alleen als ik iets echt nodig heb of echt wil hebben betaal ik de normale prijs. Tegenwoordig koop ik wel steeds meer verantwoord/biologisch dus dat gaat soms voor tov de aanbieding :)

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Bij de Hema heb ik zo klantenpas, en met heel veel punten. Dus laatst handdoeken besteld 3+1 gratis en zo online bestellen dat ik het maximale voordeel had incl extra korting doordat ik punten inleverde. Had ik toch mooi €150 extra voordeel, bovenop de gratis handdoeken.
    Bezorger ook blij, ipv 1 pakket had ik verdeeld over 5 pakketten om het maximale aan kortingen te kunnen krijgen.

4. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    #44 PBV, 25 feb 2018
    Laatst bewerkt: 25 feb 2018
    Ja ik ben dat zeker ook.
    Ik had laatst een trui die normaal €70,- was, afgeprijsd naar 70% korting. Mooie trui haha
    Laatst een jas gekocht in maat 86. Normaal koste die €25,- en nu €7,-. Kon mijn ogen niet geloven.
    En zo koop ik wel meer in de aanbieding. Ik koop haast niet iets voor de volle mep, of het moet een bruiloft of speciale gelegenheid zijn.
    De luiers koop ik meestal bij luierinfo.nl. Alle aanbiedingen op een rijtje :D
    1+1 aanbiedingen koop ik ook vaak bij de Etos/ Kruidvat. Ik vind de AH fijn boodschappen doen, daar kijk ik vaak naar de bonusaanbiedingen.

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Eigenlijk precies dit, m.u.v. het feit dat ik niet zo kooplustig ben.

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja vooral luiers van Pampers. Als ze 1+1 gratis zijn bij de AH sla ik in.
    Robijn wasmiddel en waszachter koop ik ook alleen met 1+1 gratis.

En van de week was ik zo blij; vriend had nieuwe werkschoenen nodig a €180. Dacht kijk even op MP en daar stond een paar. Verkoper ging akkoord met €40! Zaterdag via de post ontvangen en echt helemaal nieuw.

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dit.

Als ik toevallig tegen een opheffingsuitverkoop aan loop probeer ik wel even te kijken (nieuwe winterjas voor dochter met 70%korting nv). A-merken koop ik alleen in de aanbieding (1+1 bv). Maar maak er geen sport van.

8. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ja, al let ik er ook heel weg op geen dingen te kopen die ik niet nodig heb vooral met kleding bijvoorbeeld goedkope shirtjes voor de kids, eerst pakken en dan later weer terughangen omdat ze wel genoeg hebben Haha, dan lijkt t zo goedkoop maar ik ben goedkoper uit door t niet te kopen ;)

Op de groei kopen doe ik ook niet, dan vergeet ik t of blijkt t niet mooi te zitten

9. Lentes

Lentes Niet meer actief

Wat doen jullie om verder extra te verdienen?

Ik doe bijv mee aan online spaarprogramma's, zou ook wel klantenservice vanuit huis willen doen (chat) maar ik weet niet of zoiets bestaat

10. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ligt eraan waarvoor.
    Vlees kopen we duur bij de boer, enkel grasgevoerde koeien en antibiotica vrije kip. Dus voor ons geen kilo knallers.

Kleding wel in de sale maar koop ik steeds minder en van een duurzaam merk. Liever 1 mooi goed shirt dan 3 shirts die dan mooi goedkoop waren maar stuk sneller slijten.

Van douche gel ben ik over gegaan op werfzeep, stuk minder afval en je doet er veel langer mee.

Wasmiddel ook in de aanbieding.
    Als we iets voor in huis nodig hebben eerst vergelijken.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Het enige wat ik standaard in de aanbieding koop is wasmiddel. Ik gebruik alleen Robijn en die flessen vliegen er door heen. Voor de rest koop ik liever iets voor de volle prijs waar ik echt gelukkig van word, dan iets voor de helft wat ik maar zo zo vind.

12. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Dingen tweedehands via Marktplaats of kringloopwinkel kopen. Bijvoorbeeld (kinder) kleding, babyspullen, speelgoed.

Scheelt vaak ook een hoop, en kwalitatief hoeft het niet minder te zijn.

13. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Met sommige dingen wel, andere dingen niet. Drogisterij spul haal ik wel altijd in de aanbieding.
    Kleding soms wel, soms niet. Maar ik betaal bv geen 140 euro voor een spijkerbroek, of 80 euro voor een shirtje. Merkkleding koop ik dus alleen in de sale, bij de only koop ik kleding voor de normale prijs.
    Toevallig heb ik dit weekend 78euro betaald voor een paar shabbies die normaal 260 kosten.

14. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    @RoBiJe ik ben dan wel weer benieuwd waar die shabbies vandaan kwamen, ik wil ook graag shabbies :')

15. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Jazeker! Wij zijn zo erg dat we dus een mooie salontafels in de winkel bekijken en dan goedkoper op internet bestellen. Net zoals bij de wasmachine e.d. Maar dan wel merkartikelen zodat ik weet dat het geen goedkoop=duurkoop wordt...

En winterjassen: ik wacht totdat de winter voorbij is en mensen hun dure winterjassen waar ze erg zuinig op geweest zijn verkopen via speciale merk verkoopgroepjes... zo koop ik zelfs vaak nieuw met label.... ga echt niet de nieuwe collectie kopen op het moment dat het het allerduurst is!

16. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Maar dat heeft niets met kopen in de sale te maken... uit dit topic lijkt het alsof dat 1 op 1 hetzelfde is als goedkope kleding kopen. Mijn laatste aankoop was dus deze jurk (was al duidelijk uit mijn andere topic):

https://www.promiss.nl/mart-visser-jurk-suede-inkt-blauw/product/88635/?gclid=EAIaIQobChMIkq240PjD2QIVRZ4bCh1tngrcEAQYECABEgI5D_D_BwE

In de sale maar goedkope meuk zou ik het niet willen noemen :rolleyes:.

iMoeder vindt dit leuk.
  17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier verschilt het.

Mijn weekmenu stel ik grotendeels samen op basis van wat er in de aanbieding is. Drogisterijartikelen koop ik altijd op voorraad in de aanbieding waardoor ik daar bijna nooit de volle prijs voor hoef te betalen.

Kleding en schoenen voor de kinderen koop ik gewoon. Sale of geen sale. Voor onszelf koop ik het liever wel in de sale maar dit lukt niet altijd. Soms hebben we gewoon iets nodig en dan wordt dat voor de volle prijs gekocht.

Diervoeding probeer ik in de aanbieding bij Zooplus te kopen. Er is niet altijd een aanbieding maar het is sowieso goedkoper als in de winkel.

En nu zijn we op zoek naar een andere bank. Dit doen we via Marktplaats. Maar een half jaar geleden hebben we ons bed wel helemaal nieuw gekocht. Dat is dus ook verschillend per ding.

18. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Bij fred de la bretoniere in den bosch. Ben echt al heel lang op zoek maar vertik het om ze voor de volle mep te kopen.

19. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik gok via maison-lab.nl

Was van de week extra 90% korting op alle Shabbies/Fred dl Bret!

De site verkoopt oudere modellen maar wel heel aantrekkelijk geprijst! Op sommige tijden/dagen 90% korting!

20. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ze hebben ze nu bij Vente exclusive maar er is al veel uitverkocht...

Deel Deze Pagina