Ik steek t in mn zak! Heerlijk zo een meevallertje! Iedereen moet op zn spullen letten, dus jammer de bammer, mazzeltje voor Brabbeltje......
Tsja, ik reageerde inderdaad wat fel, maar mijn mening blijft hetzelfde. Dat je het aan een goed doel wil geven is geen excuus om geld van een ander daarvoor te gebruiken. Het is gewoon niet aan jou om te beslissen wat je ermee doet, alle argumenten als Er staat genoeg geld op die rekening Je moet gewoon heel goed opletten als je pint gaan wat mij betreft echt niet op, het geld is immers niet van jou.
In dit geval zou ik het geld naar binnen brengen....ben veels te bang om gefilmd te worden. MAAR ik zou het het liefste gewoon meenemen haha. Als ik iets vind,wat helaas nooit gebeurd,zou ik het wel gewoon in mn zak steken.
Ik zal het netjes naar binnen brengen, als het geld zou pakken zal ik er geen goed gevoel bij hebben. Want het geld is dan gewoon niet van mij.
Ik denk dat ik het wel naar binnen breng maar ik weet het niet zeker. Hangt ook van de pinautomaat af. Wij hebben in onze stad zo`n drive in automaat in een steegje en ik weet niet of ik het dan ook naar binnen breng (ik denk het niet eigenlijk) Maar op het plein waar iedereen langsloopt zou ik het wel naar binnen brengen. Eigenlijk alleen omdat ik het niet durf.. Laf ik weet het maar ja zo is het nou eenmaal...
het liefste zou ik het willen houden.... heeeeeel fijn zo'n meevallertje! maar ten eerste zou ik ontzettend bang zijn dat het één of andere verborgen camera is, en je dan met je snufferd op tv komt! en ten tweede zou ik het ook echt niet met een gerust hart kunnen besteden!...... dus.... ik denk toch terug brengen dan maar!
Zou het om 5 euro op de grond gaan, ben ik de niet zo eerlijke vinder... Maar zulke bedragen en gewoon in de automaat, nee direct naar binnen brengen en als de bank dicht is, dan naar de politie met het bonnetje erbij
Ik zou het ook terug geven aan de bank! zou het heel erg vinden als mijzelf zoiets overkomt en iemand steekt dat geld in zijn eigen zak. Nee ik zou dan niet kunnen slapen uit schuldgevoel.
jeetje mijn mond viel open van verbazing!! jouwn moeder is gewoon heel eerlijk en die man zo aso gewoon!! dan heb ik de neiging om te zeggen jammer dat ze het niet gehouden heeft sorry hoor maar wat een rare mensen op de wereld zeg niet eens dankbaar zijn!! ontopic: ja ik heb laatst bij de mac portemonnee met geld gevonden en heb gelijk naar de balie gebracht
Huh? kun je dat zien dan op het bonnetje? dat is me nog nooit opgevallen. Nee ik zou hier zeker geen lekker gevoel aan over houden als ik het zomaar meenam. Ik zou dit echt voor beroving aanzien ik ben ook als de dood dat ik zelf een keer aan de beurt ben (skimmen oid) Dan ben je ook niet blij als je geld ineens weg is.
Ik zou het laten zitten en een paar minuten voor de automaat blijven staat tot hij het weer inslikt.. Dan word het automatisch bij die mensen terug op de rekening gestort. Wie zegt dat ze bij de bank wel de 'eigenaar' van het geld weten te achterhalen?
Das ook wel een hele goede optie, alleen word ik dan weer bloednerveus als er een rij van hier tot Jeriicho achter me staat te wachten en nog ongeduldiger wordt als het langer duurt. ik ben dan geneigd om het naar binnen in de bank te brengen.
Ik zou het naar binnen brengen , als het mezelf overkomt , hoop ik ook dat diegene die het vindt zo eerlijk zou zijn .......Zou er niet eens een seconde over nadenken om het mee te nemen , never nooit niet !!
ik ook niet , wil nooit een bonnetje , maar kan me niet voorstellen dat er een saldo op staat , volgend mij alleen hoeveel je gepind hebt en je rekening nummer .