Ben jij EERLIJK

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij eerlijk?

1. Ik hou het zelf

2. ik breng het netjes naar binnen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik steek t in mn zak!
    Heerlijk zo een meevallertje!
    Iedereen moet op zn spullen letten, dus jammer de bammer, mazzeltje voor Brabbeltje......

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Tsja, ik reageerde inderdaad wat fel, maar mijn mening blijft hetzelfde. Dat je het aan een goed doel wil geven is geen excuus om geld van een ander daarvoor te gebruiken. Het is gewoon niet aan jou om te beslissen wat je ermee doet, alle argumenten als
    Er staat genoeg geld op die rekening
    Je moet gewoon heel goed opletten als je pint

gaan wat mij betreft echt niet op, het geld is immers niet van jou.

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

In dit geval zou ik het geld naar binnen brengen....ben veels te bang om gefilmd te worden.
    MAAR ik zou het het liefste gewoon meenemen haha.
    Als ik iets vind,wat helaas nooit gebeurd,zou ik het wel gewoon in mn zak steken.

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik zal het netjes naar binnen brengen, als het geld zou pakken zal ik er geen goed gevoel bij hebben.
    Want het geld is dan gewoon niet van mij.

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik denk dat ik het wel naar binnen breng maar ik weet het niet zeker. Hangt ook van de pinautomaat af. Wij hebben in onze stad zo`n drive in automaat in een steegje en ik weet niet of ik het dan ook naar binnen breng (ik denk het niet eigenlijk):)
    Maar op het plein waar iedereen langsloopt zou ik het wel naar binnen brengen.

Eigenlijk alleen omdat ik het niet durf..

Laf ik weet het maar ja zo is het nou eenmaal...;)

6. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    het liefste zou ik het willen houden....
    heeeeeel fijn zo'n meevallertje!

maar ten eerste zou ik ontzettend bang zijn dat het één of andere verborgen camera is, en je dan met je snufferd op tv komt!

en ten tweede zou ik het ook echt niet met een gerust hart kunnen besteden!......
    dus.... ik denk toch terug brengen dan maar!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zou het om 5 euro op de grond gaan, ben ik de niet zo eerlijke vinder...
    Maar zulke bedragen en gewoon in de automaat, nee direct naar binnen brengen en als de bank dicht is, dan naar de politie met het bonnetje erbij

8. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik zou het ook terug geven aan de bank! zou het heel erg vinden als mijzelf zoiets overkomt en iemand steekt dat geld in zijn eigen zak.
    Nee ik zou dan niet kunnen slapen uit schuldgevoel.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje mijn mond viel open van verbazing!!:$ jouwn moeder is gewoon heel eerlijk en die man zo aso gewoon!! dan heb ik de neiging om te zeggen jammer dat ze het niet gehouden heeft sorry hoor maar wat een rare mensen op de wereld zeg niet eens dankbaar zijn!!

ontopic: ja ik heb laatst bij de mac portemonnee met geld gevonden en heb gelijk naar de balie gebracht

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha das mooi lullig!! het ging zeker ook om een groot bedrag?

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

Huh? kun je dat zien dan op het bonnetje? dat is me nog nooit opgevallen.

Nee ik zou hier zeker geen lekker gevoel aan over houden als ik het zomaar meenam. Ik zou dit echt voor beroving aanzien ik ben ook als de dood dat ik zelf een keer aan de beurt ben (skimmen oid) Dan ben je ook niet blij als je geld ineens weg is.

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik zou het laten zitten en een paar minuten voor de automaat blijven staat tot hij het weer inslikt.. Dan word het automatisch bij die mensen terug op de rekening gestort. Wie zegt dat ze bij de bank wel de 'eigenaar' van het geld weten te achterhalen?

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik heb overigens ook nog nooit een pinbon gezien waar het saldo op stond.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Das ook wel een hele goede optie, alleen word ik dan weer bloednerveus als er een rij van hier tot Jeriicho achter me staat te wachten en nog ongeduldiger wordt als het langer duurt. ik ben dan geneigd om het naar binnen in de bank te brengen.:)

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

o dat is wel slim, ik wist niet eens dat dat kon.

16. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Als je bij je eigen bank pint volgens mij en je vraagt om het bonnetje.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou het naar binnen brengen , als het mezelf overkomt , hoop ik ook dat diegene die het vindt zo eerlijk zou zijn .......Zou er niet eens een seconde over nadenken om het mee te nemen , never nooit niet !!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ook niet , wil nooit een bonnetje , maar kan me niet voorstellen dat er een saldo op staat , volgend mij alleen hoeveel je gepind hebt en je rekening nummer .

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Volgens mij staat er nooit een saldo op die bonnetjes.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ja klopt aleen als je bij eigen bank pint

Deel Deze Pagina