Dan zit je in ieder geval niet bij de rabobank, want als ik daar pin en om de bon vraag krijg ik het wel. *goeie bank hé*
Ik zou het naar binnen brengen. Zou wel moeten, want anders lig ik er wakker van. Ik heb ook wel eens 50 gulden (ja lang geleden ) te veel teruggehad bij de kassa. Heb ik ook direct teruggegeven. Niet eens bij nagedacht. Anderen verklaarden me voor gek achteraf.
Ik breng het naar binnen (als daar de mogelijkheid voor is dan ). Mijn vriendin heeft dit laatst ook gehad, geld laten zitten in de automaat en was zo weggelopen. Er stond op dat moment iemand achter haar herrinnerde ze zich achteraf, maar die dacht er anders over en heeft dus niets gezegd, terwijl hij moest weten dat het geld van haar was... zo laf.
Ik zou even met de gedachte spelen het te houden en het dan toch naar binnen brengen. Ik kan het goed gebruiken, hoor, maar wat niet van mij is is niet van mij en misschien kan de eigenaar het geld al helemaal niet missen... Wordt ie uit huis gezet als ie niet snel een rekening betaalt ofzo
Ik zou het naar binnen brengen, zonder twijfel! Ik vind het echt erg dat dit voor sommigen niet vanzelfsprekend is.
ik zou het wel naar binnen brengen maar wel heeeeeeel even twijfelen denk ik... maar als ik los geld op straat vind, is het van mij! dan is het een mooie meevaller! ik snap trouwens niet echt hoe het kan dat je gaat pinnen en dan je geld in de automaat laat zitten??? hoe hard ben je je geld dan nodig als je er zo laks mee omgaat?!