Boeking centerparcs,maar niet geboekt

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Krijg ik net een mailtje dat ik 2 weken centerparcs geboekt heb voor 5 personen over een jaar!
    Weet dus van niets!!
    Als ik dan op hun site wil inloggen kennen ze mijn emailadres ook niet.
    Is dat nou oplichting?
    Hebben jullie dit al eens meegemaakt?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik gok oplichting...
    Kreeg zelf afgelopen dagen een mail van zogenaamd bol. Com dat ze binnen enkele dagen 3080 euro gingen afhouden als dat niet klopte dan moest ik op een link drukken..

Zo ook van Rabobank die 5000 euro ging afboeken.. Ik zeg: veel succes :p een knappe die dat van mijn rekening krijgt gehaald..

Wat is het mail adres waar het vandaan is gestuurd? Ik had zo n vaag mailadres met allerlei letters erin!

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik denk trouwens altijd maar: ik heb niks geboekt of gekocht en ga dus ook niks betalen of een link openen..

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik kan nu toch inloggen. De boeking is telefonisch gemaakt.
    Echt heel raar.

5. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Bel het park is op of een eventuele klanten service, die kunnen vaak ook zien wie de boeking gedaan heeft etc

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Verrassing van je man?

7. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hmmm vreemd!!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Weet je echt 100% zeker dat het de echte site van centerparcs is? Bij die fake mails sturen ze ook links mee..

9. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ben je mooi klaar mee. Ik zou inderdaad ook even CP bellen. Voordat je het weet moet je een aanbetaling doen ofzo.

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Denk dat iemand anders jouw gegevens heeft ingevoerd.. :( Annuleren? In ieder geval contact opnemen met centerparcs.

11. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    En inderdaad je man vragen of hij niet een verrassing in petto heeft! Anders snnuleer je straks voor niks ;)

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hmm wat raar, zou toch maar je man proberen voordat je voor niks annuleert haha

13. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb nog nooit gehoord dat CP "zomaar" boekingen doet. Ik bedoel het is natuurlijk een erg groot bedrijf dat zich dit soort onzin niet echt kan permitteren. Misschien je man eens vragen idd...

14. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Staan in de boekingbevestiging ook jouw persoonlijke gegevens? Ik denk dat het of een verassing kan zijn, of dat iemand een typfout met het opgegeven e-mailadres heeft gemaakt.

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    idd wat al aangegeven wordt kan het een boeking van iemand anders zijn en die heeft zn email adres verkeerd getypt, gebeurd bij ons op het reisburo wel vaker met internet reserveringen. gewoon cp even een mail sturen dat dit niet klopt.

16. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Cp bellen en vragen of bij hun een boeking bekend is, uitleggen hoe 't zit als dat het geval is.

Ik heb al vaker fake mailtjes ontvangen over zogenaamde openstaande rekeningen en zogenaamd bestelde artikelen; soms vrij professioneel ook, maar ik klik noooit op links in die mails, kijk ook goed naar de afzender; soms is dat echt een overduidelijk nep adres (ik kreeg bv die rekeningen van bol.com van een @gmail.com adres met veel nummers en letters ervoor).

17. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    nou ik heb gebeld. Gisteravond is het telefonisch geboekt.
    Het zou gaan om een voorreservering. Volgens medewerker zou ik ooit telefonisch een boeking gedaan hebben voor 2014 maar omdat de prijzen pas sinds gisteravond bekend zijn voor 2014 kon deze boeking toen niet defenitief gedaan worden.

Nou ik kan me dus niet herinneren dat ik gebeld heb en er zat ook een 55+ korting bij. We hebben ook honden en die zouden dan ook mee gaan dus vind het vreemd dat er dan zo`n definitieve boeking geplaatst is.
    Vond het maar een vaag verhaal,ook was mevrouw niet vriendelijk en het lag vast aan mij. De boeking is geannuleerd en ik heb gevraagd of ze me meteen uit het bestand willen halen.

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    oh daarnaast weet ik ook zeker dat er geen familie o.d iets geboekt heeft als verassing:)

19. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38

Dacht ik ook gelijk aan...

Edit; zie nu dat dat niet aan de orde is...

20. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vaag! Zat je bijna aan een vakantie vast ;)

Deel Deze Pagina