Krijg ik net een mailtje dat ik 2 weken centerparcs geboekt heb voor 5 personen over een jaar! Weet dus van niets!! Als ik dan op hun site wil inloggen kennen ze mijn emailadres ook niet. Is dat nou oplichting? Hebben jullie dit al eens meegemaakt?
Ik gok oplichting... Kreeg zelf afgelopen dagen een mail van zogenaamd bol. Com dat ze binnen enkele dagen 3080 euro gingen afhouden als dat niet klopte dan moest ik op een link drukken.. Zo ook van Rabobank die 5000 euro ging afboeken.. Ik zeg: veel succes een knappe die dat van mijn rekening krijgt gehaald.. Wat is het mail adres waar het vandaan is gestuurd? Ik had zo n vaag mailadres met allerlei letters erin!
Ik denk trouwens altijd maar: ik heb niks geboekt of gekocht en ga dus ook niks betalen of een link openen..
Bel het park is op of een eventuele klanten service, die kunnen vaak ook zien wie de boeking gedaan heeft etc
Weet je echt 100% zeker dat het de echte site van centerparcs is? Bij die fake mails sturen ze ook links mee..
Ben je mooi klaar mee. Ik zou inderdaad ook even CP bellen. Voordat je het weet moet je een aanbetaling doen ofzo.
Denk dat iemand anders jouw gegevens heeft ingevoerd.. Annuleren? In ieder geval contact opnemen met centerparcs.
En inderdaad je man vragen of hij niet een verrassing in petto heeft! Anders snnuleer je straks voor niks
Ik heb nog nooit gehoord dat CP "zomaar" boekingen doet. Ik bedoel het is natuurlijk een erg groot bedrijf dat zich dit soort onzin niet echt kan permitteren. Misschien je man eens vragen idd...
Staan in de boekingbevestiging ook jouw persoonlijke gegevens? Ik denk dat het of een verassing kan zijn, of dat iemand een typfout met het opgegeven e-mailadres heeft gemaakt.
idd wat al aangegeven wordt kan het een boeking van iemand anders zijn en die heeft zn email adres verkeerd getypt, gebeurd bij ons op het reisburo wel vaker met internet reserveringen. gewoon cp even een mail sturen dat dit niet klopt.
Cp bellen en vragen of bij hun een boeking bekend is, uitleggen hoe 't zit als dat het geval is. Ik heb al vaker fake mailtjes ontvangen over zogenaamde openstaande rekeningen en zogenaamd bestelde artikelen; soms vrij professioneel ook, maar ik klik noooit op links in die mails, kijk ook goed naar de afzender; soms is dat echt een overduidelijk nep adres (ik kreeg bv die rekeningen van bol.com van een @gmail.com adres met veel nummers en letters ervoor).
nou ik heb gebeld. Gisteravond is het telefonisch geboekt. Het zou gaan om een voorreservering. Volgens medewerker zou ik ooit telefonisch een boeking gedaan hebben voor 2014 maar omdat de prijzen pas sinds gisteravond bekend zijn voor 2014 kon deze boeking toen niet defenitief gedaan worden. Nou ik kan me dus niet herinneren dat ik gebeld heb en er zat ook een 55+ korting bij. We hebben ook honden en die zouden dan ook mee gaan dus vind het vreemd dat er dan zo`n definitieve boeking geplaatst is. Vond het maar een vaag verhaal,ook was mevrouw niet vriendelijk en het lag vast aan mij. De boeking is geannuleerd en ik heb gevraagd of ze me meteen uit het bestand willen halen.