Grrr familie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn ouders hun oprit word morgen opnieuw bestraat en nu moeten de oude tegels in een aanhangwagen worden geladen.
    Vorig weekend heeft m'n vent al geholpen met het uit de grond halen van de tegels en nu belde m'n vader of hij ook kon helpen met het inladen van de tegels. Tuurlijk kan hij dat, maar hij zit midden in een operatie en ik heb zelf ook geen idee hoe laat hij thuis is:(.
    Dus ik mijn broer bellen, die had geen zin die was moe ( is ie altijd terwijl hij niet eens werkt), daarna mijn schoonbroer zelfde ook moe!

Nu is m'n man hopelijk om 18uur thuis en moet ie direct heen om de tegels in te laden en dat terwijl we om 19uur visite krijgen.
    Vind het zo sneu voor hem! Hij rent maar voor mijn ouders en de rest is gewoon te lui om hun handen voor m'n vader uit te steken.
    M'n vader kan het gewoon ook niet zelf, die heeft het aan zijn hart.

Echt van je familie moet je het maar hebben ze zijn werkelijk overal te lui voor!

2. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Eerst even respect voor je man;). Wat zullen je ouders blij zijn met zo'n goede schoonzoon.
    Ja van je familie moet je hebben, he. En weet je wat het is je gevoel zegt laten die anderen het maar opknappen maar daar heeft je vader niets aan.
    Ik zou zeggen verwen je mannetje extra want je hebt een goede gestrikt:D

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    He wat balen! En nu maar hopen dat die OK niet uitloopt...dat kan ook nog eens met werk wat niet te plannen valt.....

Wees maar blij met zo'n lieve, sociale man!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja of dat hem weer iets door een arts gevraagd word om te doen...co-assistenten weigeren namelijk nooit;)...helaas.

Ach ik zei al tegen m'n pa want hij was helemaal in de stress, gelukkig zijn het allemaal sterke mannen die op visite komen anders vragen we hun wel even dan is het zo gedaan. Die zullen dat vast geen probleem vinden.

Als je nagaat wat mijn ouders wel niet voor ons doen, maar als m'n ouders ergens hulp bij nodig hebben dan is iedereen moe:(.

5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Je man is net geopereerd en hij is degene die je vader gaat helpen, in plaats van je bloedeigen broer? Heel raar.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bammetjebam: nee hij is niet geopereerd hoor! Hij woont een operatie bij ;)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zo herkenbaar helaas

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hij is nog niet thuis pas om 19:00 als het een beetje meezit op de weg.
    Kan me er echt kwaad om maken, als m'n broer en schoonbroer het hadden gedaan was het nu al klaar geweest.
    Gelukkig moeten we zoiezo de kids naar m'n ouders brengen anders was het nog minder geweest!

9. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Oooh zo herkenbaar!!
    Mijn man vliegt voor zijn ouders maar zijn broers zijn vaak in geen velden of wegen te bekennen als er iets gedaan moet worden. Zijn broers zitten er iedere zaterdag tussen de middag te eten en mijn man nooit (heeft daar geen behoefte aan) Maar als er op zaterdag iets moet gebeuren zijn de broers er niet.

Ook als er iets aan een auto is mag mijn man mee en even kijken maar als je hulp terug nodig hebt is er niemand!

Meid ik hoop dat je man niet helemaal stuk is vanavond en nog een beetje gezellig is voor de visite!

10. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Oh vind het echt belachelijk voor je dat je man zich een slag in de ronte werkt en er verder niemand thuis geeft voor z'n simpel klusje.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hij heeft gisteren de helft van de stenen gedaan, toen is hij naar huis gegaan aangezien zijn vrienden op visite waren en we zouden eten, zaten uiteindelijk pas om half 10 aan tafel.

En nu..is ie weer bezig terwijl we over anderhalf uur visite krijgen voor m'n zoon zijn verjaardag!:x

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou die broer van je eens goed aanspreken en even een flinke schop onder zn achterste geven.

13. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nou idd zeg :x die broer had een goede gehad aan mij met zijn luie donder..

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik hoop dat je ouders dit door hebben en dat eens via een omweg maar wel een duidelijke, laten merken aan jou broer.
    Jullie eens een extraatje geven of eens in het zonnetje zetten weet ik het. En als broer dan verbaasd reageert of vraagt waarom hij niet dat het dan eens gezegd wordt. Wie weet worden er dan ogen geopend?
    Mijn man heeft een zus die dichterbij hun ouders woont dus die doet wat meer als wij. Maar ALS er eens wat nodig is rijden wij vanuit Amsterdam naar Harlingen voor hun hoor! En als mijn ouders wat nodig hebben dan naar Eindhoven...tja ik ben enigst kind. Gelukkig hebben ze ook (wat jongere) vrienden die eens wat kunnen voor hun. Maar ik vind het niet meer als normaal dat je als volwassen kind nu klaar staat voor je ouders. Dat hebben hun heel jou leven gedaan voor jou! Dat mag die broer van je ook wel eens door krijgen! Gut...mijn oudste staat nu al af en toe klaar voor mij als ik me eens niet lekker voel of als ik n extra hand nodig heb en zn jongere broer ook!
    Hoort er gewoon bij!

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helemaal mee eens! Het is toch belachelijk dat je man alles alleen moet doen? Trouwens, geld ook voor je zwager natuurlijk ;)

16. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Pfff, belachelijk zeg!!!
    Je mag je in je handen knijpen met zo'n vent!!!

Mijn ouders zijn laatst een keer met mijn oma naar het ziekenhuis geweest voor controle (de rest, die dichtbij wonen) kon niet (tja, kan gebeuren, verder verdelen ze het erg goed).
    Maar nou moest mijn oma naar een begrafenis toe en belde ze mijn oom (die waarschijnlijk ook naar die begrafenis zou gaan, vermoedde mijn oma) of hij haar kon ophalen en weer thuisbrengen. Nee, kon niet moest hij "helemaal" van Oldenzaal naar Denekamp rijden. Zegt mijn oma, maar die en die (mijn ouders dus) zijn laatst vanuit Zwolle gekomen om met me naar het ziekenhuis te gaan. Zegt mijn oom, tja moeten ze zelf weten....

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

helaas heel herkenbaar. Mijn man helpt mijn moeder en stiefvader ook altijd mee, maar ze vragen hem soms wel erg vaak hoor. Dan denk ik, we hebben zelf ook nog een leven. En als hij dan een keer niet kan, zijn ze ook echt not amused.

Mijn stiefvader heeft zelf 2 volwassen zoons die geen poot uitsteken.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Op zich vragen mijn ouders ook wel veel hoor, ook dingen die ze best zelf kunnen doen.
    Mijn moeder schijnt gisteren ook nog kattig tegen m'n man gedaan te hebben omdat niet alles ging inladen. Vind dat ook absoluut niet leuk van haar! Dus dat ga ik nog echt wel zeggen.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

lastig hé lovely. Mijn ouders helpen ons aan de andere kant ook wel goed. Maar soms verwachten ze zoveel...

20. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Jeetje!!! Wat een lomperik!! :$:$:$:$

Deel Deze Pagina