Ben JIJ gelukkig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Financieel zit het even niet mee.. De genezing van de bevalling verloopt langzaam.. Mick is overdag erg veel wakker geweest waardoor ik erg moe was..

MAAR..

Ik kan met heel mijn hart zeggen.. Dat ik onzettend, echt heel super gelukkig ben !!!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja, we hebben een leuke koopwoning een super goede relatie, de leukste man die er is :)D) en een heel lief hondje. Beide vast werke waar we het erg naar ons zin hebben. Beide gezond.... (sinds 1/2 jaartje ben ik van mijn schouder en hoofdpijn klachten af die ik dagelijks 6 jaar lang gehad heb:()

JA ik ben heel gelukkig...

maar het zou NOG mooier en gelukkiger zijn als eindelijk onze kinderwens eens uit mag gaan komen:)

dan is mijn leventje en toekomst beeld pas echt kloppend&compleet.

Maar ik heb het nu langs me kunnen leggen, en geniet weer volop, ben aan het afvallen en dat doet me zo goed. Regelmatig zit ik rond te kijken en denk ik: JA IK BEN GELUKKIG!:D

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

JA ik ben SUPER gelukkig!!!

Als ik om me heen kijk en mijn lieve man zie en mijn dikke buik waar een schoppend wondertje in zit (eindelijk na 2 jaar en 2 maanden wachten) onze 2 schattige katten die heerlijk liggen te slapen en ons mooie eigen huis zie met meubels waar we nog steeds helemaal weg van zijn dan voel ik me zo gelukkig en blij!

Tuurlijk hebben wij ook weleens tegenslagen maar gelukkig kunnen we overal wel het goede van inzien... We hebben lang moeten wachten op een eigen kindje maar ondertussen kunnen genieten van elkaar en kunnen doen en laten wat we wilden (reizen enz)
    Mijn man die vorig jaar novermber ontslagen werd door een reorganisatie samen met nog een boel collega's (vast contract zegt echt niks meer) maar in de kleine 3 maanden die hij thuis was heeft hij het hele huis geschilderd aan de binnenkant en kon hij het huishouden doen omdat ik zo misselijk was.

Meiden die niet gelukkig zijn met hun leven hopelijk mogen jullie je geluk ook weer vinden dat maakt het leven zoveel makkelijker en mooier

4. bereke

bereke Niet meer actief

Wat is dat hé, gelukkig zijn?! Bij mij gaat het met golven en momenteel zit ik beneden aan zo'n golf (soort van pnd zeg maar) en binnenkort zal ik wel weer boven zitten hoop ik. Maar ik besef wel elke dag dat ik mezelf gelukkig mag prijzen met mijn man, mijn dochters, onze familie, onze gezondheid,... . En ik ben daar ook enorm dankbaar om. En geniet daar van, elke dag weer.

Deel Deze Pagina