ben jij gelukkig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Momenteel niet echt helemaal nee. Burn out, veel stress om dochter gehad, relatie gedoe, lichamelijke klachten, slecht werkende schildklier, werkloos geweest en nu opbouwend, daardoor lang en nig steeds geld gedoe, schoonouders zijn afschuwelijk.....

Dus nee.... Ik voel me niet zo heel gelukkig nu. En het is niet zo dat alles slecht is en dat ik de hele dag op de bank lig te huilen hoor. Want we hebben lieve vrienden, mijn lieve ouders, gezonde kinderen en het vertrouwen dat we er samen wel komen! Dus op naar betere tijden!

2. misa

misa Niet meer actief

Oohw wat ontzettend verdrietig zeg..... :( Veel sterkte!

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ja ik ben gelukkig en ben dankbaar voor de dingen die ik heb.

Wel zijn er nog genoeg zaken in mijn leven die ik anders zou willen hebben zoals een andere baan (huidige baan), maar helaas kan ik geen enkele nieuwe vinden :(

Super gelukkig, nee dat ben ik niet.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja ik ben eigenlijk heel gelukkig huisje boompjes beestjes kinderen, kunnen goed rondkomen en eigenlijk zou ik niets willen veranderen op dit moment en zijn we eigenlijk heel tevreden

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja! We hebben alles wat ons hartje begeert. Ik in de toekomst nog een leuk bijbaantje en dan hebben we bijna alles wat we willen 😊

6. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben zeker gelukkig!
    Het belangrijkste onderdeel van mijn geluk is mijn geloof in God wat mijn leven zin geeft en waardoor ik ook niet bang ben voor de toekomst.
    Daarnaast heb ik een schat van een zoon en een hele lieve man.
    Een paar weken geleden gestopt met studie waardoor ik helemaal thuis ben om van mijn zoon te genieten. Heerlijk!
    Ik voel me bevoorrecht!

7. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Wat fijn om te horen dat het weer zo goed met je gaat!

8. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik ben in ieder geval niet ongelukkig. Ik heb gelukkige momenten, maar kan momenteel niet zeggen dat ik écht gelukkig ben.

9. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Nee, helemaal NIET!
    En ik wil zo graag gelukkig zijn met al het geluk dat ik heb.
    Maar momenteel weer zo n last van een angststoornis, en dat overheerst al t geluk!
    HELAAS!

Verder: ik heb alles om gelukkig te zijn!

10. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ja! Volmondig 'ja':) Getrouwd met mijn ware liefde, twee schatten van jongens, een leuke job met (ook) gezellige collega's, een lieve vriendin. Ja, ik ben gelukkig. IK..Ik...Ik...ben gelukkig:D Wie had dat ooit gedacht?

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

he meis, ik lees je onderschrift van afgelopen maand.....:(:(:( een hele dikke knuffel van mij!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben in de kern wel gelukkig, we zijn gezond, hebben een dak boven ons hoofd, ik heb een lieve man, met de kinderen gaat het goed etc etc.

Maar hier is het al zo'n kleine anderhalf jaar zo veel ellende aan de gang, dat ik wel heel verdrietige momenten heb :( Maar dat zijn dus momenten, in het grote geheel genomen ben ik best gelukkig.

Deel Deze Pagina