Nope niet getrouwd. Mijn vriend is geen romanticus. Hij wilde trouwen vanwege de financiële belastingvoordelen. Ja daaaaaag. Op die manier gaat het er niet van komen ook.
Wij nog maar een jaartje. Al 7 jaar samen en oudste is 3 jaar. Natuurlijk omdat we van elkaar houden maar meer om de boel goed te regelen. Financieel gezien. Ook gewoon even op maandag morgen 😂
Wij zijn getrouwd. Dit jaar 7 jaar en 10 jaar samen. Getrouwd vanwege de zwangerschap op maandagmorgen.
Binnenkort wel. Omdat het voor ons makkelijker is, gewoon even snel op de maandag . We hebben beide een hekel aan bruiloften en het overige overdreven gedoe.
Nee, niet getrouwd of verloofd. Vriend is ook niet zo romantisch maar vind het anderzijds weer raar als ik aan hem zou vragen om te trouwen. Hij maakt soms wel grapjes maar niks serieus. Voor ons beide geen pré om te trouwen. Ruim 5 jaar samen, voor nu allemaal wel prima.
Wow wat veel getrouwd. Wij zijn niet getrouwd en gaat denk ik ook niet gebeuren. Alle stellen van mijn schoonfam zijn ongehuwd