Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd omdat dat het makkelijkst was ivm huis kopen. Ik wilde zelf iig geen poppenkast met witte jurk (voor mij een verschrikking) dus dat kwam mooi uit. Ik wilde wel liever trouwen dan een geregistreerd partnerschap. En handig omdat mijn man de baby dus niet hoefde te erkennen etc
Deze maand 9 jaar getrouwd alweer. En 19 jaar samen. Volgend jaar dus 20 jaar samen waarvan 10 getrouwd. Reden voor een feestje! Klinkt wel oud hoor, maar dat valt reuze mee. Ik was er vroeg bij. We zijn getrouwd omdat we dat graag wilden (hierboven mooi omschreven als "onze liefde verdiende een feestje") en omdat dan in één keer alles (huis, kinderen, nalatenschap etc) goed geregeld was. Voor ons huwelijk huurden wij en hadden we geen kinderen dus toen hadden we niks geregeld.
Niet getrouwd, en ben bang dat dat helaas ook niet gaat gebeuren. Niet omdat mijn vriend niet wil, maar als we willen trouwen, we het ook meteen goed willen doen. Feest, mooie trouwjurk, trouwen op locatie etc. Helaas is dat financieel (nog) niet mogelijk, aangezien we eerst een huis willen kopen als ons appartement verkocht is. Daar gaat eerst al onze spaarcenten naar toe.
Wij zijn nu 4,5 jaar getrouwd. Bruiloft helemaal naar onze eigen smaak en wensen, pure liefde! Grappig detail: tijdens hèt moment, het jawoord, moesten plotseling al onze kinderen naar de wc, we hadden pas door dat er 4 stoelen leeg waren toen het voorbij was, zullen de zenuwen wel geweest zijn