We hebben geregistreerd partnerschap ivm de kinderen en kmet koophuis, maar we zijn niet echt getrouwd met een jurk bruiloft enz. Dat wil ik nog steeds maar denk niet dat hij me ooit nog vraagt. 🙄 al zegt die van wel haha
10 jaar samen en niet getrouwd, bewuste keuze om niet te trouwen. Het voegt voor ons niks toe, we zijn net zo gelukkig niet getrouwd.
Het verbaasd me hoeveel mensen er getrouwd zijn! Hier ook getrouwd inmiddels 5,5 jaar en we zijn 11,5 jaar samen! Mijn man hoefde niet zo nodig te trouwen. Zijn ouders zijn 10 jaar geleden gescheiden dus ik snap wel dat het geloof in het huwelijk toen een beetje verloren is gegaan. Maar ik wilde gewoon, als we een gezin zouden worden, dezelfde naam dragen. Dus ik heb gezegd of jij wil trouwen is jouw keuze, maar ik wil in ieder geval dezelfde achternaam als mijn kinderen. Ik wil niet het buitenbeentje zijn met een andere achternaam. Dus als we getrouwd zijn krijgen de kinderen ook jouw achternaam en als we niet getrouwd zijn zullen ze mijn achternaam krijgen.
7 jaar relatie, 6 jaar getrouwd. We zijn getrouwd omdat een samenlevingscontract vrij duur is. Op een donderdagochtend gratis getrouwd en eigen achternaam gehouden. Achteraf gezien hadden we naar las vegas moeten gaan.
Wij zijn getrouwd alweer 9 jaar en we zijn deze maand alweer 12 jaar samen. Wij zijn ook om minder romantische redenen getrouwd namelijk vanwege de aankoop van de flat. Nu hebben we het wel gelijk groots aangepakt anders hadden we het jaar erop getrouwd.
Ik heb het idee dat trouwen steeds minder gedaan wordt, dus ik mis de andere vormen van samenleven. Ik ben ouderwets getrouwd.