Hallo, Weet iemand een leuke eet gelegenheid met een kind van 10 in West Brabant? Dat je echt zegt, dat moet je een keer gedaan hebben.
'T Appeltje in Bergen op Zoom. Ligt aan de rand van het bos. Er is een grote speeltuin en ze hebben er lekkere pannenkoeken.
Ik verbaas me dat er zoveel pannekoekenhuizen genoemd worden. Vinden jullie 10-jarigen dat echt nog leuk? ( en lekker) Hier gaan ze liever naar bijvoorbeeld ‘t Zusje, tapas restaurant, grieks of een Italiaan. Ik ben niet bekend in die regio dus kan geen tips geven.
Mijn 10 jarige vind alles lekker. Gaat met veel plezier naar een pannenkoekenrestaurant, maar geniet ook enorm bij het Zusje.
Bij Saus, in Bergen op Zoom. Staan nu van die leuke iglo's. Ik heb er alleen gegeten voor de lunch, dat was lekker!
Mijn kinderen lusten ook alles maar een pannekoeken restaurant staat bij hun niet op het lijstje als een restaurant wat je echt een keer gedaan moet hebben. Zoals de TO vroeg.
De Koeckers zoals genoemd is vind ik wel een geval van: moet je een keer geweest zijn. Ze hebben er sowieso meer dan pannenkoeken, maar ook een binnenspeeltuin en een heel groot binnen gedeelte.
Nou mijn 10 jarige zit liever bij een pannenkoek restaurant sowieso zijn ik en mijn dochter gek op pannenkoeken. Denk dat ze 't zusje en tapas ook wel leuk vindt en lekker maar Grieks of Italiaan daar zit ze echt niet op te wachten ik heb moeilijke eters
Lastig, mijn oudste doet een moord voor een pannenkoek en vindt Dennenlucht in Breda leuk vanwege de buitenspeeltuin er bij. Maar dan alleen met mooi weer En ze hebben gelukkig voor ons ook wat andere dingen op de kaart
Ja alleen ik vind buiten op 't terras die wespen altijd vreselijk daar. Lijkt wel of die daar altijd zijn