Ik zoek ervaringen van personen die ook thuiswerk doen, en dan met name in pak en sorteer werk. Ik zou graag willen weten of hier überhaupt wel werk in te vinden is? Als ik op internet zoek dan zijn er genoeg websites die werk aanbieden maar vragen allemaal inschrijfgeld. En op eerdere forums van een tijd geleden wordt gewaarschuwd om daar niet in te trappen. Dus waar moet je gaan kijken voor zoiets ? Het is niet voor mij, maar voor mijn man. Korte schets van ons gezin; man 30 jaar, ik 27 jaar, 2 jonge kinderen, ik heb een vaste baan en mijn man ook, alleen vanwege zijn ziekte (Crohn) al meer dan een jaar in de ziektewet, waar het naar uit ziet dat hij niet meer bij zijn bedrijf terug in dienst te kan treden omdat de ziekte niet onder controle te krijgen is. Nu zoeken we toch naar een mogelijkheid voor hem om iets te kunnen doen qua werk. Het is natuurlijk ideaal voor hem om thuis simpel werk te kunnen doen, dicht bij het toilet en te rusten waar nodig. Maar het lijkt ook een beetje te mooi om waar te zijn. Daarom zou ik graag ervaringen willen horen of het wel mogelijk is en waar ik dan het beste kan gaan kijken/zoeken. Alvast bedankt!
Geen inpakwerk, maar als telefonisch enquêteur gewerkt via TNS Nipo, wat nu Kantar ofzo heet. Geen inschrijfgeld, je krijgt een training van een dag en dan kun je thuis aan de slag. Je moet wel ABN spreken en ik geloof minimaal mavo hebben gedaan. Echt leuk is anders, maar ach, je kunt thuis gewoon in je pyjama achter de computer werken, geen reistijd enz. http://cati.tns-nipo.com/
Inpakwerk is niet ideaal hoor. Zit best een tijdsdruk op. En je huis staat vol. Hij moet iets verzinnen waar je echt je eigen tijd kan indelen. En vraag na of hij werkelijk iets mag werken aangezien hij ziek thuis is. (Niet bij de werkgever) Het mag nl niet zijn herstel beïnvloeden.