na vele foto's gemaakt te zijn van ons beebje, kwamen er ook 2 mooi shotjes van onze meid!!! bij mijn schoonzus en broer hadden ze gezegd ook een meisje en tijdens bevalling een jongen, daarom hoop ik dat t zeker 100% een meisje is haha!!! maar jullie reacties graag!!! EDIT : ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Copieer deze link ( voor in en uitzoomen houdt u "CTRL in " met scoll naar voren en naar achter )
Als de echoscopist weet waar die naar kijkt zal het toch wel goed zijn? Hoop voor je in ieder geval van wel Kun je roze gaan shoppen.
ja k zie de fotos niet meer!! ja me schoonzusje zei vanm, dat je maar zeker weet dat t een meisje is, omdat bij hun de fout gemaakt is
ja weet je me schoonzusje was er zo kapot van, je krijgt meid te horen en bij geboorte hoor je t is een jongetje dus das wel ff lullig, daarom moet ik gewoon 100% zeker weten, maar dat wisten we al hoor!!
Heb even je echo foto's bekeken. Als dat geen meisje is vreet ik mn schoen op.... Overduidelijk een meisje! Gefeliciteerd.
Overduidelijk een meid haha Snap je punt wel lijkt me echt moeilijk om opeens zo om te moeten schakelen zeker omdat je meestal al kleertjes enz heb gekocht dan moet je zoon roze kleertjes aan met bloemetjes Maar jij kan met een gerust hard roze shoppen hoor