Ik kan met zowel links al rechts schrijven. Ik ben linkshandig geboren maar heb alles met rechts ook geleerd.
Linkshandig met alles, omdat ik aan mijn rechterhand (zijkant) een hemangioom heb. Die 'knobbel' zit dus aardig in de weg met schrijven.
Oh ik ben hartstikke links! Ik heb nu mijn linkerarm gebroken en iedereen zegt: gelukkig is het links! Nou nee dus, niet gelukkig haha. Mijn oudste zoon is ook een echte linkspoot.
Wat een leuke poll! Ik had niet verwacht dat er zoveel mensen linkshandig zijn (procentueel gezien). Ik ben zelf linkshandig, maar er zijn maar héél weinig mensen in mijn omgeving die niet rechtshandig zijn....
Ik ben links Heb wel veel dingen mezelf rechtshandig aangeleerd. Maar ik blijf toch dominant linkshandig.
Schrijven doe ik met rechts, maar de rest eigenlijk met links. Mijn man is ook rechts en kan ook erg veel met links. Onze dochter is links. Hihihi misschien toch linkshandige genen.
Hier precies andersom. Moet erbij zeggen dat ik linkshandig ben, maar nog op de ouderwetse manier (tik met de lineaal) rechts heb leren schrijven.
krijgen de echte linkspoten ook zo vaak te horen, ' oh dat je met links kan schrijven!!!' Ja dus..... ik kan me niet voorstellen dat je rechts kan schrijven, valt me echt op dat er hier zoveel linkshandigen zijn. Ben ook blij dat tegenwoordig de pinpas er aan de onderkant in gaat ipv rechts door halen. Liep altijd te klooien daarmee