Ja echt wel. Had laatst eigen merk inleg kruisjes gekocht, nou 2x niks! Dan merk je t wel. Geef maar always . Maar ook met lichaamverzorging en eten etc.. liefste a merk!
Hier wasmiddel en wasverzachter altijd zelfde merk! En shampoo voor mij ook, rest van het gezin maakt het niet uit. En curry moet hier echt oliehoorn zijn! Voor de rest maakt het niet zo heel veel uit. Ben nu bezig met de zoektocht naar de beste luiers, daarin vind ik pampers niet oké in combinatie met de bvpoep Maar alles is natuurlijk gewoon smaak
Ja want van sommige huismerken word ik ziek terwijl ik merk wel kan eten /drinken. Maar als dat niet zou zijn maakt het voor mij niet uit
Ja bijna met alles wel eigenlijk, er zijn maar weinig dingen waarbij het me weinig interesseert en ik gewoon het goedkoopste koop. Moest laatst paprikapoeder hebben, dan maakt het me niet uit wat voor merk het is maar behalve dat zijn er maar weinig dingen.
Meestal hebben we gewoon onze vaste producten en die kopen we vaak opnieuw. We proberen ook wel is andere merken uit maar ik vind fanta toch stukken lekkerder dan de sinas van de Lidl. We hebben wel vaste a merken maar bijv de wc papier, wasmiddel en vaatwasblokjes kopen we altijd bij de Lidl. Is een beetje combinatie van huis/budget en a merk
Ja heb ik heel erg.... Tandpasta Sensodyne Pindakaas Calvé Chocoladepasta van Nutella smeerkaas van la vache qui rit Pastasoorten van Grand Italia Tomatenblokjes en gepelde tomaten van Heinz Deodorant van Dove Enz. Qua polo's van zoon koop ik alleen RL of TH want anders kom ik vaak van een koude kermis thuis Spijkerbroeken alleen Vingino of TH Dochter het liefst kleding van Jottum of TH. En zo gaat het bij man en mij ook wel veel. Dat zijn merken waar ik tevreden over ben en dan koop ik liever daar iets moois van dan iets anders te kopen wat vaak tegenvalt
Ja bepaalde dingen wel Shampoo - Garnier (action verkoopt dit ook) Koffie - Kanis en Gunnink Mayo - Zaanse Jus - Maggie Boter - Croma Rijstewafels - Zonnatura Rookworst - Unox Pindakaas - Calve Verder vind ik alles prima
Ehm ja wij hebben dat ook best wel. Me vriend was eerst helemaal niet zo maar is door mij ook een zeikerd geworden. Fritessaus Remia Calve Mayonaise en Pindakaas Halvamel koffiemelk Beemster Kaasplakken L'or de Espresso koffie Croma!! Brood moet altijd van de bakker zijn! Nivea/dove douchegel Venus scheergel Shampoo of van L'oreal of van de kapper.
Haha, herkenbaar! Ook ik doe het. - Shampoo van L'Oreal Elvive - Tandpasta van Oral B - Tampons / Maandverband van OB / Always - Wasverzachter van Lenor - Koffie van Nescafe - Deo van Dove (ook voor man) - Billendoekjes van Zwitsal
- coca cola - smits chips/bolognese van croky - smeerkaas van eru - bolletje beschuit en ontbijtkoek - remia frietsaus - dr oetker pizza's - unox worst en soep - croma - calve pindakaas - nutella chocopasta - tucs - dove deo - andrelon shampoo - zwitsal douchecreme. - brood van de bakker of de duurdere versie van de AH - iglo vissticks En voor de rest maakt het me niet uit
Bepaalde dingen wel, maar meestal maakt t me niet uit De enige dingen waar ik apart mee ben; Pasta alleen biologische van de ah, die wordt niet kleverig. Muesli alleen chocolade cruesli van quaker. Kattengrind alleen via zooplus zo'n bepaald merk. Had laatst een zak van ah basic, echt wat meurde mijn huis, dat ben ik met mijn merk niet gewend! Wasverzachter alleen ah eigen merk of una. Wasmiddel van de hema (koop eens in de zoveeltijd 10 flessen in 1 keer zodat ik n poos vooruit kan hahaha) Straciatella ijs alleen van ah huismerk, vind die lekkerder dan hertog. En cola alleen van pepsi. Maar douchegel en shampoo koop ik van allerlei merken, vind t wel lekker om geurtjes af te wisselen, vooral met douchegel
boodschappen doe ik bij de Lidl en de C1000 nu straks de ah. Alleen deo wil ik van dove en shampoo van andrelon verder niet merkvast
Alleen: rexona extra confident, enigste waar ik geen zweerplekken van krijg. En de inlegkruisje van all-days long plus. Zijn de enigste die extra lang zijn. Wij eten nu zoveel mogelijk e-nummers vrij en biologisch.
Ik heb net een periode achter de rug waarin ik af en toe eens een ander merk nam van bepaalde producten. Tot nu toe niet vaak echt blij(er) van geworden al vind ik de billendoekjes van AH eigen merk (sensitive) even fijn als die van bv Zwitsal dus voortaan koop ik die. Paprika chips van de Hema vind ik niet echt onderdoen voor die van de duurdere merken. AH honing mosterdsaus bevalt beter dan die van Remia. AH eigen merk hagelslag puur bevalt ook Nu ik erover nadenk, toch wel wat "vondsten" dus Er is vast nog wel iets dat ik vergeet. Waar ik niet van af wijk: Sensodyne tandpasta (erg gevoelige tanden) Hero Delight abrikozen jam (andere abrikozen jam lust ik niet, daar zitten stukjes in) Hela curryketchup Remia fritessaus Robijn wasverzachter Waspoeder AH eigen merk Calvé pindakaas en Nutella chocopasta (koop ik overigens bijna nooit, maar áls dan deze merken) Pampers deo van Axe (de roze.. anarchy heet die geloof ik?) of Dove met granaatappel gefrituurde uitjes van Inproba en ook hier vergeet ik vast wel de helft. Thee van Lipton of Pickwick bijvoorbeeld.
Hier ook wel dingen waarvan we niet afwijken: Pindakaas ( vooral voor mijn man) koffie , DE of AH Perla Douchegel man: Axe. Mij maakt het niet uit. Shampoo voor mij Guhl Anti Roos, die werkt voor mij beter Voor de rest niets, wasmiddel of verzachter, de ene keer het ene merk en dan het andere. Ligt ook aan de aanbiedingen.
Boter van blue band, curry en mayo van oliehoorn, bechamelsaus en pesto van grand italia, droge worst van koster, bepaalde kruiden ook van silvo of een ander merk die ik ff niet weet, boemboes van conimex, satésaus van wyko, ketjap die witte plastic pakken, bier hertog jan of Heineken en rosé bier van liefmans, pizza van dr oetker, bepaalde bakmixen van dr oetker idem met de bakspray, wc spul van wc eend, en zo door haha.. Het meeste is toch echt huismerk of lidl. Maar een bepaald aantal dingen vind ik echt goor van huismerk.. Dus ja, merk. Meer dan ik had verwacht tevens haha
Wij hebben dat met best wel veel dingen. Douchegel en shampoo hem Nivea.Haar Dove Pindakaas - Calve Curry - Hela Appelmoes- Hak Hipp potjes als dl ooit een potje krijgt. Chocolade repen geen huismerk. M&Ms geen huismerk. Cornetto Smeerkaas - Slankie Doritos chips. Kan nog wel ff doorgaan. 😯
Niet met alles. Maar qua cola wil ik dus echt alleen maar DE Coca cola. Van de wasmiddel is het meestal Neutral. En ik vind van De Ruiter, de vruchtenhagel lekker, maar vaak wordt er eigen merk gekocht. Deze eet ik dus echt niet. Ik vind de smaak niet lekker. Oh en qua tandpasta altijd Sensodyne ( de groene )