Ja en nog voor wat onrust gezorgd ook, want het leek alsof er bloed tussen zat. Tot ik me na 10 min bedacht dat ik die avond een Bossche bol had gegeten, was dus chocola
Vlak voor ik mocht gaan persen riep ik nog:"ik kots zo de hele boel onder". Verpleegster kwam keurig met een bakje aanzetten. Heb overigens niet hoeven spugen. Heeft ook maar heel kort geduurd die misselijkheid bij mij.
Ik had net (voor de zoveelste keer) geplast en liep naar de keuken om mijn handen te wassen, toen t ineens opkwam: de meloen die lief zo lief had klaargemaakt lag dus weer in de WC. Dus wel een keer gebraakt, maar niet eens echt misselijk geweest. Liep toen met een centimeter of vier.
Ik ben alleen tot 4 cm ontsluiting misselijk geweest. Nadat maag leeg was alleen nog maar water gehad en ging toen goed....
Bij de eerste een paar keer gespuugd vlak voor de eerste weeen kwamen, daarna was het ook klaar. Verder geheel niet misselijk geweest. Bij mijn tweede ben ik de hele zwangerschap kotsmisselijk geweest, maar tijdens de bevalling? Neuh, kan me echt niet herinneren en een paar uur na bevalling besefte ik plotseling dat ik voor eerst in 9 maanden niet meer misselijk was. Wat een weldaad !
Tijdens de hele zwangerschap niet misselijk geweest. Hmm en toen kwam de bevalling, bij start weeën overgeven tot een cm of 5. Vraag me af of overgeven tijdens je bevalling iets te maken kan hebben met de snelheid van bevallen? Ik ben snel bevallen en alles barste dus in alle hevigheid los, ik vermoed dat ik daarom zo moest vergeven.
Tussen de weeen door was ik misselijk en heb geregeld moeten overgeven. Hierdoor kwam ik niet echt tot rust om de volgende wee op te vangen (mijn bevalling duurde 16 uur...).
Ik heb 3x overgegeven. Maar het stelde echt helemaal niets voor! Het schijnt overigens heel normaal te zijn dat je overgeeft. Meestal is dat wanneer je tussen de 7 en 9 cm ontsluiting hebt. Maar lang niet iedere vrouw heeft er last van.
Ik geef nooit over maar tijdens de bevalling echt heel erg veel. Vreselijk. Kwam op den duur niks meer uit. Heel veel succes.
Toch wel veel meiden die misselijk zijn geweest. Volgende week moet ik weer naar de vk. Dan gaan we ook mijn bevalling bespreken en dan zal ik dit meteen bespreken. Maakt het dan nog wat uit als je een ruggeprik oid neemt of niet?
Ik was in eerste instantie niet misselijk maar de bijwerkingen van de pijnstilling: misselijkheid inderdaad. Gelukkig was ik nuchter. Maar ik moet zeggen, ik heb wel een beetje emetofobie, alleen tijdens mijn bevallingen kon het me geen f*ck interesseren als ik had moeten overgeven. Je bent alleen maar bezig met de weeën..