Niet overgegeven, wel misselijk geweest toen het hoofdje stond. Toen mocht ik weer persen, anders had ik wel overgegeven denk ik.
Hier ingeleid en dan schijnt dat toch al anders te werken.. Het ging goed, tot ze de tweede keer gingen ophogen... Brrr, ik zei steeds al ik ben misselijk, ik voel me niet lekker En het bakje was psies op tijd onder mn neus haha! (krijg je trouwens zo'n klein lullig bakkie wat je bij de tandarts ook altijd krijgt... 1 keer goed kotsen en hij was vol ) Was daarna wel gelijk over
Beide bevallingen moeten overgeven. Ze zeggen dat het het vaker voorkomt als je bevalling heel snel gaat.
Bij de eerste wel misselijk geweest maar alleen tijdens de weeen, ik kon het elke keer gelukkig binnen houden. En bij de 2de ben ik helemaal niet misselijk geweest.
nee ik ben niet misselijk geweest tijdens de bevalling, maar had ook vreselijk weinig gegeten die dag! Had geen trek...... was eigenlijk alleen maar met de weeen bezig.
Ik ben niet misselijk geweest. Toen de VK binnen kwam lag ik een boterham te eten. Ze zei toen dat ik dat beter niet kon doen omdat de kans dan groot was dat ik ging overgeven.
Aan het begin van de bevalling 1 keer overgegeven, maar dat deed ik toen al 9 maanden lang dagelijks, dus dat had denk ik weinig met de bevalling te maken . Tijdens de bevalling zelf voor het eerst in al die tijd juist niet meer misselijk (of gewoon niet gemerkt door de pijn...).
Helemaal niet misselijk geweest en niet overgegeven. alleen licht gegeten vtv en niks gegeten tijdens weeen en bevalling (23 uur lang niks gegeten!)
Ook ik ben niet misselijk geweest en heb niet overgegeven bij de bevalling. Ik had helemaal geen trek, maar moest wel wat eten van mijn man dus kreeg ik een rijstwafel met chocoladepasta en een vers geperst sapje van sinaasappel & banaan, heerlijk!
Bij de oudste heb ik me tijdens de bevalling helemaal leeg gesch*ten en gekotst. Bij de jongste niet maar dat was een geplande keizersnee
Bij de eerste heb ik één keer moeten overgeven (had tegelijk diarree, dus dat was geen pretty picture gelukkig zat ik toen op de wc en kon m'n vriend me nog op tijd een emmer aangeven). Ik zat toen tegen volledige ontsluiting aan, het laatste stukje was erg snel gegaan en m'n lijf trok dat blijkbaar niet helemaal. Zodra ik mocht gaan persen was het misselijke gevoel helemaal weg trouwens. Bij de tweede heb ik het gevoel heel even gehad, dat ik dacht dat ik weer moest overgeven. Bij haar ging het nog veel sneller, dus nog voordat ik had overgegeven begonnen de persweeën en was het misselijke gevoel zó weer weg. Als het je overkomt doe je er toch niks aan. Maak je niet al te druk op voorhand.
Volgens mijn verloskundige is het vrij normaal om over te geven tijdens de weeën. ik wou ik het ziekenhuis bevallen maar omdat mijn weeen onregelmatig waren kreeg ik geen toestemming om er heen te gaan terwijl de pijn niet te harde was. De verloskundige kwam kijken en had toen 3 cm ontsluiting, nog geen 10 minuten later weer weeen en overgeven tegelijk moest ik direct naar het ziekenhuis daar aangekomen zat ik op 9 cm in nog geen 30 min tijd. De verloskundige zei later dat de meeste vrouwen gaan overgeven als ze rond de 8 cm zijn. tis maar goed dat ik dat niet wist want anders was er echt paniek uitgebroken.
Ik heb echt een zwakke maag en geef snel over, maar ik heb tijdens de bevalling nergens last van gehad. Ik heb 3 uur voor m'n dochter geboren werd zelfs nog twee boterhammen met roomboter en hagelslag gegeten en ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat je überhaupt misselijk zou kunnen worden tijdens een bevalling. Misschien ligt het aan de soort wee-en ofzo .
Tijdens de weeën van de bevalling van mijn zoontje niet misselijk geweest. Werd alleen misselijk van de geur van de muslierepen die mijn vriend at Kon dat echt niet verdragen. Uiteindelijk is het uitgelopen op een ks. Bij de bevalling van mijn dochter onwijs misselijk tijdens de laatste paar uur van de bevalling, bleeeegh. Hoefde niet te spugen, maar had wel een bakje bij de hand. Niet fijn in elk geval.
Bij de 1e overgegeven tijdens de bevalling. Niet misselijk geweest ofzo, 't kwam er opeens uit... Bij de andere 3 geen last van gehad.