Ja ik heb echt keihard liggen overgeven. Meedere keren. Was wel een ingeleide bevalling die superhard ging. Overigens heb ik bij de KS bij mijn tweede ook overgegeven. Lekker is anders!
Jaaaa!! Haha! Ik moet er zelf wel heel erg om lachen. Ik had een heel heftige wee. Ik zei erna: pfff, ben er gewoon misselijk van. Ik was nog niet uitgesproken en de boel kwam eruit. Daarna nergens meer last van. Niet nerveus om zijn, hoort erbij. Er gaan oerkrachten door je lichaam, dus het is niet vreemd als je daar misselijk van wordt. Succes met de bevalling!
Ik was ook heel bang dat ik misselijk zou worden en zou moeten spugen, ben daar echt als de dood voor. Maar was gelukkig niet misselijk! Heb zelfs tijdens mn weeënstorm nog een avondmaaltijd zitten eten hahaha.
Ik ben tijdens mijn weeen helemaal niet misselijk geweest. Na de keizersnede echter toen ze me weer aan het dicht maken waren ben ik wel heel beroerd geweest en overgegeven. Maar dat is heel vreemd met een hoge ruggeprik want overgeven is dan opeens vrij moeilijk...
Eigenlijk niet misselijk geweest, kon alleen geen geur van eten verdragen en moest dus ook allemaal de kamer uit!!
Ontzettend overgeven vanaf 4cm, had helemaal niks meer in mn maag En vanaf het begin van de weeen ook aan de dunne. Nog nooit zo erg alles er uit gegooid. Maar op dat moment ben je wel met andere dingen bezig dan dat je overgeeft.