Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jonymeisj, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo.

even een paar dingen op een rijtje, want ik weet het niet meer!

10 weken geleden ben ik bevallen van onze prachtige dochter, ik had geen makkelijke zwangerschap en had een enorm dikke buik. onze dochter is gehaald op 37 weken. Na de bevalling was mijn buik zo goed als weg. Je zag niet dat ik net bevallen was. Nu een paar weken verder komt mijn buik weer helemaal terug, heb buikpijn,vreetbuiten en ben enorm moe. Mijn man en ik hebben wel seks gehad maar met condoom. zou het dan toch zijn dat ik zwanger ben?
    De testen wijzen mij erop dat ik dit niet ben.

Heb nog geen menstruatie gehad. Al dacht ik dat deze gisteren begonnen was. Tijdens het plassen verloor ik wat bloed en hierna nog een paar druppels. Nu helemaal niks!

Heeft misschien een van jullie dit meegemaakt?
    Ik hoor het erg graag!

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ja ik! ik was toen zwanger op 11 weken na de bevalling

3. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waren jou testen ook negatief?? Voel me ook echt zwanger

4. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    jaa kan me herrinneren dat mijn testen iets langer negatief waren dan bij de eerste. hoe is het nu?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Net als bij TS ook condooms gebruikt?

Zou kunnen natuurlijk dat er een gaatje in het condoom is gekomen, net op het moment rond je eisprong.

Je zou anders je huisarts kunnen vragen om een bloedtest als de urinetest negatief blijft.

Het kan namelijk net zo goed zijn dat je natuurlijke cyclus weer op gang gaat komen, met andere woorden, dat je last krijgt van je menstruatiehormonen. Ook die kunnen heel goed zorgen voor een opgezette buik en dergelijke. Menstruatiesymptomen lijken vaak ontzettend op zwangerschapssymptomen. Vandaar ook dat je niet blind kunt varen op symptomen alleen!

6. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ja wij hadden bij de tweede idd een condoom gebruikt maar die is toen gescheurd. dus wij wisten wel zeker dat de sex niet beschermt was. en ik snap wat je zegt over symtomen. maar ik vind het wel belangrijk dat ik naar mijn lichaam luister en die symtomen zijn bij mij bij een normale ong. niet zo prominent aanwezig. verbeter me even als dit niet is wat je bedoelt

Deel Deze Pagina