Ik niet tevreden. Ben alleen met de kids, kom het huis niet uit (met dit weer), ken vrij weinig mensen, geen baan en mis dus echt wel een man. Maar goed.. dat is op dit moment.. Ik kan zeker van de kleine dingen genieten. Maar ben blij als de kids volgende maand naar de opvang gaan en ik weer een nieuw begin in ons leven kan maken door een baan te vinden. En een man in ons leven zou ook niet verkeerd zijn haha.
Ik ben wel erg tevreden met wat ik heb, maar ik ben soms ook wel een mopperkont en dan kan het over hele kleine dingen gaan haha. Maar dat is vaak op een dag waarop er dingen tegenzitten en ik een off-day heb. Maar ik zou best wel wat positiever kunnen zijn af en toe
Ook ik ben tevreden We hebben beiden een baan, ik een leuke en manlief binnenkort ook een die naar tevredenheid is. We verdienen gewoon modaal en komen daar prima van rond. We hebben een geweldige dochter en manlief twee superkids, we hebben een prima huis, een auto voor de deur waar ik in rijd zonder me zorgen te hoeven maken of ie wel start... Als dan deze zwangerschap nog goed af gaat lopen, dan heb ik voorlopig echt alles wat m'n hart begeert
Wat mooi om dat te doen. En inderdaad: waarom zou je daar religieus voor moeten zijn? Ik denk dat ik dit ook maar eens ga doen... ik ben me absoluut wel bewust van alles wat ik heb, maar ik kan ook wel een enorme zwartkijker zijn. Zoals net: volgende week worden onze slaapkamers EINDELIJK opgeknapt, en daar zou ik superblij om moeten zijn, want ik wilde dat al heel lang. Maar in plaats daarvan liep ik net toch weer te balen omdat ik nu allerlei troep uit die kamers moet halen, en kasten leeg moet halen. Dan denk ik achteraf: wat ben je ook een ondankbaar kreng. Eén ding waar ik me wel elke dag van bewust ben, en waar ik zo vreselijk blij mee ben, is mijn rijbewijs en auto die ik sinds 3,5 jaar heb, na ruim 10 jaar ellende met het OV. De vrijheid die het geeft, lekker in mijn warme auto overal naartoe scheuren met een muziekje op, daar ben ik enorm dankbaar voor!
Ja ik ben zeer tevreden en trots op wat we allemaal bereikt hebben...en ook ik denk daar geregeld aan, vrijwel dagelijks.... na zoveel lieve mensen verloren te hebben op jonge leeftijd zet je dit wel aan het denken en geniet je van elke dag!
Hier ook zeker tevreden! Lieve vriend, klein lief mannetje onderweg. We hebben een heerlijke koopwoning op 10 minuutjes lopen van het centrum van Utrecht, zelfs met een tuintje! Daar geniet ik enorm van. Vlakbij een groot park, we kunnen zelfs altijd onze auto kwijt in de straat. Heel fijn! Ik heb een leuke baan, gezellige collega's, lieve vriendinnen, fijne (s)ouders. We zijn allemaal gezond. Ik heb wel wat stress toen mijn vriend zijn baan kwijt raakte 3 dagen voor kerst, wat we nog aan het aanvechten zijn. Maar we redden het. We hebben elkaar. En heus mopperen we wel eens, maar klagen doen we zeker niet.
Ik ben op zich tevreden met alles wat ik heb. Heb een geweldige vriend, 2 heerlijke kinderen, fijne familie, zijn alle vier gezond, een lekker huis (staat alleen niet helemaal op de goede plek) en een mooie auto. Maar heb een slechte eigenschap en dat is dat ik ietwat materialistisch ben ingesteld. Geniet van mooie, luxe dingetjes in huis, wat op dit moment nog niet echt mogelijk is met 2 dondersteentjes. Op mijn offdays kan ik erg kijken naar de dingen die ik niet heb, terwijl ik moet kijken naar de dingen die ik wél heb. Die geven mij de geluksmomentjes die ik op dat moment nodig heb.
Ik ben half tevreden Dat het maar niet lukt om zwanger te worden en te blijven, een kindje in onze armen te sluiten, drukt een groot stempel op ons leven. Daarnaast al jaren chronisch ziek. Aan de tevreden kant staan m'n lieve man, een leuke baan en dat we het financieel goed hebben. Daar ben ik wel allemaal dankbaar voor en tevreden mee En op de dagen dat ik goed in m'n vel zit, ben ik ook blij met een heleboel kleine dingen: de zon, nu even de sneeuw , een boswandeling...
En of ik tevreden ben, ik kan heel gelukkig worden van kleine dingen en daar ben ik blij om. Ik heb ook weleens van die momentjes hoor. Dan baal ik van mijn auto, van onze in mijn ogen kleine tuin, van mijn werk, van mijn lijf... Dan laat ik het maar gewoon even gebeuren, dan mag ik even flink balen van mezelf en alles. Ik weet toch wel dat ik de volgende dag wél weer blij ben met mijn auto. Ik heb er tenminste één, en hij doet het nog altijd vaker wel dan niet. Van onze tuin, die helemaal prima is, zij het wat ongelukkig ingedeeld. Mijn werk, ik ben zo blij dat ik werk heb in deze tijd. Mijn lijf... ach, niet teveel aan denken. Dat ik nog altijd last heb van mijn bekken, jammer. Ik heb er wel een kindje voor terug gekregen. Dat blijvend succesvol afvallen niet lukt. Tja.. stom. Maar ik hou ook veel te veel van lekker eten en wil eten geen issue laten worden, wat het tijdens een dieet wel is.
Ik ben super gelukkig!! Ik kan niet meer wensen dan dat ik nu al heb! We zijn allemaal gezond, en hebben bijna nooit tegenslagen. Financieel hebben we het ook goed. We kunnen in principe doen wat we willen! Nee ik heb echt niks te klagen!!!
Ook ik ben gelukkig en geniet ik van een heleboel (vooral ook kleine) dingen. Lekker huisje met een mooie tuin. En dan ook nog in het dorp waar ik ben opgegroeid. Maar toch heb ik ook weleens zoals iedereen van die dagen dat niets gaat zoals je wilt. Maar over het algemeen ook hier een erg tevreden iemand.
Ik ben heel tevreden met wat ik heb, heb er alleen een heel hoge tol voor betaald. Ik heb een eigen nieuwbouwhuis dat ik nog zelf mocht inrichten geërfd van mijn broer. Heb nog een half huis geërfd van mijn vader. Heb 2 prachtkinderen en nu een nieuwe wagen besteld met het geld dat ik geërfd heb van mijn oma. Dus ja, ik heb alles wat mijn hart begeerd, kan mijn man en kinderen doodverwennen, maar zou het toch liever wat minder hebben en mijn familie terug bij mij hebben.
Ik was een enorm materialistische hork! Ik schaam me dood voor het verwende pubergedrag dat ik 10 jaar geleden vertoonde. Altijd beter, groter, mooier en nooit tevreden met wat ik had. Wel ben ik altijd heel gul en goed van vertrouwen geweest. Ik ben verliefd geworden op iemand die daarvan flink gebruik heeft gemaakt en mij financieel geruïneerd heeft. Tja en dan heb je ineens niets en besef je je hoe blij je had moeten zijn met alles wat je voorheen wel had. Op een bepaalde manier is het het beste wat mij ooit had kunnen gebeuren! Ik zie nu dat mijn ontevredenheid een uiting was van hoe ongelukkig ik op dat moment was met mezelf en dat ik niet op de juiste koers zat. Afgelopen Kerstvakantie was ik 2 weken vrij met mijn lief. Waar ik in het verleden elke dag iets 'moest' doen, wilde ik deze vakantie eigenlijk alleen maar samen thuis zijn. Op de bank met een wijntje en de katten, lekker koetel de koet. Ik heb eindelijk de rust gevonden en hoewel we het misschien niet altijd even breed hebben en ik hard moet werken voor mijn salaris en ook nog mijn studie probeer af te ronden, kan ik oprecht zeggen dat ik gelukkiger ben dan ooit!!
Dit doe ik inderdaad ook, en heb het idee dat mijn leven hier ook beter van wordt. In ieder geval hebben wij het pefect, ik heb geen wensen meer!
Ben super tevreden met wat we hebben! We zijn gezond, Hebben een rijtjes koophuisje. Een makkelijk meisje, Fanancieel zitten we er nog warmpjes bij, Ik ben thuisblijf mama van ons meisje waar ik iedere dag dankbaar voor ben, Een man die naast zijn werk lief voor ons is, en als hij thuis is zijn handen niet omdraait voor de zorg van ons meisje en dieren. Ben herstellende van een PPD. 2012 word weer mijn jaar! Vanavond ff een kennisje blij maken met een bakje erwtensoep die ik nu aan het maken ben. (zij is alleen met haar meisje en zitten niet zo warmpjes) Hebben zij ook weer een maaltijd.
Ik ben tevreden, een groot hoekhuis, huisdieren, mijn grote schatje waar ik al meer dan 5jaar mee samen ben en mijn kleine (maar ook schattige mannetje).Familie is gezond. Wat wil je nog meer.
Ik ben ook super tevereden met wat we hebben. Natuurlijk is er altijd wel iets om over te klagen, maar over her algemeen ben ik eigenlijk hartstikke blij met wat we hebben. Eigenlijk ben ik zo tevreden, dat ik vaak denk het moet toch een keer fout gaan......
Ja, ik ben heel tevreden. Een lieve man die, na 17 jaar samen, nog steeds mijn beste maatje is. Een langverwachte zoon die alweer bijna één jaar oud is. En sinds mei vorig jaar wonen we eindelijk waar we al heel lang wilden wonen. Toen ik vanmorgen de luiken opendeed en de bossen/heuvels in de stralende zon zag besefte ik me goed wat een mazzelaar ik eigenlijk ben. OK, het had iets warmer mogen zijn dan min 14, maar dat komt ook wel weer goed!