Ook ik ben heel erg tevreden met wat ik heb. Ik ben tevreden met het feit dat ik moeder mocht worden van 2 prachtkinderen en een partner waarmee ik op 1 lijn zit met vrijwel alles. Mijn partner is echt mijn levensmaatje, en probeer me zo weinig mogelijk druk te maken over dingen die er eigenlijk niet toe doen. We leven in gezondheid, en hebben eten en een dak boven ons hoofd, zolang dat zo is ben ik eigenlijk tevreden.
Ja,ik ben tevreden met wat ik heb! Tuurlijk klaag ik wel eens over mijn rug,over mijn winterhanden,over het weer,over mijn drukke baan of op mijn zoon. Maar zolang de tevedenhed de overhand houdt ben ik heel erg gelukkig en blij!
Ik ben ook tevreden. Sinds we weten dat we geen kleine kunnen krijgen is het hier toch lang leve de lol. We sparen niks meer en het geld wat we gespaard hadden voor opleiding en kinderkamer e.d. vliegt er door heen aan nutteloze dingen We leven hier nu met de dag en met de gedachte dat toch niemand het kan erven. Dus ik ben tevreden met het leven zoals we dat nu hebben/doen.
Ik ben tevreden met alle materiële dingen die we hebben. Maar ik voel me doodongelukkig met het feit dat ons kindje overleden is. Ons grootste verlangen is om voor een levend kindje te zorgen, en misschien nog wel meer dan één. Dus als dat in ons leven komt, dan ben ik helemaal happy de peppy. Maar nu helaas niet.
Ik ben enorm tevreden met wat ik heb, ook al zou ik genoeg redenen kunnen hebben om dat niet te zijn. (financieel en gezondheid) Elke dag ben ik weer blij dat ik voor de kinderen kan/mag zorgen, dat we zo'n heerlijk gezinnetje zijn, dat ik lichamelijk nog steeds niet achteruit ga, dat we zo lekker "gewoon" zijn, geweldige mensen om ons heen hebben en daarnaast idd ook nog de dingen zoals: rijbewijs, douche, heerlijke woning (iedereen vind het "te" klein, maar ik vind het een heerlijke plek) stromend water en verwarming. Ook ik hoor veel geklaag om me heen, mensen lijken vooral de kleine dingen niet meer te waarderen. Alles is zo gewoon geworden en ze willen alleen maar meer en meer lijkt het wel. Zo zonde, kijk eens om je heen en naar de dingen die je hebt. Probeer daar gelukkig mee te zijn, want waarschijnlijk valt het wel wat mee allemaal en is het rooskleuriger dan je denkt.
Ik ben elke dag dankbaar en tevreden.Het is zo makkelijk om te mopperen en te zeuren,maar er zijn altijd mensen die het slechter hebben. Tel je zegeningen!
hier ook tevreden met dat wat we hebben.... maar ik zelf heb een leegte.. en die kan alleen maar gevuld worden door een compleet gezinnetje.. ben blij met mijn man en mijn hondje.. maar ik wil meer.. ik wil een kindje.. dus nee daarin ben ik niet tevreden........
Ik ben erg tevreden met mijn huisje (ookal staat t te koop en willen we groter maar dat is om andere redenen) Ik ben erg tevreden met waar ik sta in mijn leven, met mijn baan, mijn vrienden, mijn hobby's en mijn famillie. Boven alles ben ik erg blij met mijn super lieve man!!! Het enigste waar ik niet tevreden over ben is dat ik nog steeds kinderloos ben en de 1e ICSI mislukt is.... maar goed daar mag ik best ontevreden over zijn.... het accepteren dat je geen kinderen hebt komt pas als je volledig uitbehandeld ben denk ik, tot die tijd blijf ik daar ontevreden over en blijf ik hopen op.