Mijn vader ooit in een aflevering van Flodder als EHBO-er van het Rode Kruis (daar zat ie toen ook echt bij)
Vraag me al een tijdje wat af misschien dat je het meegekregen hebt van je oom. Wat betaal je zelf voor zo'n tuin? Ze maken altijd de mooiste dingen en echt niet goedkoop. Net als een woonnkamer helemaal restylen. Ik vraag me dan af wat je er zelf aan moet betalen of betalen zij alles?
Mijn moeder met m'n zusje (toen ze net geboren was) bij Koffietijd, in 1994 En bij Weekend Miljonairs, 2 of 3 jaar terug? Oh en, een oom van m'n moeder was Peppie of Kokkie
Manlief is bij de Meneer Cactusshow geweest. Hebben we zelfs nu op DVD staan (om laten zetten van video naar DVD ) Als een manneke van een jaar of 4 a 5 schat ik, dus al weer 22 a 23 jaar geleden! Mocht bij Kweetnie op de schouders zitten aan het eind, dus goed herkenbaar
Mijn broer had me een paar jaar geleden uitgenodigd om mee te gaan naar zijn kerk in Hoogvliet. Dat heet de Levende Steen gemeente met pastor Holder en komt elke week (weet niet of dat nog steeds zo is) op SBS6, volgens mij op zaterdag om 9:00 uur. Ik kwam vol in beeld en werd helemaal ingezoomd. Verder hebben mijn vader en broer meegedaan met Lingo, dat was nog met Nance. Weet het jaartal niet meer. Ik zat met nog een paar familieleden in het publiek. Groeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! Verder heeft mijn vader meegedaan vroeger met het programma: "Ik weet het beter" van Bert van Leeuwen. Ik was toen zelf nog kind. Een dag voor die uitzending was zijn goede vriend overleden, en hij was er helemaal niet bij met zijn hoofd, hij heeft toen ook verloren. Verder hebben we een jaar of 5 geleden in het publiek gezeten van Lotto Weekend Miljonairs. We kwamen een paar keer in beeld.
Toen ik klein was bij de film van ome Willem, daarna nog een keer bij Pinkpop en *schaamschaam* bij spuiten en slikken. Een van mijn beste vriendinnetjes van de basisschool was Touriya Haoud, en gister zag ik een vriend van de middelbare school in een reclame over een datingsite!
K ben een tijdje geleden ongeveer 3 seconden in beeld geweest bij t programma Vals Plat M'n Man is vroegah een keer bij Ome Willem geweest, toen ie 6 was ofzo
In november 2008 bij De Wereld Draait Door. Ik geloof dat ik 2x in beeld ben geweest. Sowieso 1 keer, vrij duidelijk, samen met een klasgenoot Ik was toen net 17! De schoonouders van m'n nicht hebben mee gedaan aan 'Help Mijn Man Heeft Een Hobby', dat was of vorig jaar of het jaar daarvoor, kan het me zo niet meer herinneren. Mijn achterneefje en -nichtje *de kinderen van m'n nicht dus* waren op het eind ook in beeld, van de achterkant volgens mij
Mijn man meerdere malen. Heeft via een castingbureau gewerkt, een keer in gtst (wel 3 minuten hihi) en een keer in het programma de Martijn Krabbe show, daar was hij het gezicht/lijf van de show. Ging over lenzen en hij moest dat allemaal laten zien en ook hij was het openings shot van de show, ook moest hij uit het water etc. komen rennen en vragen beantwoorden. Ook heeft hij in een klusprogramma met Ellemiek Vermolen gezeten onze hele woonkamer werd verbouwd, hij was uit de bouwmarkt geplukt. Ik moet eigenlijk mee op tv, maar dat wilde ik niet hihi. Maar hij heeft nog meer gedaan, maar weet het allemaal zo niet meer...
ik een keer bij het nieuws, maar weet niet of ik daar trots op moet zijn. Ik heb het ook al eens vertelt hier. De koningin kwam in onze woonplaats langs en bij mn oom en tante langs de voortuin. Ik mocht daar met mn zusje in de tuin zitten. Maar een dag of 2 voor koninginnendag viel ik met skeeleren en bleef met mn vinger ergens achter hangen. Niet gebroken, maar hij moest gespalkt worden. Het was mn middelvinger Voelen jullie hem al aankomen. Daar zat ik dan zenuwachtig op mn stoeltje omdat we de koningin een handje konden geven. Mn vinger stond door die spalk rechtop. Ik hield hem natuurlijk de hele tijd op mn rug. Maar toen bea daar echt was en ik kon een hand geven, sprong ik op en vergat dat helemaal. Ik loop dus met opgestoken middelvinger naar de koningin toe Ze kon er wel om lachen en vroeg zelfs nog hoe het ging. Maar ik vond het vreselijk, je wil niet weten hoevaak ik dat op school gehoord heb, ik was een jaar of 10.
Ik ben zelf nog nooit op tv geweest, maar een familielid van mij is een redelijk bekende cabaretier die wel vaak op tv komt. Ik zou zelf nooooooit aan een show of zo mee durven doen, lijkt me doodeng.
Euh, hij verzamelde heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel boeken Het huis stond er vol mee! Met name de garage/onder de carport. Ik geloof dat de uitkomst/oplossing was dat hij tijdelijke opslagruimte heeft gekregen en alsnog een aantal boeken heeft weggegeven.
Wie? Hij staat hier vast wel tussen... A Thomas Acda Elvan Akyildiz Leo Alkemade Najib Amhali Kees van Amstel Mylène d'Anjou Anuar Aoulad Abdelkrim Jenny Arean Daniël Arends Jandino Asporaat Nabil Aoulad Ayad B Nathalie Baartman Barend Barendse Tijl Beckand Plien van Bennekom Herman Berkien Ernest Beuving Wim de Bie Martine Bijl Vincent Bijlo Jan Blaaser Karin Bloemen Adèle Bloemendaal Hetty Blok Mike Boddé Chiel de Boer Marcellino Bogers Margriet Bolding Izak Boom Herman Boon (cabaretier) Marijke Boon Kees Bos Pieter Bouwman Sjaak Bral Ron Brandsteder Claudia de Breij Erik Brey Jos Brink Dolf Brouwers Martin Brozius Karin Bruers Joke Bruijs Daphne de Bruin C Clinge Doorenbos Paulien Cornelisse Lola Cornero Gerard Cox D Pieke Dassen Louis Davids Ted de Braak Joep van Deudekom Ko van Dijk jr. Martin van Dijk Margreet Dolman Thei Dols Sietze Dolstra Thijs van Domburg Lenette van Dongen Lia Dorana Hans Dorrestijn Ton van Duinhoven Frans van Dusschoten E Arend Edel Klaas van der Eerden Johan Elsensohn Henk Elsink Dick Engelbracht E (vervolg) Peer Engels Jennifer Evenhuis Korneel Evers F Ina van Faassen Herman Finkers Wilfried Finkers Jaap Fischer Stella Fontaine Mylou Frencken Nelly Frijda G Seth Gaaikema Bavo Galama Thomas Gast Karel Glastra van Loon Ronald Goedemondt Thijs Goverde Rients Gratama Ted Griffioen Richard Groenendijk Paul Groot Emilio Guzman Javier Guzman H Paul Haenen Frans Halsema Martin van den Ham Simon Hammelburg Sjaak Hartog Peter Heerschop Kiki Heessels Youp van 't Hek Willy van Hemert Pam Henning Maarten Hennis Annemarie Henselmans Eric Herfst Toon Hermans Bas Hoeflaak Gerrie Hondius George van Houts Sieto Hoving Marc-Marie Huijbregts I Wim Ibo Adriaan van Ierland Onno Innemee J Eduard Jacobs Carrie Jansen Dolf Jansen Fons Jansen Harrie Jekkers Erik Jobben Jasperina de Jong Peter de Jong (komiek) Freek de Jonge (cabaretier) Pieter Jouke K Brigitte Kaandorp Rob Kamphues Wim Kan Marnix Kappers Harry Kies Alex Klaasen Bert Klunder Kitty Kluppell Jacques Klöters Louis Kockelmann Howard Komproe Martijn Koning Jeroen van Koningsbrugge K (vervolg) Arie Koomen Daniel Koopmans Lambert-Jan Koops Kasper van Kooten Kees van Kooten Bianca Krijgsman Lambertus Krips Hanny Kroeze Sara Kroos L Ko de Laat Senior Patrick Laureij Paul de Leeuw Steyn de Leeuwe Joke van Leeuwen Rutger Lemm Sylvia de Leur Hans Liberg Stan Limburg Robert Long Arjen Lubach Peter Lusse Thomas van Luyn Dave Luza M Theo Maassen Hester Macrander Lennaert Maes Tom Manders André Manuel Fien de la Mar Jetty Mathurin Frans du Mée Rob van de Meeberg Teake van der Meer Ruben van der Meer Patrick Meijer Jaap van de Merwe Jeroen van Merwijk Jan Mesdag René van Meurs Albert Mol Simke Molenaar Erik van Muiswinkel Frans Mulder Paul de Munnik Jochem Myjer N Reinder van der Naalt Ruben Nicolai Pieter Nieuwint Jan Nonhof O O-Dog Justus van Oel Joep Onderdelinden Martijn Oosterhuis Sander van Opzeeland Jochen Otten P Drs. P Joseph Paardekracht Ernst van der Pasch Jeroen Pater Dora Paulsen Ellen Pieters Jean-Louis Pisuisse Katinka Polderman Machiel Pomp Dick Poons Stefan Pop P Kees Pruis R Jörgen Raymann Riza Cor Ruys S Daniël Samkalden Frank Sanders Martine Sandifort Eric van Sauers Merijn Scholten Tineke Schouten Owen Schumacher Job Schuring Fé Sciarone Hans Sibbel Thieu Sijbers Roland Smeenk Arjan Smit (acteur) Wim Sonneveld J.H. Speenhoff Jack Spijkerman Sophie Stein S (vervolg) Wijnand Stomp Conny Stuart T Max Tailleur Hans Teeuwen Anne Jan Toonstra Kees Torn Hakim Traïdia U Arthur Umbgrove Rob Urgert V Nathan Vecht Herman van Veen Mark van de Veerdonk Roel C. Verburg Bram Vermeulen (artiest) Marcel Verreck Guus Verstraete sr. Mieke Verstraete Roué Verveer Bert Visscher Diederik van Vleuten Paul van Vliet V (vervolg) Corry Vonk Jelle de Vries Vrouw Holland Arie Vuyk W Martin van Waardenberg Viggo Waas Floor van der Wal Jan Jaap van der Wal Philip Walkate Sanne Wallis de Vries Guido Weijers Micha Wertheim Ivo de Wijs Abraham de Winter Dirk Witte Peter van de Witte Michel Wolf Y Nilgün Yerli Z Leon van der Zanden Silvester Zwaneveld Kristel Zweers
Mij tante 2 weken geleden bij Hart In Actie voor Joel en zijn zoontje, hij heeft toen een nieuwe scooter gekregen, rijlessen en Mika een nieuwe slaapkamer..super om te zien! Heb n traantje wegepinkt haha
mn exschoonmoeder elk jaar wel een paar keer bij een spelletjes programma. Zag haar laatst nog bij 'echt waar' zitten.. zat echt even van 'wtf?!'