Ben jij of familie/goede bekende...

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Vrienden van ons momenteel zitten in de finale van het beste idee van nederland

2. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Elijah die bij Ajax heeft gespeeld en voor Oranje, zijn vader is de broer van mijn man, dus hij is de oom van mijn kids en het neefje van mijn man..

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    #43 Siren84, 15 nov 2011
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
    Mijn zus zat in 'ik Ben Saunders' Zij was de tattoo-artiest die Ben zijn portret op het been van dat meisje zette. Bem kwam even zijn handtekening erbij zetten. ;)

4. Only me

Only me Niet meer actief

Laatst op omroep Flevoland, werd ik geintervieuwd wat ik vind van het veilig opbergen van schoonmaakmiddelen.
    En hoe ik een brand zou stoppen in de keuken :)

Zag het die avond terug en dacht echt:' eerste en laatste keer dat ik op TV kom haha'. Als stotterend...

Verder met zo'n trouwprogramma, dat mensen die bruiloft konden winnen een paar jaar geleden. Werd ik in Amersfoort van de straat geplukt of ik willekeurig een stel aan wilde wijzen.

Mijn vader heeft vroeger in het Rad van Fortuin gespeelt en toen echt heel veel prijzen gewonnen!!!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.216
    113
    Brabant
    Als de vader van elijah de broer van je man is, dan is elijah toch je mans neefje? ( oomzegger?) en de achterneef van je kindjes?
    Verder niet belangrijk, elijah is nog steeds leuk:), maar dit viel me even op?

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Mijn man een paar maanden geleden. Ze kwamen filmen van de nos op de kazerne toen de tanks weggingen.. je zag hem op en neer lopen vol in beeld voor 10sec ofzo.

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik ben ooit op tv geweest bij "ook dat nog". Ik geloof dat ik in groep 5/6 zat..
    En bij tv Limburg haha, ze filmden mij en een client op Funpop. Kwam leuk in beeld! (collega van me zat al te lachen en ik heb mijn best gedaan niet in de camera te kijken, best goed gelukt vond ik zelf!)

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij zijn pas met 'het hele gezin' op TV geweest! Wel 1,5 seconde ofzo :D

RTV Rijnmond
    op ongeveer 1:00 minuut en aan het einde nog even op de achtergrond.... Was alleen wel lokale tv, dus beroemd worden we er niet mee :D

9. Only me

Only me Niet meer actief

Ghehe, heb even gekeken :) Dus jij bent dat :p !

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Jel: hij staat er inderdaad tussen :D
    Maar i.v.m. mijn eigen privacy zet ik zijn naam niet neer... heb er geen zin in dat hij op zijn eigen naam googelt, en dan mij op dit forum tegenkomt ;)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nee niet dat ik weet haha..

Mijn schoonouders komen wel binnenkort in de neckermann reclame..

Deel Deze Pagina