Ben jij (on)tevreden over UPC?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen,

Wie heeft zijn televisie/ internet van UPC? En wat vind je ervan?

Momenteel hebben wij zowel digitale televisie als internet bij Ziggo. Maar als we besluiten om een alles in 1 pakket af te nemen dan gaan we meer betalen omdat telefoon erbij zit.

Nou zag ik gisteren een alles in 1 pakket bij UPC wat mij/ ons wel aansprak. Maar voordat ik dus overstap wil ik eigenlijk wel ervaringen lezen...

Bedankt!

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    wij hebben upc al jaren en een aantal jaar geleden had ik het zeker afgeraden, maar het is wel flink verbeterd de laatste jaren en hun mediabox is erg fijn. Het enige nadeel is dat als ze storing hebben er altijd gelijk in beeld komt het ligt aan uw bekabeling! word daar woest van! net alsof mijn kabels spontaan eruit springen steeds. Maar goed de laatste tijd weinig storingen dus dat scheelt.
    Dus ik ben redelijk tevreden.

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey wij zijn sinds december overgestapt van KPN interactive naar UPC en dat werkt bij ons echt als een tierelier, we hebben ook alles in 1 met een mediabox die ook kan opnemen heerlijk!! ook hebben we het HD pakket en je ziet echt super veel verschil. Oh en het internet is ook een stuk snellen bij KPN was het zo dat als we tv keken dat de snelheid van het internet super sloom werd.

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zit die mediabox er standaard bij? Of moet je die nog apart aanschaffen?

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ook tevreden, ben al bijna 10 jaar klant. Ben 3 keer verhuisd, geen problemen ondervonden, storingen zijn op 1 hand te tellen en dan zit ik nog ruim.

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik wou ook upc maar dat was niet mogelijk omdat ziggo de "hoofdaanvoerder" is in de regio. UPC is dus niet landelijk te ontvangen...

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey,

Standaard zit er een mediabox bij zonder opname mogelijkheid, maar voor ongeveer 50 euro heb je hem erbij.

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het gaat om die DVR toch? Die zit er bij dit abbonement al bij.

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Klopt ja van de bekabeling , heb ik hier ook last van. Kleine storingkies op t internet ook steeds. Veel gezeur gehad met t opstarten , wel allemaal netjes opgelost en best wat crediteringen gehad.

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Standaard dan heb je alleen kabel tv.. zodra je digitaal neemt kan je opnemen en pauzeren..
    Staat zelfs bij hun op de site bij televisie.

*ontopic*
    We hebben zelf een alles in 1 pakket, internet/tv/telefoon en we zijn er uitertst tevreden over.
    We hebben het nu bijna 3 jaar en hebben vorig jaar telefonie erbij genomen, we willen niet anders meer.
    We hebben het HD pakket en Eredivisielive +sport 1 erbij genomen *manlief he.. *

We hebben 1 keer een defect gehad *hond, of toen nog pup, had over de router heen geplast* ze zeiden eerst dat we dat zelf moesten betalen, ala 150 euro maar ik heb nooit een rekening ervan gezien. :D

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hier ook alleen bij het opstarten problemen (en crediteringen) gehad...
    Ik vind de prijs niet super (best hoog zelfs) maar er is hier in de omgeving geen vergelijkbaar alternatief! (andere kabel leverancier dat kan dus niet, dan moet het via internet of via satelliet)

De box "krijg" je erbij. Als je nieuwe klant bent dan betaal je wat minder eenmalige kosten.

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Tot op heden eigenlijk allemaal tevreden dus?

@ Corina; dat pakket had ik ook gezien maar kost volgens mij € 27,00 extra en per september zou het € 36,00 worden volgens mij. Eredivisie Live hebben we wel bij Ziggo, zag dat dit bij UPC 5 euro goedkoper is.

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij konden hier geen ziggo ontvangen dus toen we verhuisde waren we gelijk van Ziggo af en stapte we over op UPC.
    Enige opstart probleem wat we toen hadden was dat de vorige bewoner ook UPC gebruikte en niks maar dan ook niks had opgezegd, dus ik moest toen naar een upc shop toe met akte van eigendom dat het echt mijn huis was en dat die andere er niet meer woonde.
    *maar ja we moesten wel meer opzeggen toen.. moesten hem uitschrijven op ons adres bij de gemeente, huisarts opzeggen, apotheek enz enz* wat een ellende is dat zeg als iemand met de noorderzon vertrekt en niks opzegt.. heb wel 100 keer moeten zeggen dat het echt mijn huis is.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook al een poos upc in het begin wel probleempjes gehad maar die zijn goed opgelost.
    nu ik zou niet anders meer willen.ik heb het meest uit gebreide pakket met de kinder zender er nog bij en dat bevalt echt super goed ook het on demand vind ik super.

hiervoor kpn gehad en dat was echt een doffe ellende schakelen tussen zenders duurde een eewigheid en hij stoorde vreselijk nee nooit geen kpn voor mij

15. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik ben niet tevreden over UPC en daarom overgestapt naar KPN glasvezel.
    Wij hadden ontzettend veel storingen, internet die er vaak uit lag. De telefoon die het niet deed, televisie vaak storingen. Dus ik kan het je alleen maar afraden.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij hebben het nu 2 jaar ofzo en op zich geen problemen (1 keer storing ) en ja dan komt er idd irritant in beeld te staan "check your cable" of zoiets toen ging ik bellen en zeiden ze dat ook, ik zeg nou dan moet heel de straat zn kabels maar gaan vervangen want alles staat blauw (blauw scherm) en toen moest ie ook wel lachen en zeggen dat het onzinnig was idd en toen hebben ze iemand gestuurd en binnen 1 uur was het opgelost.

Het enige wat ik irritant vind, ik betaal voor nummerherkenning (1 euro is n iet veel ofzo) maar het werkt al maanden niet, steeds bel ik en zeggen ze ja er word aan gewerkt maar steeds word het wel op mijn factuur gezet en dan zeggen ze ja dat doen we achteraf verrekenen maar dat moet ik nog maar afwachten dan en nummerherkenning vind ik wel zo prettig nu weet ik steeds niet wie het is!

Met internet nooit geen problemen en zeer goede snelheid.

Ik zou het wel iedereen aanraden op wat kleine dingen na maar je hebt overal wel wat vind ik!

17. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ook hier hadden we in het verleden veel problemen. En als er dan gebeld werd kregen we standaard te horen: ligt aan uw bekabeling. Om gek van te worden.... Inmiddels is dat gelukkig voorbij en zijn we wel tevreden. Daarnaast is voor ons UPC het goedkoopste vanwege het onbeperkt bellen met vaste telefoon. Dat is ergens anders duurder in combinatie met de andere diensten die we afnemen.

Voordeel van UPC: soms krijg je een bepaalde dienst gratis bij je pakket. Zo hebben wij een bepaalde mediabox waar je normaal extra voor betaald maar nu gratis is. Dus als je wel gaat overstappen zou ik ook even goed naar dat soort dingen kijken!

18. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wij hebben sinds 2 mnd ook een alles in een pakket bij UPC. Alles werkt eigenlijk prima, bahalve internet. We hebben een pakket met 60 mb en we krijgen eigenlijk nooit meer als 10 mb. Hier over geklaagd bij upc en meer mensen hadden er last van. daarna is het even een week goed geweest , maar nu zitten we weer op 10 mb ipv 60!!!! En we betalen er wel voor.... Mijn vriend gaat er in het weekend weer even achteraan. Zoals het nu is bij ons, zou ik zeggen niet doen.

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik heb bijna geen problemen met UPC. Als er iets aan de hand iswordt dit vaak heel snel en goed opgelost.
    Wat ik wel irritant vind is dat je het dure nummer moet bellen om geholpen te worden. Maar dat zal wel overal zo zijn.

Deel Deze Pagina