Wij hebben UPC en zijn heel tevreden. Als er iets aan de hand is wordt dat altijd snel en goed opgelost. Van de week hebben we het pakket gewijzigd, konden het nl iets goedkoper maken per maand en dan hadden we er nog telefonie bij ook (hebben we nu niet). De man bood aan dat HD nu 5euro per maand is, maarja wij hoeven dat niet omdat er toch nog niet veel kanalen in HD uitzenden. Toen kregen we het gratis erbij.
Hier sinds een paar maanden ook bij UPC nadat de KPN het bij ons echt finaal verkloot had(7maanden na onze verhuizing functioneerde de boel nog niet!) En over de UPC geen klachten. Het enige dat ik jammer vind is dat er geen zenders voor kleine kinderen in het basiszenderpakket zitten en dat er zo weinig keuze is qua films via on demand. Verder super!!
Klinkt goed! Hier zullen we dan voor TV Royaal gaan dus kinderzenders zitten er dan wel bij. Ben blij dat ik op 1 reactie na alleen maar positief lees...
ik heb een beetje gemende gevoelens over upc wij hebben nu ongeveer 2 jaar upc en in die 2jaar hebben wij 5mediaboxen gehad omdat ons kastje steeds uitviel na 2 minuten :x !! er is zelfs al 4keer een monteur langs geweest omdat het misschien aan onze kabels lag maar dat was dus niet het geval *zucht* maar nu hebben we dus weer een nieuwe mediabox en tot nu toe ziet het er nog goed uit en kunnen we langer dan 2minuten tv kijken ik zeg wel heel eerlijk ik vind de zenders van upc erg leuk !! zoals:e,fox,rtl lounge enzo en dat is de enigste reden waarom wij besloten hebben om bij upc te blijven en omdat wij elke keer hoe boos wij ook waren hele vriendelijke mensen aan de telefoon hadden .! maar gelukkig hebben we nu een goede mediabox
Wij zitten al een poos bij UPC (tv, telefoon en internet) en zijn redelijk tevreden. Mediabox is al 2 keer stuk gegaan, dat wel, maar beide keren zijn we heel goed geholpen en is hij zonder gedoe vervangen. Enige is dat bij ons de woonkamer nogal ver van de meterkast zit, en het signaal dat we in de woonkamer (waar onze tv staat, we hebben de bank niet bij de meterkast gezet, heel gek ) krijgen is niet sterk genoeg om de on demand functies te kunnen gebruiken. Voor de rest werkt het prima, redelijk uitgebreid zenderpakket (wij hebben een pakket mét kinderzenders), goede ontvangst en die opnamemogelijkheid van de mediabox is superhandig. Nou schijnt er binnenkort iemand te komen voor dat on demand verhaal, dus wie weet komt dat ook nog eens in orde.
hebben wij ook gehad in het begin, kwestie van sofwate update handmatig en het was opgelost, heeft ie man ons door de telefoon doorheen geloodst. WIj hebben trouwens ook uitgebreid pakket met al die kinderzenders maar ook travel and living e.d. en dat vind ik erg prettig!! geeneen provider die daar echt in de buurt komt..
Hier niet echt tevreden over upc. Hang gemiddeld minstens 1x per maand aan de telefoon over storingen. Wij hebben digitale hd tv, internet en telefoon bij ze. De ene keer doet de tv niks meer dan kunnen we niet meer bellen en dan ligt het internet er weer een paar dagen uit. De laatste keer dat ik belde over problemen kreeg ik alleen maar te horen dat het aan onze bekabeling lag dat die ineens stuk was gegaan en toen werd de hoorn erop gegooid. Toen we terugkwamen van vakantie deed de mediabox ook niks meer. Toen ik daar voor belde hoorde ik de medewerkers al met elkaar kletsen en lachen dus had er al een hard hoofd in dat het goed zou gaan en ja hoor. Hij zette me in de wacht om iets uit te zoeken en toen was het tututututu.... Kan gebeuren natuurlijk maar bel dan even terug. Gelukkig ( of juist niet) hebben we al zoveel problemen gehad dat we ondertussen behoorlijk wat trucjes kennen om de mediabox weer aan de praat te kijgen en is het ons zelf gelukt. Ook een keer gehad dat de media box stuk was en dat er bijna een week later pas een monteur kon komen. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar denk dat ik mijn punt gemaakt heb. Ik zou zeggen nooit aan beginnen, maar ik vraag me af of het bij andere bedrijven niet hetzelfde gaat. Daarom hier nog steeds upc.
als je een probleem hebt zijn ze vaak hetzelfde helaas haha, vandaar onze keuze om ook niets anders te proberen wel KPN gehad dat was echt niets en amper zenders, ziggo was hier toen niet (ik weet hoe dat nu zit) maar mijn man is daar weer heel negatief over ivm zijn oude aansluiting bij zijn ouders) en tele2 was toen ook niet beschikbaar en weet het nu niet maar ik denk maar zo de lage prijs moet ergens vandaan komen (gebrek aan service??) dus ik waag me er niet aan haha
Wij waren ZWAAR ontevreden over UPC. Tot 3maal een kapot kastje geleverd gekregen, slecht ontvangst, lange wachttijden bij de helpdesk, slechte hulp. Wij zijn dan ook inmiddels weer over gestapt op een lokale aanbieder in Flevoland.
Ik lees 2 negatieve reacties en beide uit Flevoland... Waar woont de rest? Woon zelf in Noord Brabant.
Wij zijn dus zeeer ontevreden over UPC, we zijn overgestapt nu naar KPN en hopen dat dit echt wel goed gaat. Bij UPC was steeds de box stuk, steeds spookafstandbedieningen, heel irritant, als je een programma op pauze heb en je zet m weer aan en hij schiet naar een andere zender. Dus ja, misschien ligt het aan de regio? Hier in Purmerend hoor ik echt heel veel mensen klagen over UPC..
wij hebben ook UPC maar wel gewoon simpel tv met 30 zenders ofzo, kijk er toch maar 1 tegelijk en dat pauzeren vind ik allemaal niet zo nodig maar dat is ieder voor zich, ik ondervind echt totaal geen problemen met UPC zelfs niet tijdens de verhuizing..oh gelderland trouwens
Hier UPC in Friesland. Hier ook geen andere keus. Bevalt ons prima. 3x storing gehad denk ik in 4 jaar en dat duurt soms wel even voor het opgelost is. En 1x mediabox stuk en hebben we een nieuwe toegestuurd gekregen. Verder eigenlijk nooit problemen. Opnemen en pauzeren bevalt hier ook erg goed.