Ben jij ook zo beroerd? Zeur lekker mee...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilly, 8 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooo mag ik ook? Ik ben nu halfweg en voel me nog steeds doodop. Ik kan net mijn -halftijdse- Job uitoefenen, en thuis ga ik de zetel op. Gelukkig zijn de kinderen door de week naar school en onthaalmoeder, want ik slaap of zetelaantal alle tijd die ik heb. Huishouden? Dat blijft liggen. Koken staat ook op een laag pitje. En mijn humeur is om te schieten.
    Maar eigenlijk is dit nog de beste zwangerschap. De twee eersten zat ik de hele dag op de wc met een kotsemmertje, van dag 1 tot de laatste, en de derde zwangerschap ben ik 4 keer met de ambulance afgevoerd en heb ik 15x in het ziekenhuis gelegen met een geblokkeerde darm. Die pas na de bevalling geopereerd kon worden. Dus Hey, wat vermoeidheid en boze buien kan ik wel aan....

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    781
    113
    Ik doe ook even mee! Net over de helft, maar de misselijkheid die net een paar weekjes ietsje minder werd neemt weer toe! Evenals de vermoeidheid, en ik voel me gewoon uberhaupt belabberd; pijn in mijn buik, niet fit, etc. Bah! Zoooo anders dan mijn eerste zwangerschap. Ik hoop zo dat het echte genieten er toch ook nog aan komt.

3. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Ja ik klaag lekker mee.
    Ondanks dat ik weet dat de misselijkheid echt aangeeft dat het goed zit, bij mijn ma was dat namelijk ineens weg, ben ik die misselijkheid nu al wel zat. Ik zit nog maar op 6 weken en moet nog naar de piek van hcg. Maar ik ben de hele godganzedag al misselijk. Nee niet alleen de ochtend maar gewoon nog voor ik uit bed kan stappen tot ik savonds weer ga slapen.
    Tja de boodschappen... neem ik wat mee dat ik denk. Ja daar heb ik vast wel zin in vanavond. Eenmaal thuis kan ik wel ovr mijn nek gaan van het idee dat ik dat moet eten.
    Ook mijn zwangerschapseczeem ecplodeert weer over mijn hele lichaam. Ik zeg welkom warme dagen waar we straks geen kant op kunnen.
    En ach nog 3 maanden dan wordt het minder. Tenminste bij mijn eerste zwangerschap wel, dus ik hou mij daar aan vast.

4. aqua

aqua Lid

3 jun 2012
    77
    0
    0
    gastouder
    soest
    Ik wil ook even klagen

Ik ben nu 10 weken zwanger
    Ik voel me hele dag beroerd en zwak
    Kan niks eten behalve biscuit ben heledag door misselijk en heb af een toe zoo een hoofdpijn dat ik niks wil zien of horen en ben zooo moe ik klaag niet snel maar nu wou ik even mijn hart opluchten. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap

5. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook echt buiten proportioneel moe! Verschrikkelijk...
    Donderdag weer controle bij de verloskundige en zal het eens bespreken.
    Een week of 5/6 geleden is er geprikt op mijn hb, misschien moeten ze hier nog maar eens op prikken, toen was ie 6,5.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Jaa weet je, misschien stom maar ik vind het dus gewoon lekker om te horen dat jullie dat ook hebben. Dan voel ik me wat minder een aansteller ;)

Vandaag weer zo'n dag.
    Ben gewoon doodop. Wil het liefste gewoon mijn ogen dicht doen.....

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook weer zo'n dag...... bah bah. Maar ja er groeit wel een wonder in mijn buik..... Het liefst houd ik een zomerslaap tot oktober...........En dan vanavond ook nog naar 10min gesprek op school. Ach ja nog maar een week of 19 tegaan."klaagmodus uit"

8. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Een paar dagen geleden schreef ik nog dat ik me prima voelde ;), maar helaas...De misselijkheid is bij mij ook al ingeslagen als een atoombom en ik zit weer aan de medicijnen.

Pfffff, en ik ben nog geen 7 weken...Dit gaat nog zoooo lang duren:(

Deel Deze Pagina