Hallo Dames, Ik heb mijn shock $) net overleefd, ik ben zwanger van nummer 3. Niet gepland, dwars door alle bescherming heen (wondertje). Ik vraag me dus af wie er nog meer zwanger zijn van nummer 3. En was dit gepland? En mama's met 3 kinderen, ik sta zoooo open voor alle tips & trucs.. Liefs, Kid
hier nu 10weken zwanger van de derde. Het was in zoverre gepland dat hij/zij eigenlijk naast me in de box had moeten liggen of op zn minst dat ik hoogzwanger was maar als je het net weet, hoe weet je dat je dan al 14weken bent?
Jaaa, ikke ! Ongepland ook, maar ook weer wel eigen schuld. Hield me niet zo goed aan de pil, maar slikte dat ook weer jaren. Met mijn domme kop natuurlijk denken : dat overkomt mij niet Ben vandaag 16 weken. Mijn kinderen zijn al 5 (bijna 6) en 8. Gelukkig dus redelijk goed zelfstandig, scheelt weer in helpen met aankleden Hoe voel je je trouwens ?
Hier ook zwanger van de derde. Niet geheel ongepland, maar toch onverwacht snel in de eerste ronde. Ik ben ongeveer net zo ver als jij.
Gefeliciteerd! maar bijna 6 en 8 scheelt aanzienlijk als je denmkt aan mijn oudste die dan bijna 5 is als de baby komt en de jongste net 2... duidelijk niet gepland hihi
Hier zwanger van nummer 3. Ook een totale verassing en heb echt de eerste weken ontzettend moeten wennen. Ook twijfels gehad of we dit wel wilde en konden. En nu alweer 27 weken geweest en dol gelukkig! Echt het komt goed.
ik las het in eerste instantie alsof je vandaag of gister had getest. Duurde even voor het doordrong dat dat natuurlijk ook gewoon 10weken terug kon zijn en je shock langer was dan 1 dag Hier zijn ze 4,5 en net 3 als de baby komt
Hier ook zwanger van nummer 3 ook niet helemaal gepland ( dwars door anticonceptie heen ) maar zeer welkom ... als de baby geboren word is de oudste 5 jaar ( mischien 6) en de jongste is dan 22 maanden
Oeh! Spannend! Van harte gefeliciteerd!! Gaat vast goedkomen. Hier ook in verwachting van nummer 3. Half gepland. Geen bescherming, maar had ook niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn( hoe naïef). Had van mij toen wel even mogen wachten, maar nu helemaal in mijn nopjes hoor! Dit kindje is meer dan welkom!!! Kan haast niet meer wachten Ga gewoon proberen te genieten.even aan het idee wennen Derde schijnt heel gemakkelijk mee te draaien met de rest van het gezin. Ik vind het ook reuze spannend, maar kom er heus wel.
ik zei gister nog tegen mijn man straks hebben we er nog eentje om te knuffelen, spelen, om van te houden enz.. heb er inmiddels wel zin in hoor Jullie allemaal ook gefeliciteerd, ben erg benieuwd naar hoe het straks gaat
hier de derde 10 weken oud, ook dwars door alles hen, dus ook een wonder! geen tips........ behalve probeer te genieten!
Hier ook zwanger van de 3e. Gepland, heeft ruim 3 jaar geduurd, en is 2x mis gegaan. Mijn andere kinderen zijn 9,5 en bijna 6 als de baby komt. Lekker zelfstandig dus, en ook heel fijn voor mij nu ik last van bekkeninstabiliteit heb. Gefeliciteerd!!